We shall seequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt me lekker! Maar dan zonder kokos.Kan je dille en dragon trouwens zo lang meekoken?
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
hoooi!
ik weet niet wat ik moet eten
oh lekker, welk broodje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je zin in FFT?
Wij hebben heel simpel een broodje bij Subway gehaald![]()
Morgen maak ik een Hollandsche pot klaar. Nu had ik echt geen zin om te koken.
pasta carbonara had ik gisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?
Ik had patat en een bereklauw. Ik ben niet zo lekker, maar daardoor heb ik eindelijk weer trek.
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oh lekker, welk broodje?
ik had zin in hamburgers maar had al boodschappen gedaan en geen zin om weer terug te gaan om hamburgers en uien te kopen. ik heb de oven net aangezet, er gaat een chicken cuisine in. benieuwd wat het is.
Dat is mooi ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta carbonara had ik gisteren
ooh jumm patat en een bereklauw!weet je wat fijn is; snackbar hier heeft geen lekkere patat (vind ik). komt goed uit
Ik ben ook helemaal fan van gorgonzolaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
Oh, wat is gorgonzola toch lekker
Met de stoofpeertjes ook, en het vleesje was goed.
ooh ik vind pittig wel lekker, zou em graag willen proberen. 'helaas' hier in de buurt geen subway, burger king of kfc. heb je al wel eens een patatje in België gegeten? is patat in dierenvet gebakken.. heerlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.
En ja, goed dat de patat niet zo lekker isVroeger hadden ze op station Groningen echt de lekkerste frietjes ooit! Nooit meer lekkerdere gegeten. Het probleem was alleen dat ik iets te vaak de neiging had een bakje patat mee de trein in te nemen toen ik daar studeerde
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan niet koken plannen}:| Mijn pannen staan nog zeker 35 minuten in de vaatwasserEn ik heb trek
Mag ookquote:
quote:
Krentebollen! Wat een straf!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ook
[..]Denk dat ik maar een paar krentebollen ga nuttigen met wat roomboter
Ik ga morgen roombotercake bakken heb ik besloten
Nietquote:
Ja dat dusquote:
Ik stond er serieus van te kijken hoe lang zo'n ding nodig heeft.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus
Fijn dat ik geen vaatwasser heb
alhoewel...![]()
In de toekomst wil ik wel een vaatwasserquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus
Fijn dat ik geen vaatwasser heb
alhoewel...![]()
Hoi Rijst!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
MENSEN!!! Alles goed hier?
Met mij wel
Ik vind dat het weer herfstweer is, dus ik ga vanavond lekker paddestoelenrisotto eten. Ik zag dat de stamppot ook alweer op het vuur stond?
JOMJOM
Ow yeah.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef borisz het volgende:
Stamppotten, stoofpotten, Stoofperen. Alles komt weer op de kaart.
Nu nog wildrecepten
Oorontsteking, verkouden, niet zo lekker nee. Van die nierkanker voel ik niks, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
krakkie! Gaat het weer een beetje? Zag dat je niet zo lekker was.
Ze hebben het hier al van een lokale brouwerij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Oh en Bockbier. Maar dat komt deze week wel.
quote:
Ik houd niet van wild. Nouja, hazepeper gaat wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Over een week of twee maar eens op zoek gaan
Hmm, niet best. Ook tijd voor comfortfood bij jou dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oorontsteking, verkouden, niet zo lekker nee. Van die nierkanker voel ik niks, dat scheelt.
Dank je!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hmm, niet best. Ook tijd voor comfortfood bij jou dus.Beterschap
Die zit in de tas. Ik heb zo een feestje en dan is een bockbiertje uit Arnhem altijd een zeer gewaardeerd cadeau. Vooral omdat de brouwerij in het Openluchtmuseum (wat ook gelijk de enige brouwerij hier is) al jarenlang behoorlijk smakelijke bieren weet voort te brengenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Oh en Bockbier. Maar dat komt deze week wel.
eh...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
krakkie! Gaat het weer een beetje? Zag dat je niet zo lekker was.
mocht je speciaal bier zoeken dat nergens anders te koop is. dan even een bezoek je brengen aan brouwerij de hemel in Nijmegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Die zit in de tas. Ik heb zo een feestje en dan is een bockbiertje uit Arnhem altijd een zeer gewaardeerd cadeau. Vooral omdat de brouwerij in het Openluchtmuseum (wat ook gelijk de enige brouwerij hier is) al jarenlang behoorlijk smakelijke bieren weet voort te brengen
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga risotto eten, mondgasme.
Later culletjes.
Ja dat is Nijmegen. Ik woon niet in Nijmegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef z80 het volgende:
mocht je speciaal bier zoeken dat nergens anders te koop is. dan even een bezoek je brengen aan brouwerij de hemel in Nijmegen.
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dat is Nijmegen. Ik woon niet in Nijmegen![]()
Bovendien kan ik dat bier hier ook moeilijk krijgen, omdat ze geen zaken doen met Arnhem.
Nijmegens bier in Arnhem? 010/020 is er niks bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?
gaat niet dat is een brug te ver.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Nijmegens bier in Arnhem? 010/020 is er niks bij
Oh! Dat wist ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef borisz het volgende:
Als er in het oosten vannacht mensen rond stuiteren weten we genoeg
Nu is het bijna jammer dat ik geen koffie drinkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]we stonden vanmiddag al te stuiteren vóór we het apparaat hadden gehaald
![]()
het is echt een fantastisch dingalleen nog een definitieve plaats geven van de week (groter plankje ophangen en er een onder voor de mokken en zo)
Glaasje geschuimde melk, Lielie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu is het bijna jammer dat ik geen koffie drink
Opgeschuimde melk met een snufje cacao?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij maakt ook warme melkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
GMTA!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Glaasje geschuimde melk, Lielie?
Zo jammer dit....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagsvisitie.
Traditioneel 1x per jaar op de terugweg lang een McDonalds gereden, want die hele vega familieclub daar in Amstelveen had weer niks wat ik lustte en al die kazen zijn ook niet aan mij en mij lacose-intolerantie besteedt.
Neenee, hier vinden gelijkgestemden elkaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
We spreken elkaar te vaak in deze SC
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Zo jammer dit....Ik weidt het maar aan het fastfood.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer, welke bonen heb jij in je apparaat??
(ok, dit kan heel verkeerd opgevat worden maar goed)
Oh sunny ga doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor noten heeft golfer in zijn zak?quote:
Rivella op mijn laptopquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ikzelf vind de donker gebrande arabicabonen het lekkerst, maar als compromis voor B. heb ik nu gewoon DE regular espressobonen er in/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok. Lekker??quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ikzelf vind de donker gebrande arabicabonen het lekkerst, maar als compromis voor B. heb ik nu gewoon DE regular espressobonen er in/
Dan kan je prima de gewone DE espressobonnen gebruiken en dan zet je hem in jullie geval op 1 boontje qua sterkte (Ik zet hem zelf altijd op 2 of 3).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok. Lekker??
Wij hebben nu standaard fairtrade bonen gekocht. Echt sterke espresso drinken we niet dus hoeven we niet die hele sterke zooi
bij de lidl hebben ze verschillende merken bonen. zowel donker als minder donker gebrand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok. Lekker??
Wij hebben nu standaard fairtrade bonen gekocht. Echt sterke espresso drinken we niet dus hoeven we niet die hele sterke zooi
We hadden hem op 2 en dat was me niet te sterkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je prima de gewone DE espressobonnen gebruiken en dan zet je hem in jullie geval op 1 boontje qua sterkte (Ik zet hem zelf altijd op 2 of 3).
Ik heb iets ouwigs gezien voor in huis. Een mooi kistje. Maar ik ben te zuunig om zomaar 40 euro uit te geven......quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk foontje ook die nokia
Wat een nieuwigheid toch allemaal in onze huissies he![]()
Bevalt het paarsche topje nog?
Hij is gammel en er zit geen sleutel bij.....Maja, ik ben wel vlieft.....Ja, ik ga het doen. Ik kom al zo lang bij kringlopen en rommelmarkten, ik kom nooit zoiets tegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Doen krak, gewoon jezelf kietelen en doen!
Nou topje zelf is niet paarsch he.. en maandag avond ga ik er weer mee werken tijdens collegequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk foontje ook die nokia
Wat een nieuwigheid toch allemaal in onze huissies he![]()
Bevalt het paarsche topje nog?
wat hadden ze dan allemaal? ik ben taart bij mn ouders aan t eten en tv kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagsvisitie.
Traditioneel 1x per jaar op de terugweg lang een McDonalds gereden, want die hele vega familieclub daar in Amstelveen had weer niks wat ik lustte en al die kazen zijn ook niet aan mij en mij lacose-intolerantie besteedt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Yeah! Een vallende ster gezien!En een wens gedaan!
Dat raden jullie wel.
Nee, kijk maar: Aarde trekt zaterdag door kometenstofquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]zeker dat t geen neergestort vliegtuig was?
Ik vind een pompoen smakeloos, maar ja, weggooien als je hem krijgt is ook niks. Je schijnt ze met schil te kunnen koken, dat scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef AnneX het volgende:
...Proest naast de rivella van B .
Gewoonlijk gebruiken wij Perla bonen goud.
En vorige week hebben we een pak gekregen van Miscelad d'orook heerlijk geurig.
De lidl zit een stukje verder tegenwoordig: ook eens proeven hoe die smaakt.
Wat een klus is het toch - vind ik- om een pompoen te slachten.
Affijn...de soep was heerlijk.
Jazeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Louis Theroux is terug bij een stel godsdienstwaanzinnigen in de US. Echt onvoorstelbaar.. hoe gestoord kunnen mensen elkaar maken zeg
dit hangt van het soort pompoen af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind een pompoen smakeloos, maar ja, weggooien als je hem krijgt is ook niks. Je schijnt ze met schil te kunnen koken, dat scheelt al een hoop.
Ging het maar om Amish, die gaan niet bij begrafenissen van soldaten staan met borden dat de gesneuvelden naar de hel gaan en zo. Echt smakeloos, verachtelijk en ziekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jazeker.Zelfs de toch tamelijk vreedzame Amish schijnen elkaar het leven zuur te maken tegenwoordig.....
Ik ga ze hoe dan ook volgende keer met schil koken. En dan de schil verwijderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
dit hangt van het soort pompoen af.
er zijn er die met schil en al gegeten kunnen worden en er zijn er die geschild moeten worden
Nee, het ging om strenge Amish die bij rekkelijke Amish baard en haar afknipten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ging het maar om Amish, die gaan niet bij begrafenissen van soldaten staan met borden dat de gesneuvelden naar de hel gaan en zo. Echt smakeloos, verachtelijk en ziek
Die nutcases wilden ook al bij de begravenis van Steve Jobs gaan protesteren tegen verdervelijke techniek ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ging het maar om Amish, die gaan niet bij begrafenissen van soldaten staan met borden dat de gesneuvelden naar de hel gaan en zo. Echt smakeloos, verachtelijk en ziek
het is exact het tegenovergestelde van zijn ideeën idd, en ik snap het doel er van gewoon niet. Dat mensen dat willen geloven ok, maar dat ze er anderen mee lastig vallen.. het is ook niet zo dat ze anderen willen helpen of zo, dat het een misplaatste bezorgdheid is. Ze doen het puur uit boosaardigheid.. onbegrijpelijk..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, het ging om strenge Amish die bij rekkelijke Amish baard en haar afknipten.
Wat jij bedoelt is echt ziek en imho niet volgens de ideeen van Jezus.
Ja, het zit vol tegenstrijdighedenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die nutcases wilden ook al bij de begravenis van Steve Jobs gaan protesteren tegen verdervelijke techniek ofzo.
Ironische was dat het bericht verstuurd is via een iPhone.
Vooral veel vegetarische meuk en verder nogal wat kazen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
wat hadden ze dan allemaal? ik ben taart bij mn ouders aan t eten en tv kijken
Ze hebben wel smaak iig. In het geval van Özzyquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het zit vol tegenstrijdighedenze maken liedjes op melodieën van Lady Gaga en Ozzy en zo
hehe dat wel ja..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben wel smaak iig. In het geval van Özzy
quote:
Nee, ze zijn dom. Ze geloven dat ze er goed mee doen. En dat ze met hun geloof anderen moeten redden van God. Wat dat voor de nabestaanden betekent, is ondergeschikt aan hun belang. Want God zegt het. Zoiets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het is exact het tegenovergestelde van zijn ideeën idd, en ik snap het doel er van gewoon niet. Dat mensen dat willen geloven ok, maar dat ze er anderen mee lastig vallen.. het is ook niet zo dat ze anderen willen helpen of zo, dat het een misplaatste bezorgdheid is. Ze doen het puur uit boosaardigheid.. onbegrijpelijk..
Nou deze groepering doet dat niet echt hoor. Ze roepen alleen maar dat mensen het fout doen, niet van 'kom bij ons dan komt het goed'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze zijn dom. Ze geloven dat ze er goed mee doen. En dat ze met hun geloof anderen moeten redden van God. Wat dat voor de nabestaanden betekent, is ondergeschikt aan hun belang. Want God zegt het. Zoiets.
Zo bedoel ik het niet. Ze moeten volgens hun interpretatie van de Bijbel protesteren tegen weet ik veel. Dan kunnen ze zielen redden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou deze groepering doet dat niet echt hoor. Ze roepen alleen maar dat mensen het fout doen, niet van 'kom bij ons dan komt het goed'.
Ja dat klopt idd. meeste groeperingen hebben nog iets van een reddend karakter maar dat ontbreekt hier totaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ze moeten volgens hun interpretatie van de Bijbel protesteren tegen weet ik veel. Dan kunnen ze zielen redden.
Dat ze daardoor mensen pijn doen, boeit volgens hun niet. Zachte heelmeesters enzo.
Ik ben dan ook een soort gnosticus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat klopt idd. meeste groeperingen hebben nog iets van een reddend karakter maar dat ontbreekt hier totaal.
Dat laatste is een kenmerk van veel honden hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef borisz het volgende:
Dat kleine beestje is net een hond. Lekker de bal heen en weer overgooien en rent alleen maar heen en weer
. Behalve dan dat ze de bal niet zelf terug brengt
.
Dat kan je leren hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef borisz het volgende:
Dat kleine beestje is net een hond. Lekker de bal heen en weer overgooien en rent alleen maar heen en weer
. Behalve dan dat ze de bal niet zelf terug brengt
.
Hebben jullie niet een diervoeder handel in de buurt? Ik was hier vandaag: http://eemlanddiervoeders(...)/actueel/#artikel_25quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat laatste is een kenmerk van veel honden hoorSam doet dat ook lang niet altijd
Behendigheid zou hij leuk vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hebben jullie niet een diervoeder handel in de buurt? Ik was hier vandaag: http://eemlanddiervoeders(...)/actueel/#artikel_25
Leek me leuk voor Sam.
Ik heb bellefleur aangeleerd dat ze eerst in d'r bak moet voordat ze eten krijgtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat kan je leren hoor!Ik kende een kat die een stuk coax-kabel apporteerde.
Jammer, ook vanwege grootverpakking korting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Behendigheid zou hij leuk vindenLeuk dat je aan hem dacht
Maar nee, zo iets niet hier in de buurt zover ik weet
Nja ze verkopen daar niets wat Sam krijgt vrees ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer, ook vanwege grootverpakking korting.
Succesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:57 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben nu croissantjes aan het maken, heb net de eerste "vouw" gehad
Jullie denken misschien, hoe random, maar ik vind het gewoon vet!![]()
Ben nog wel de hele nacht bezig, moet nu een uur wachten
Kluiven krijgt Sam welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vond de grabbelton zo leuk...Een vierkante meter vol voer, koek en kluiven....Entree ging naar stichting Hulphond. Ik heb gewoon een donatie gedaan.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Zo even kijken naar een eenmalige terugkeer van Sonja op Zaterdag.
Maar ze hadden een 3 gangen honden en katten diner. En een knuffelbig. Enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ze verkopen daar niets wat Sam krijgt vrees ik
haha dat is wel leuk jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar ze hadden een 3 gangen honden en katten diner. En een knuffelbig. Enzo.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
En ganzendrijven en pakwerken.quote:
Is het ook, ik wil het gewoon een keer doenquote:
Ik wil het niet zien. Sonja was toen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Is het ook, ik wil het gewoon een keer doen
Bijna tijd voor vouw #2!
Respect! Ik ben er te lui voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Is het ook, ik wil het gewoon een keer doen
Bijna tijd voor vouw #2!
wmb ook zo snel mogelijk weer nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien. Sonja was toen.
Hey!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien. Sonja was toen.
Will do!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]laat je weten als/of het gelukt is?
Zal ik maar gaan dan??quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Toen was het geweldig, maar nu?
Krakke.. check de p.i.'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, het ging om die andere Sonja!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke schopt een bal in Borisz doel.![]()
Ik word nogal balorig van een oor of blaas ontsteking die weer de operatie kan uitstellen!quote:
Grote meid! Goed voor jezelf zorgen en zorgen dat je blij van dingen wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
Nog bedankt Bluezz, ik ga het kopen!
Ik word er niet opgewonden van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is er morgen nog fietsen. Maar ja Parijs - Tours is ook niet je van het.
gezellig he, samen kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, Joris Pieter Jan & Coen aan 1 tafel!
En ik met lappie op de bank, wat is dit toch leuk jongus
Ik heb zo lang geen geld gehad. Dat ik niet eens plezier had om iets te willen. Dat is wel goed gekomen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote meid! Goed voor jezelf zorgen en zorgen dat je blij van dingen wordt
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb zo lang geen geld gehad. Dat ik niet eens plezier had om iets te willen. Dat is wel goed gekomen...
Rugby ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is er morgen nog fietsen. Maar ja Parijs - Tours is ook niet je van het.
Ja dat pak ik ook mee,quote:
Dat is helemaal waar. Maar ik heb verdomd weinig ruimte in de bijstand om mezelf te verwennen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]goed zo! het leven is te kort om niet te genieten en jezelf niet een keer te verwennen
Dat snap ik, daarom is het juist zo belangrijk dat áls het een keer kan, je het jezelf guntquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar ik heb verdomd weinig ruimte in de bijstand om mezelf te verwennen.
Ik vind het ook moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarom is het juist zo belangrijk dat áls het een keer kan, je het jezelf guntDat heb ik van mijn moeder geleerd, die heeft dat altijd erg moeilijk gevonden
Go Zet! Wel laten betalen he!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef z80 het volgende:
morgen uit eten met mijn ouders voor mijn verjaardag.
daarvoor even mijn neefje en nichtje (+- 10 jaar) gek maken met een flipperkast.
zal ze leren dat er nog meer bestaat dan een pietepeuterig klein schermpje op een spel computer
Ik ben te goed opgevoed. Het voelt als verspilling. Ik heb het niet nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarom is het juist zo belangrijk dat áls het een keer kan, je het jezelf guntDat heb ik van mijn moeder geleerd, die heeft dat altijd erg moeilijk gevonden
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben te goed opgevoed. Het voelt als verspilling. Ik heb het niet nodig.
Oooh ja! He, fijn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaarcalvinistische inborst
Kijk!! Heel goed!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik had al bedacht dat het Nuttig is.Om Op te Bergen.
Ja, dan heb ik iets waar mijn stenen/ mineralen in passen.quote:
Ik mis dit soort programma's op de zaterdagquote:
Waarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef borisz het volgende:
Heb een restaurantveiling gewonnen. Voor 22e 2x een 3gangenmenu bij de griek en koffie toe
.
Het is wel een beperkt keuzemenu.
Blaudzunquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo laatste stukje van DWDD recordings kijken (nemen het op dus morgen alles zien)en dan naar bed.. slaap inhalen
Ik wil zijn Docu zien. Komt binnenkort op Holland Doc over de Giro Di Lombardia.quote:
Oh? Grappig! Hij heeft iets met wielrennen begreep ik jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil zijn Docu zien. Komt binnenkort op Holland Doc over de Giro Di Lombardia.![]()
Check, minste tot nu toe, veruit.quote:
Die mag alleen meedoen omdat ze normaal gesproken onder het bureau van Giel zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben Miss Montreal gemist denk ik
Echt, ik snap echt niet dat mensen, die doorgaans toch redelijk wat van muziek weten, zo met haar weglopen. Miss Middelmaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Die mag alleen meedoen omdat ze normaal gesproken onder het bureau van Giel zit.
Die is idd tofquote:
Haar lage stem leent zich er ook erg goed voor. Geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:04 schreef borisz het volgende:
Fado is ook mooi. Normaal hoor je het alleen tijdens het Oog op de radio
.
Au! Dingen in je oog + contactlenzen = niet fijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:05 schreef MaximusTG het volgende:
Au! Zit nog wat te internetten in bed, net contactlenzen uitgedaan; hele avond al last van oog. Nu nog steeds. Ik beetje wrijven, komt dit er met moeite uit:
http://db.tt/djpdLr55
Met sleutel voor verhouding. Toch wel een paar millimeter..
oh lekker, wat voor burger had je? de ouderwetse zoute maar oh zo lekkere big mac?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral veel vegetarische meuk en verder nogal wat kazen.
Uit pure recalcitrantie daartegen ga ik altijd op de terugweg van mijn broer langs de Mac om een smerige hamburger te eten.
Is er iemand jarig, dat je taart bij je ouders eet?
oh lekker! griek is voor jou altijd wel goed toch, vleesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef borisz het volgende:
Heb een restaurantveiling gewonnen. Voor 22e 2x een 3gangenmenu bij de griek en koffie toe
.
Het is wel een beperkt keuzemenu.
ik hoop dat ze je helpen, dan kun je normaal fokken. heel belangrijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:47 schreef Isabeau het volgende:
En het programma heeft wat moeite met reacties plaatsen, kreeg eerst een paar keer een error en toen dat ik niet 2x achter elkaar een reactie kan plaatsen. Lekker moeizaam. Kreeg wel van een collega de naam van iemand die ik moest bellen omdat dat wel een relaxt iemand bij ICT was. Nu dacht ik dat ze daar allemaal wel relaxt waren, maar fok blokkeren is niet relaxt! Ik verveel me anders rot in de nachtdiensten.
ik vind het vlees vaak niet zo lekker of niet zo goed gekruid. als je veel op kunt is de griek wel een goedequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vind de Griek in Nederland altijd een soort mixed grillroom met tzaziki....
Zet hem eens in text only?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet 'normaal' fokken
Het werkt heel moeizaam, nu maar 2 posts per pagina en ik heb al heel veel berichtjes proberen te plaatsen die niet geplaatst worden. Ik denkd at fok het niet leuk vindt dat het ip-adres nu steeds verandert oid.
Ik had de 1955 The American Classic burger.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
oh lekker, wat voor burger had je? de ouderwetse zoute maar oh zo lekkere big mac?
Je zit dus op een pc waar Fok geblokkeerd is? Ik denk dat je dan het meest hebt aan een VPN verbinding met SSL. Kun je zelf op je pc thuis een vpn server instellen, moet je wel het ip van je pc (publiek ip, met eventueel een portforward van router naar pc).quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, ik kan niet in mijn settings, dus misschien voor mogen het thuis eerst op 'text only' zetten voor ik inlog hier.
Is wel de bedoelingquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
Nog een stukkie Breaking Bad kijken.
Kijken jullie dat ook nog, SunTav?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Suf suf suf Vork.
Van mij. Het was laat.
Beter kijk je dan even in topic Kaaskoppen en United Kingdom verhuist naar London # 10 .
Ik heb wel opgelet dat het een recente post is....
Lukt plak nu wel? United Kingdom #10 - 3 op 1 verhuist naar London!
Oh vliegjes vind ik altijd verschrikkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Au! Dingen in je oog + contactlenzen = niet fijn
Nee, om 2 uur ging ik slapenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben je nou de hele nacht door gegaan?en is het nog goed gekomen met de boter?
Oh fijn ja, tijdens het fietsen een er in en dan niets meer kunnen zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh vliegjes vind ik altijd verschrikkelijk
Oh dat ziet er veelbelovend uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:41 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, om 2 uur ging ik slapen
Zo ziet het deeg er uit: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
Lie. Nu staan hier ook stoofperen op
. Schandalig
.
Moeten we stoofperen gaan eten vanavondDie hebben nog een lading port over zich heen gekregen ook
.
Ziet er lekker uit. Wat wordt het?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:41 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, om 2 uur ging ik slapen
Zo ziet het deeg er uit: [ afbeelding ]
Croissants!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Wat wordt het?
Ik kan natuurlijk ook teruglezen maar met de iPod is dat niet zo ideaal
Ik heb net een tiramisu op
OH NJAMMIE ! Smakelijk!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Croissants!
Ze zijn net uit de oven en ze ruiken fantastisch!
Ik ga zo de stoofpot opzettenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo eens een fijne herfstwandeling maken met Sam en dan proberen nog wat aan de studie te doen.. het is echt weer voor binnen zitten en lekkere dingen eten
Die smaakquote:
eerste plaatje zag er goed uit, nu helaas donkere croissants. maar jij moet ze lekker vindenquote:
Viel te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Australie en Nieuw-Zeeland zijn naar semi's op het WK Rugby.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Australie en Nieuw-Zeeland zijn naar semi's op het WK Rugby.
Indrukwekkend toch altijd zo'n hakaquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]en de Kiwi's zijn zo leuk als ze hun 'ding' in het begin doen
Toen ik het las echoode jouw naam.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef Vork het volgende:
AnneX, bedankt voor de tip. Ik heb even een pm gestuurd voor meer info, kan geen kwaad dacht ik zo.
Schotten die niet onder de indruk zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]en de Kiwi's zijn zo leuk als ze hun 'ding' in het begin doen
Netjes dat ie meteen antwoord!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef borisz het volgende:
Lang leve de moderne communicatie. 1 tweet naar de baas van de NOS en je hebt antwoord. WK Honkbal groepsfase wordt nu niet eens geregistreerd, vandaar dat de NOS geen beelden heeft. Kan de NOS niets aan doen, want ze willen best.
Dus je bent het er mee eens dat pompoenen smakeloos zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef AnneX het volgende:
Nog even terugkomen op de pompoen waaraan geen smaak zou zitten?
Vrijwel alles wat wij eten, gaat toch een smaakmakertje of combi bij van kruiden om het smakelijk te maken…
Zout is al eeuwenlang de meest simpele daarvan.
Dus pompoenssoep met winterpeen en ui en gember etc en wat dies meer zij.
.
De afstand tussen …quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Netjes dat ie meteen antwoord!
Endat ze het niet eens registreren
wij gisteren door het oog van de camera gespot, maar wat ben ik in vredesnaam aan het vertellen en wat is hoe lang?
Kan je Thijs dat ook wijs maken? Die meent het niet te lustenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus je bent het er mee eens dat pompoenen smakeloos zijn.
Zoals zoveel etenswaar die lekker / smakelijkee wordt gemaakt.?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus je bent het er mee eens dat pompoenen smakeloos zijn.
Lijkt zo door de crappy belichting.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerste plaatje zag er goed uit, nu helaas donkere croissants. maar jij moet ze lekker vindenik hou nooit van donker/extra crispy enzo
Dan zeg je dat het wortelsoep is. (er gaat tenslotte een winterpeen door).quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan je Thijs dat ook wijs maken? Die meent het niet te lusten![]()
Zo pauze.. 1500 van de 4500 woorden zijn getypt
De blikcroissanten gaan op hete lucht 180.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Lijkt zo door de crappy belichting.
Recept vroeg trouwens om 450 F (+- 230 graden celcius) maar ik heb de heteluchtoven toch wat lager gezet, op 190.
Ik zie mezelf niet zo snel richting the dark side vertrekken (ookal hebben jullie cookies), maar in ben gewoon nieuwsgierig en je weet maar nooit natuurlijkquote:
Netwerken, linkedin , monsterboard etc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel richting the dark side vertrekken (ookal hebben jullie cookies), maar in ben gewoon nieuwsgierig en je weet maar nooit natuurlijk
Gewoon een link van een internetpagina?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef AnneX het volgende:
Nog even terugkomen op de pompoen waaraan geen smaak zou zitten?
Vrijwel alles wat wij eten, gaat toch een smaakmakertje of combi bij van kruiden om het smakelijk te maken…
Zout is al eeuwenlang de meest simpele daarvan.
Dus pompoenssoep met winterpeen en ui en gember etc en wat dies meer zij.
Lie...? Hoe plaats ik een link op de aaipet.
Kmoet nog veel leren, ben de rest van mijn leven nog wel bezig.
Thx to Steve en Fred, de personal nerd coach.
dank je.quote:[b]Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/248287]LieLie
Dus.. Dan moet het werken
Mijn tomatensoep smaakt gewoon naar tomaten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoals zoveel etenswaar die lekker / smakelijkee wordt gemaakt.?
http://www.ah.nl/recepten(...)n&course=voorgerecht
En daar doe je gen kruiden, of p + z bij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn tomatensoep smaakt gewoon naar tomaten.
Cookies! En schapenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel richting the dark side vertrekken (ookal hebben jullie cookies), maar in ben gewoon nieuwsgierig en je weet maar nooit natuurlijk
Natuurlijk gaat daar wat bij, maar het smaakt naar tomaten. Als mensen mij pompoensoep voor zetten smaakt het altijd maar naar goedkope kerriepoeder, gember, tamari, etc etc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
En daar doe je gen kruiden, of p + z bij?
Van mij krijg je gelijk hoor.
En nu de kachel aangedaan. Plok.
En een warme rug omdat ik ervoor zit met de rug ernaar toe.
230 graden?? ik doe het op 175, maar dat zijn dan wel afbakcroissants. sowieso doe ik meestal de oven iets lager dan voorgeschreven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Lijkt zo door de crappy belichting.
Recept vroeg trouwens om 450 F (+- 230 graden celcius) maar ik heb de heteluchtoven toch wat lager gezet, op 190.
Mijn bevindingen:
Het recept vroeg om een Amerikaanse eetlepel zout, heb er een flinke theelepel van gemaakt en dat bleek dus te weinigBen niet zo gek zout, vandaar.
Verder ging het goed!
Omdat het gemaakt is van roggemeel en dus veel zetmeel bevat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef LieLie het volgende:
Piet, waarom helpt ontbijtkoek eigenlijk bij de binding van een stoofpot?
Ja, dat past ook wel bij mijn kruidige stoofvlees. Dat we gaan eten met tomaat, guacamole, zure room en kaasquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Daarnaast werken de smaken van ontbijtkoek (kaneel, gember, suiker) vaak bij dat soort type stoofpotjes...
Hoe laat mogen we aanschuiven?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat past ook wel bij mijn kruidige stoofvlees. Dat we gaan eten met tomaat, guacamole, zure room en kaas
Uur of zes!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe laat mogen we aanschuiven?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cookies! En schapen wandelende shoarma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |