De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eh, dimens. Wanneer gaan we chillen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had veel geld, nog even wachten tot de 24e en ik zou een PlayStation kunnen kopen.
Wanneer ben je in Zoetermeer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Dus eh, dimens. Wanneer gaan we chillen?
http://www.terraria.org/quote:
Lijkt me niks aan.quote:
Welk meisje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
Bijna thuis, kan dat meisje me niet meer aankijken.
Daarom zeg ik het nu alvast zodat je hem alleen de 24e bij je moet hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, die draag ik niet altijd bij mij hoor.
ik heb ook een 40" tv, een 2.1 bose 3-2-1, een lekkere zachte 7-zitter, salontafel op voetneerleg hoogte, lekker koud drinken, zelf gemaakt ijs enenenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er dan 40" televisie, een 5.1 surround set en een bed bij.
Nooit begonnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohh je bent nog aan solliciteren
hallo hallo monkyyyquote:
Oehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk meisje?
[quote]Meisje dat naar mij kijkt, brr.
Nee.quote:
Lelijke meid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk meisje?
[quote]Meisje dat naar mij kijkt, brr.
kwart voor 5quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee.Werd wel pas om half 2 wakker.
Jaa ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook niet nuook niet aan het solliciteren, geen zin in eigenlijk
Dat ritme had ik een maand geleden ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |