Test mislukt!quote:
Meldt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
Linkje verstuurd naar mijn huisje. Wie hem niet heeft gehad en toch wilt even melden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
Linkje verstuurd naar mijn huisje. Wie hem niet heeft gehad en toch wilt even melden
Dus datquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:36 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, dat ziet er heerlijk uit! Wat was het allemaal?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dit was t: gewone pickwick thee (haha) met eerst fetaloempia's, daarna een mandje turks brood met tzatziki, zalmsalade, huzarensalade, pittige salade met couscous, kipsalade, gevulde wijnbladeren, gevulde courgette en gevulde paprika. toe een bordje met appel, sinaasappel, meloen en een stukje baklava. apart voor een high tea maar wel lekker
Ik ga het stamppotseizoen openenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef DarkElf het volgende:
Zo wat gaan jullie eten vanavond?
Ik ga eens een ham prei quiche maken.
klote dat het weer slechter gaat! jij kunt echt wel natriumarm koken, is je eerder al heel goed geluktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens een heel gepuzzel tegenwoordig: Eten. Ik heb met mijn nefroloog afgesproken, gezien eea gaat de laatste tijd met mijn nieren, dat ik meer ga uitrekenen hoeveel natrium ik per dag binnenkrijg.
Pfff ik kon al niet meer zomaar alles eten na vorig jaar maar dat is nu dus weer even een stukkie moeilijker geworden! En dat terwijl ik al echt oplette!
En aangezien ik dol ben op lekker eten en koken zoals jullie weten is het een heel gepuzzel om wél lekker te eten maar toch binnen bepaalde grenzen te blijven.
Ach ja weer een uitdaging zullen we maar zeggen
met stipjes? ziet er lekker uit! Surinaamse bami met kip?quote:
Nee, Indiase rijst met kip tandooriquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met stipjes? ziet er lekker uit! Surinaamse bami met kip?
Een slagroomklopper kan je goedkoper nieuw kopen i.p.v. op-en-neer naar jouw ouders de benzine te verstoken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik loop achter!!! ben na de slechte nacht nog in slaap gevallen tot een uurtje geleden en als een gek recepten aan t zoeken want moet koken voor 4 ex-collega's! leuk dat ze komen.. housewarming gepland en na ontslag afgesproken dat het gewoon door zou gaan
hoofdgerecht en nagerecht heb ik, straks douchen en bij 2 supermarkten boodschappen doen. zal waarschijnlijk ook 2x moeten fietsen gezien de boodschappentas. daarna naar mn ouders rijden om daar een slagroomklopper te lenen.
voorgerecht weet ik nog niet!!!geen voorgerecht?
gewoon lekker ouderwets met de garde idd, spieren kweken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een slagroomklopper kan je goedkoper nieuw kopen i.p.v. op-en-neer naar jouw ouders de benzine te verstoken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Indiase rijst met kip tandoori
mn ouders hebben zo'n ouderwets ding met 2 molentjes erin waaraan je heel hard moet draaien tot je arm eraf valt. wel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een slagroomklopper kan je goedkoper nieuw kopen i.p.v. op-en-neer naar jouw ouders de benzine te verstoken.
Wat is er lekkerder dan kakken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef borisz het volgende:
Overigens, vanavond openen we ook het theaterseizoen met Brigitte Kaandorp.
Geraspte rauwe aardappel meekoken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net tomatensoep gemaakt maar te veel zout gebruikt, het smaakt nu perfect naar bliksoep...
Darn
Ook een kunstquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net tomatensoep gemaakt maar te veel zout gebruikt, het smaakt nu perfect naar bliksoep...
Darn
Ik vond een lekker recept van pasta met doperwtjes, ui, knoflook en slagroom met proscuitto in de Delicious van vorige maand. Dat staat vanavond op het menuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef DarkElf het volgende:
Er zijn leuke tooltjes voor de iPhone die dat allemaal kunnen bijhoudenquote:Trouwens een heel gepuzzel tegenwoordig: Eten. Ik heb met mijn nefroloog afgesproken, gezien eea gaat de laatste tijd met mijn nieren, dat ik meer ga uitrekenen hoeveel natrium ik per dag binnenkrijg.
Pfff ik kon al niet meer zomaar alles eten na vorig jaar maar dat is nu dus weer even een stukkie moeilijker geworden! En dat terwijl ik al echt oplette!
En aangezien ik dol ben op lekker eten en koken zoals jullie weten is het een heel gepuzzel om wél lekker te eten maar toch binnen bepaalde grenzen te blijven.
Ach ja weer een uitdaging zullen we maar zeggen
Gewoon een electrische mixer voor 20 EURquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon lekker ouderwets met de garde idd, spieren kweken!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een electrische mixer voor 20 10 EUR
Fixed itquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een electrische mixer voor 20 EUR garde voor 1 EUR
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond een lekker recept van pasta met doperwtjes, ui, knoflook en slagroom met proscuitto in de Delicious van vorige maand. Dat staat vanavond op het menu
Ik doe gewon ouderwets rekenen zonder iPhonequote:Er zijn leuke tooltjes voor de iPhone die dat allemaal kunnen bijhouden
Tsk. Gebruik die automatisering nou maar gewoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:22 schreef DarkElf het volgende:
Ik doe gewon ouderwets rekenen zonder iPhone
Handig hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:23 schreef borisz het volgende:
Oh ik beken trouwensde app Appie gebruik ik tegenwoordig als mijn boodschappenlijstje
.
ik gebruik dat ding al zoveelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tsk. Gebruik die automatisering nou maar gewoon
Zeer handigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Handig heIk lig dan in bed beetje recepten uit te zoeken, pak de iPad erbij, voer de boodschappenlijst in via de website en sync voor ik naar huis rij van kantoor de volgende dag mijn iPhone-Appie met de website en duik de AH in
quote:edit: en als je je afvraagt waarom ik dat in bed doe....ik slaap er een stuk relaxed door
Als we de media moeten geloven zitten wij allemaal over 3/4 weken 'low on cash'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Router kaduuk
Gek dat alles kapot gaat wanneer je een beetje low on cash bent
ja op de een of andere manier gaat dat vaak hand in hand ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Router kaduuk
Gek dat alles kapot gaat wanneer je een beetje low on cash bent
ja neem je spaargeld maar vast opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als we de media moeten geloven zitten wij allemaal over 3/4 weken 'low on cash'.
Ik geloof de media dan ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja neem je spaargeld maar vast opstraks is er niets meer.
En iedereen op Fok! is een god in bed, stinkend rijk en heeft een villa in Wassenaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niet? Maar alles wat in de media geschreven/gezegd wordt is toch waar?
Ja toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En iedereen op Fok! is een god in bed, stinkend rijk en heeft een villa in Wassenaar
Maar voor de zekerheid zou ik je miljoenen toch maar even bij Dexia vandaan halenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja toch?
En dan vergeet je nog de grote piemels, het gemiddelde enorm hoge iq etc
Na, ga zo wel extra tomaten halen en strek het daarmee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geraspte rauwe aardappel meekoken?
Veel is goed! Meer is beter! Kijk maar naar mij. Er kan niet genoeg P zijnquote:
Waaaay ahead of youquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid zou ik je miljoenen toch maar even bij Dexia vandaan halen.
ehm...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel is goed! Meer is beter! Kijk maar naar mij. Er kan niet genoeg P zijn
Durf eens wat anders te zeggenquote:
quote:
Zeer herkenbare radiostem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef borisz het volgende:
'Lekker weg in eigen land' zal nooit meer het zelfde zijn. Meta de Vries(70) is overleden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd en smakelijk Golfer
Golfer wint lichaamsgewicht in ham
Ga toch koken, mensch!quote:
Ja, dat dus. Sterkte Borisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
@ Boris dikkesnel gegaan zeg
maar als het dan toch moet is het maar beter zo.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Sterkte Boris
Kon niet eerder reageren op fok; de website is nu geband op mijn werk
Ik heb er niet eens meer tijd voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Kon niet eerder reageren op fok; de website is nu geband op mijn werk
Nee, dat vind ik nog het ergste want momenteel geldt voor mij overdag:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
geen isa meer op fok tijdens nachtdiensten dus
quote:
krakke MOEKEquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb hem!Het boekending! Het is een verlaat cadeautje van Krakkemoeke, ze vond hem ook heel leuk.
En ik heb een ontstoken oor. Stomme verpleegster.
Ja, dat had Krakkemoeke zelf bedacht, toen ze wakker lag voor de vakantie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
krakke MOEKE![]()
Benieuwd naar je recensie
Oeh, de zitslaapligleeszak!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb hem!Het boekending! Het is een verlaat cadeautje van Krakkemoeke, ze vond hem ook heel leuk.
En ik heb een ontstoken oor. Stomme verpleegster.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Kan je niet gewoon de ICT afdeling bellen?
Toen het bij een van mijn vorige werkgevers gebanned was heb ik ze gewoon gebeld en gezegd dat ik dat stom vond, omdat iedereen verder wel de hele dag op Hyves etc. zat te nietsnutten en ze dat ook open lieten![]()
Dus toen hebben ze FOK! weer opengezet
Ik zou het proberen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Toen het bij een van mijn vorige werkgevers gebanned was heb ik ze gewoon gebeld en gezegd dat ik dat stom vond, omdat iedereen verder wel de hele dag op Hyves etc. zat te nietsnutten en ze dat ook open lieten![]()
Nee, was de eerste pagina waar meer voorbeelden op stonden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Paagman! Kom je uit Den Haag krak?
Ik vind ze geweldig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wat briljantdie muistapijten
Ik gebruik ook geen mat, maar dat hindert toch niet? Het oog wil ook wat, zo is je bureau sfeervol aangekleed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat ik geen muismat gebruik, maar anders!
heb je goed gedaan hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ze zien eruit als perzische tapijten. Niet van die pluche overgrootmoeder-kleedjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijk lelijke muismatten zijn dat, Krakke.
Net zo erg als kleedjes over tafels.
Dat bedoel ik, van die lelijke perzische tapijtjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ze zien eruit als perzische tapijten. Niet van die pluche overgrootmoeder-kleedjes.
Jij ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:36 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor een warm bad
Fijn weekend allemaal trouwens
Ze zijn er ook met Indiaanse en Afrikaanse motieven, zie de link, pagina 4.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, van die lelijke perzische tapijtjes.
Dat klinkt lekker zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
alles is gesneden voor t hoofdgerecht en de toetjes zijn al een tijdje aan t opstijven in de koelkastperzik/bokkepootjes trifle
en natuurlijk heb ik de slagroom geproefd, de perzik en de bokkepootjes
Lekker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje zit af te tellen tot 8 uurIndiaas
De pub?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sociaal leven opbouwen blijkt niet heel lastig te zijn hier
Hadden via een board/forum van de universiteit een group op facebook aangemaakt voor nieuwe en al studerende studenten die niet zo nodig hoeven te clubben, zuipen tot delirium, etc. En inmiddels een erg leuk klein groepje binnen de grotere groep (die ook erg gezellig is) gevonden met wat gelijkgestemdenquote:
Dat is hardstikke leuk zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hadden via een board/forum van de universiteit een group op facebook aangemaakt voor nieuwe en al studerende studenten die niet zo nodig hoeven te clubben, zuipen tot delirium, etc. En inmiddels een erg leuk klein groepje binnen de grotere groep (die ook erg gezellig is) gevonden met wat gelijkgestemden. Drinken regelmatig een kop koffie of drankje samen, en vanavond met een groepje van 5 of 6 uit eten
En Mr.Mo hoort er ook al helemaal bij
Kleine kans. Rugby is niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:02 schreef borisz het volgende:
Moblo, ik neem aan dat je morgen ontbijt neemt in de Pub.
WK rugby QF: Engeland - Frankrijk om 9.30 NLtijd.
Oeh, welke??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een blijvertjeGoed pastarecept uit de Delicious
Ik kijk live op de NOSquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kleine kans. Rugby is niet echt mijn ding
Iets met doperwtjes en spul waar hij veel Pee van wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh, welke??
Hier maar weer eens no-butter-chicken, was alleen de suiker vergetenmaar evengoed nog lekker
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets met doperwtjes en spul waar hij veel Pee van wordt.
Ja, dat is jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kijk niet, omdat Sebastien Chabal niet meedoet.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een interview, maar het is een hele slimme man.
Romige pasta met munt, slagroom, proscuitta en doperwten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh, welke??
Hier maar weer eens no-butter-chicken, was alleen de suiker vergetenmaar evengoed nog lekker
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets met doperwtjes en spul waar hij veel Pee van wordt.
Oh die ja! Die leek mij ook erg lekker (lijkt erg op een recept wat ik wel vaker maak, zelf bedacht ooit geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Romige pasta met munt, slagroom, proscuitta en doperwten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Hee, eindelijk iemand die het met me eens is!
Wat zal ik lekker dromen vannacht!quote:
Sfeervol en Krakkemoeke.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen mat, maar dat hindert toch niet? Het oog wil ook wat, zo is je bureau sfeervol aangekleed.
Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar ik snap jullie wel hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat zal ik lekker dromen vannacht!![]()
Zelfs in kostuum ziet hij er goed uit!
Ik heb al een recensie geplaatst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sfeervol en Krakkemoeke.
Ga je even proefliggen?
Weg naar ict college met 2 grote maks als portable in de dozen.
Soooo handig dat alle dozen worden bewaard hier in huis.
Da's waar, maar ik las een commentaar dat hij in de ploeg nog genoeg zou kunnen toevoegen. Ervaring en eh, lijm, zeg maar. Niet dat ik er verstand van heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef borisz het volgende:
Maar goed Chabal is niet meer die Chabal van paar jaar geleden en tijdens de laatste six nations maakte die toch een aantal stomme fouten.
Je kan een iets resistentere bacterie opgehaald hebben in het ziekenhuis. Van een catheter krijg je eigenlijk bijna altijd wel een blaasontstekingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Medische mensen: kan ik na 5 dagen Norfloxacine nog een blaasontsteking hebben? Ik moet van de huisarts toch maar urine inleveren maandag.
Van 36 uur een catheter? Resistent tegen Norfloxacine zelfs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan een iets resistentere bacterie opgehaald hebben in het ziekenhuis. Van een catheter krijg je eigenlijk bijna altijd wel een blaasontstekingHet antwoord is dus ja. Misschien laat je huisarts je urine wel kweken, dan krijg je een kuur waar zeker van is dat je blaasontsteking overgaat.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
Op naar de schouwburg.
we gaan naar Brigitte Kaandorp
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
De nazomer is voorbij, dus ik ga mijn nagels brons ipv koper lakken. Piet en golfer, stuur maar een PM.
Vorige keer wilde je ook gelakte nagels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]Waarom zou ik je een PM sturen en waarover
er een politiefluit bij doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van winkelen. Ben klaar voor de sint, kerst en verjaardag van mijn neefjeLego politiebureau, aanhanger met speedboat, paardentrailer en twee cars legodoosjes. Ben benieuwd wat-ie ervan vind.
Nu nog even bedenken hoe ik hem en mijn zus een beetje kan etteren
die dingen liggen hier al in de winkel.quote:
Heb ik het maar alvast in huisquote:
Uhuhquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vorige keer wilde je ook gelakte nagels.
Nou, kan je eindelijk de tent eens op stelten zetten.quote:
Leuk! Even afleidingquote:
ja... niet verwachtquote:
We kijken nu naar onze opname op de DVD-speler. Moeten vooral lachen om de muziekjes achter de kandidaten en lagen in een deuk om het lingo gedoe bij Borsato.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; gaan jullie ook zo herhaling van The Voice kijken?
ik heb het nu pas aangezetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We kijken nu naar onze opname op de DVD-speler. Moeten vooral lachen om de muziekjes achter de kandidaten en lagen in een deuk om het lingo gedoe bij Borsato.
Eerst even je vibje uitgeprobeerd?quote:
masterchef australie gekekenquote:
wat is dit nou weer voor vraagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ga je die vib allemaal in steken, FF?
Ik moet ook wel lachen om het onderlinge pesten en commentaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind deze TVOH leuker qua jury. hoe ze met elkaar omgaan en elkaar pesten enzo vind ik leuk
Gebruik je fantasie.quote:
ja allemaal homo? ik heb overigens alleen nog Luca gezien, die andere 2 nog niet. ben nu bij een lelijk stipjesjurk meisje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet ook wel lachen om het onderlinge pesten en commentaar.
Mijn gaydar ging tot nu toe al een paar keer flink af. Met Luca en die negert uit de bakkerij van een supermarkt en ook met die Engelsman. Alle keren raak!
quote:
Die was echt veel te goed en ervaren, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Die vent die Springsteen deed, hoort daar niet thuis trouwens.
die man die een smsje van Ilse de Lange kreeg? ik denk dat hij er de volgende ronde uitdondert. hij is waanzinnig (op zijn manier) maar idd niet voor deze show.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Die vent die Springsteen deed, hoort daar niet thuis trouwens.
spoiler!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
Zo. Alles weer bekeken. Laatste meisje, Sharon (?) had wel een paar goede pluspunten en kwalitieten(...). Maar het gaat om meer dan looks alleen.
Zal vast wel ver komen met die minirok en lieslaarzen, dat wel.
Mika..sort off...B. vond hem leuk, ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
die Engelsman.... wat een vent hahahah
ja en dan zn armen omhoog en zn okselhaar vol in beeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Hij heet PaulEn is een Mikatiep
Ik vind m leuk.
Maar dat hemdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is mijn okselhaar blondt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ja en dan zn armen omhoog en zn okselhaar vol in beeld![]()
Sylvana Simons die de nieuwe K3 wilde worden was genant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:30 schreef FutureFairytale het volgende:
en weer iemand die al aan een talentenjacht heeft meegedaan... zo jammer
Deze stukjes van Fok-user Cee zijn wel leuk:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:30 schreef FutureFairytale het volgende:
en weer iemand die al aan een talentenjacht heeft meegedaan... zo jammer
ja??quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sylvana Simons die de nieuwe K3 wilde worden was genant.
Ik sliep ook vroeg. Vanavond maar een pillutjuh denk ik. Het liefst zou ik een eind gaan fietsen, maar ik weet niet of dat slim is. Maar ik heb eigenlijk alleen last van mijn darmen. Maar misschien moet ik het rustig aan doen. Maar als ik fiets, pieker ik minder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje wat was je al vroeg op
Mogge
Spring maar lekker op je fiets krakquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik sliep ook vroeg. Vanavond maar een pillutjuh denk ik. Het liefst zou ik een eind gaan fietsen, maar ik weet niet of dat slim is. Maar ik heb eigenlijk alleen last van mijn darmen. Maar misschien moet ik het rustig aan doen. Maar als ik fiets, pieker ik minder.
Je hebt gelijk, ik doe het gewoon rustig aan. En morgen blijf ik toch thuis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Spring maar lekker op je fiets krakzou ik ook doen als ik jou was.
![]()
Borisz nog gecondoleerd met je opa.
Ik weet nog niet wat ik ga makenquote:
Gohquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:07 schreef TAV74 het volgende:
Pff, en toen was het ineens 5 uur vanochtendBen net uit bed maar voel me toch niet erg uitgeslapen
Jilly's on smackquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
Primus binnen. Ff importeren in iTunes
dan kun je gelijk 200 producten in huis halen. De truc is om zo min mogelijk verschillende dingen in huis te halen, deze allemaal te gebruiken in meerdere gerecht en afwisselend te eten. Dat is best nog een hoop gepuzzel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan weekmenu'sJe pakt wat kookboeken..."hee, dat ziet er wel goed uit.". Dan zet je het op de lijst en dat doe je 7x
Ja duhquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:13 schreef Vork het volgende:
[..]
dan kun je gelijk 200 producten in huis halen. De truc is om zo min mogelijk verschillende dingen in huis te halen, deze allemaal te gebruiken in meerdere gerecht en afwisselend te eten. Dat is best nog een hoop gepuzzel.
Ik zal zo eens luisteren. Nu staat eerst Superheavy op: Mick Jagger, Joss Stone, Dave Stewartm Damian Marley en ene A.R. Rahman.quote:
Ohja, leek me wel een geinig project!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal zo eens luisteren. Nu staat eerst Superheavy op: Mick Jagger, Joss Stone, Dave Stewartm Damian Marley en ene A.R. Rahman.
Nee daarom ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Leuk krak
En sun, je gebruikt hem toch nooit![]()
True, maar nu kan ik haar niet eens meer bereiken om even af te stammen wie de boodschappen doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Leuk krak
Ga er gewoon vanuit dat jij die doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
True, maar nu kan ik haar niet eens meer bereiken om even af te stammen wie de boodschappen doet
Dat doe ik dus al, anders eten we hele rare dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga er gewoon vanuit dat jij die doet
We hebben in de vakantie nog best een paar smsjes aan elkaar verstuurd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Leuk krak
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben in de vakantie nog best een paar smsjes aan elkaar verstuurd!
Oh, betere werk! Heb net een dikke twintig minuten staan schillenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja die chipotle! Die moet ik ook nog een keer maken, misschien wel lekker voor morgen idd
En als het goed ik krijg ik stoofperen uit de tuin van Thijs vader, geschild en wel![]()
en appeltjes
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, betere werk! Heb net een dikke twintig minuten staan schillen
Ja zeg, boskippenlijstje annex planning klaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Vork het volgende:
Stoofpeertjes, die ga ik hier ook maken binnenkort. Zojuist besloten, Lie´s schuld.
Dat dat nog kan he, wat heerlijk. Je pakt een kist en gooit geld in een bakkiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg, boskippenlijstje annex planning klaar.
Natuurlijk nu stoofpeertjes toegevoegd.
Wij wonen verdorie in de fruitstreek: gewoon langs de weg uit een kist bij de boer en wat geld achterlaten.
Ja fijn, lekker naar buiten kijken ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Als je dan op mijn plekkie zit is het zo lekker licht en ruim
nu nog een keer de kamer laten schilderen
De huidige/oudequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Mooie app idd DH is dat nou de toekomstige of de huidige?
@
Ja, je zit wel gebonden aan het seizoen. Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant kan dat, zeker in de wintermaanden, toch voor een vrij saai aanbod zorgen. Nu kan ik gewoon meenemen wat ik kan gebruiken. Vorige week was dat o.a. sla, wortels, aubergines. Daarvoor nog een flinke zak perssinaasappels. Dat komt altijd wel op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed Vork, doet me denken aan die groentetas abbo's.
Lijkt me niet zo gek om gewoon zo'n tas te halen en kijken wat je met groentes kan doen die je normaal nooit zou kopen
Heb ze op Fields of Rock (2005) nog in de originele bezetting gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:43 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi, dat wil ik zien!'Grote kans op reünie Black Sabbath'
Was dat nog om aan te horen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:49 schreef TAV74 het volgende:
Heb ze op Fields of Rock (2005) nog in de originele bezetting gezien
Lijkt me lekker! Maar dan zonder kokos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:48 schreef borisz het volgende:
Tijd om te gaan koken. Gele paprikasoep
Jawel, Ozzy is natuurlijk niet meer zo super bij stem als 20 jaar (en verder) geleden, maar muzikaal klopte het nog wel allemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Was dat nog om aan te horen?
Ik kan me er zo weinig goeds meer bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |