wie is kristel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De dimensie waarin ik getrouwd ben met Kristel en we wonen op een wereldeiland bij Dubai
daar gaat het niet over, srryquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
Ik zou 1 dag uit mijn leven veranderen. is privé dus ik zeg niet wat
Dat je nooit was geboren zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
Ik zou 1 dag uit mijn leven veranderen. is privé dus ik zeg niet wat
tijd is geen dimensie het is ruimtetijd, al is dat onzeker omdat CERN misschien neutonen sneller dan het licht heeft laten gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef OverRated het volgende:
De vierde dimensie, want ik wil weten wat er na 3D komt![]()
Of is tijd de vierde dimensie?
Was een error... want ik zat in die buis rondjes te kruipenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tijd is geen dimensie het is ruimtetijd, al is dat onzeker omdat CERN misschien neutonen sneller dan het licht heeft laten gaan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:12 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Was een error... want ik zat in die buis rondjes te kruipen
Hoeven ze niet gelijk voor jou te kiezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef 129383 het volgende:
dan zou ik naar die dimensie gaan waar iedereen een lesbische tienersletje is met zaad smekende ogen
ik ben de enigstequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Hoeven ze niet gelijk voor jou te kiezen.
dat word alleen fappen dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:16 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Achterlijke... als ze lesbisch zijn hoe kunnen ze dan zaad lekker vinden...
Ezel echt
Dat denk jij mattie jij komt niet 1 seconden voor ( behalve nu ) in mijn gedachtequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Dimens het volgende:
Dit topic is echt zwaar kloten, overal zie ik mijn naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |