De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wel, hele dag gewerkt en een beetje gezweet. Maar mannen mogen dat, dat valt niet onder vies.quote:
Dat blijf ik bij iedereen doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
De bazigheid van Dimens ontkennen.
Moet ik nog wel even sparen, nog zo'n ¤1000,-. Ik hoop hem met kerst te kunnen kopen, dat zou wel fijn zijn.quote:
Neuh, geen zin in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef coban het volgende:
Vanaf deze post gaan we het over iets anders hebben
ah tazz wat zeg jij ik maak geen tr meer kaolo haters nemen ze niet serieus nou he dan dikke /care he dan gaat fok maar kapot aaan paupers en tietenquote:
Hoera.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
Maar seks is wel vies
Tevens vernieuwde fipo.
inderdaad, dat is inderdaad geweldig!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even sparen, nog zo'n ¤1000,-. Ik hoop hem met kerst te kunnen kopen, dat zou wel fijn zijn.
Beter jij dan ThaTim, die gozer post de fipo en rot dan weer op.quote:
Moet ik je soms zo hard slaan dat je me smeekt om vergiffenis? Net als gister?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in.
Interracial gay gangbang!
Eensch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter jij dan ThaTim, die gozer post de fipo en rot dan weer op.Als je niet gaat mee posten, blijf dan gewoon weg.
Klapjes!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Moet ik je soms zo hard slaan dat je me smeekt om vergiffenis? Net als gister?
wauw wat een goei, jij harbrinkhoekerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |