Test mislukt!quote:
Meldt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
Linkje verstuurd naar mijn huisje. Wie hem niet heeft gehad en toch wilt even melden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
Linkje verstuurd naar mijn huisje. Wie hem niet heeft gehad en toch wilt even melden
Dus datquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:36 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, dat ziet er heerlijk uit! Wat was het allemaal?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dit was t: gewone pickwick thee (haha) met eerst fetaloempia's, daarna een mandje turks brood met tzatziki, zalmsalade, huzarensalade, pittige salade met couscous, kipsalade, gevulde wijnbladeren, gevulde courgette en gevulde paprika. toe een bordje met appel, sinaasappel, meloen en een stukje baklava. apart voor een high tea maar wel lekker
Ik ga het stamppotseizoen openenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef DarkElf het volgende:
Zo wat gaan jullie eten vanavond?
Ik ga eens een ham prei quiche maken.
klote dat het weer slechter gaat! jij kunt echt wel natriumarm koken, is je eerder al heel goed geluktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens een heel gepuzzel tegenwoordig: Eten. Ik heb met mijn nefroloog afgesproken, gezien eea gaat de laatste tijd met mijn nieren, dat ik meer ga uitrekenen hoeveel natrium ik per dag binnenkrijg.
Pfff ik kon al niet meer zomaar alles eten na vorig jaar maar dat is nu dus weer even een stukkie moeilijker geworden! En dat terwijl ik al echt oplette!
En aangezien ik dol ben op lekker eten en koken zoals jullie weten is het een heel gepuzzel om wél lekker te eten maar toch binnen bepaalde grenzen te blijven.
Ach ja weer een uitdaging zullen we maar zeggen
met stipjes? ziet er lekker uit! Surinaamse bami met kip?quote:
Nee, Indiase rijst met kip tandooriquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met stipjes? ziet er lekker uit! Surinaamse bami met kip?
Een slagroomklopper kan je goedkoper nieuw kopen i.p.v. op-en-neer naar jouw ouders de benzine te verstoken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik loop achter!!! ben na de slechte nacht nog in slaap gevallen tot een uurtje geleden en als een gek recepten aan t zoeken want moet koken voor 4 ex-collega's! leuk dat ze komen.. housewarming gepland en na ontslag afgesproken dat het gewoon door zou gaan
hoofdgerecht en nagerecht heb ik, straks douchen en bij 2 supermarkten boodschappen doen. zal waarschijnlijk ook 2x moeten fietsen gezien de boodschappentas. daarna naar mn ouders rijden om daar een slagroomklopper te lenen.
voorgerecht weet ik nog niet!!!geen voorgerecht?
gewoon lekker ouderwets met de garde idd, spieren kweken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een slagroomklopper kan je goedkoper nieuw kopen i.p.v. op-en-neer naar jouw ouders de benzine te verstoken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Indiase rijst met kip tandoori
mn ouders hebben zo'n ouderwets ding met 2 molentjes erin waaraan je heel hard moet draaien tot je arm eraf valt. wel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een slagroomklopper kan je goedkoper nieuw kopen i.p.v. op-en-neer naar jouw ouders de benzine te verstoken.
Wat is er lekkerder dan kakken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef borisz het volgende:
Overigens, vanavond openen we ook het theaterseizoen met Brigitte Kaandorp.
Geraspte rauwe aardappel meekoken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net tomatensoep gemaakt maar te veel zout gebruikt, het smaakt nu perfect naar bliksoep...
Darn
Ook een kunstquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net tomatensoep gemaakt maar te veel zout gebruikt, het smaakt nu perfect naar bliksoep...
Darn
Ik vond een lekker recept van pasta met doperwtjes, ui, knoflook en slagroom met proscuitto in de Delicious van vorige maand. Dat staat vanavond op het menuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef DarkElf het volgende:
Er zijn leuke tooltjes voor de iPhone die dat allemaal kunnen bijhoudenquote:Trouwens een heel gepuzzel tegenwoordig: Eten. Ik heb met mijn nefroloog afgesproken, gezien eea gaat de laatste tijd met mijn nieren, dat ik meer ga uitrekenen hoeveel natrium ik per dag binnenkrijg.
Pfff ik kon al niet meer zomaar alles eten na vorig jaar maar dat is nu dus weer even een stukkie moeilijker geworden! En dat terwijl ik al echt oplette!
En aangezien ik dol ben op lekker eten en koken zoals jullie weten is het een heel gepuzzel om wél lekker te eten maar toch binnen bepaalde grenzen te blijven.
Ach ja weer een uitdaging zullen we maar zeggen
Gewoon een electrische mixer voor 20 EURquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon lekker ouderwets met de garde idd, spieren kweken!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een electrische mixer voor 20 10 EUR
Fixed itquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een electrische mixer voor 20 EUR garde voor 1 EUR
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond een lekker recept van pasta met doperwtjes, ui, knoflook en slagroom met proscuitto in de Delicious van vorige maand. Dat staat vanavond op het menu
Ik doe gewon ouderwets rekenen zonder iPhonequote:Er zijn leuke tooltjes voor de iPhone die dat allemaal kunnen bijhouden
Tsk. Gebruik die automatisering nou maar gewoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:22 schreef DarkElf het volgende:
Ik doe gewon ouderwets rekenen zonder iPhone
Handig hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:23 schreef borisz het volgende:
Oh ik beken trouwensde app Appie gebruik ik tegenwoordig als mijn boodschappenlijstje
.
ik gebruik dat ding al zoveelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tsk. Gebruik die automatisering nou maar gewoon
Zeer handigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Handig heIk lig dan in bed beetje recepten uit te zoeken, pak de iPad erbij, voer de boodschappenlijst in via de website en sync voor ik naar huis rij van kantoor de volgende dag mijn iPhone-Appie met de website en duik de AH in
quote:edit: en als je je afvraagt waarom ik dat in bed doe....ik slaap er een stuk relaxed door
Als we de media moeten geloven zitten wij allemaal over 3/4 weken 'low on cash'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Router kaduuk
Gek dat alles kapot gaat wanneer je een beetje low on cash bent
ja op de een of andere manier gaat dat vaak hand in hand ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Router kaduuk
Gek dat alles kapot gaat wanneer je een beetje low on cash bent
ja neem je spaargeld maar vast opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als we de media moeten geloven zitten wij allemaal over 3/4 weken 'low on cash'.
Ik geloof de media dan ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja neem je spaargeld maar vast opstraks is er niets meer.
En iedereen op Fok! is een god in bed, stinkend rijk en heeft een villa in Wassenaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niet? Maar alles wat in de media geschreven/gezegd wordt is toch waar?
Ja toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En iedereen op Fok! is een god in bed, stinkend rijk en heeft een villa in Wassenaar
Maar voor de zekerheid zou ik je miljoenen toch maar even bij Dexia vandaan halenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja toch?
En dan vergeet je nog de grote piemels, het gemiddelde enorm hoge iq etc
Na, ga zo wel extra tomaten halen en strek het daarmee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geraspte rauwe aardappel meekoken?
Veel is goed! Meer is beter! Kijk maar naar mij. Er kan niet genoeg P zijnquote:
Waaaay ahead of youquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid zou ik je miljoenen toch maar even bij Dexia vandaan halen.
ehm...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel is goed! Meer is beter! Kijk maar naar mij. Er kan niet genoeg P zijn
Durf eens wat anders te zeggenquote:
quote:
Zeer herkenbare radiostem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef borisz het volgende:
'Lekker weg in eigen land' zal nooit meer het zelfde zijn. Meta de Vries(70) is overleden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd en smakelijk Golfer
Golfer wint lichaamsgewicht in ham
Ga toch koken, mensch!quote:
Ja, dat dus. Sterkte Borisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
@ Boris dikkesnel gegaan zeg
maar als het dan toch moet is het maar beter zo.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Sterkte Boris
Kon niet eerder reageren op fok; de website is nu geband op mijn werk
Ik heb er niet eens meer tijd voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Kon niet eerder reageren op fok; de website is nu geband op mijn werk
Nee, dat vind ik nog het ergste want momenteel geldt voor mij overdag:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
geen isa meer op fok tijdens nachtdiensten dus
quote:
krakke MOEKEquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb hem!Het boekending! Het is een verlaat cadeautje van Krakkemoeke, ze vond hem ook heel leuk.
En ik heb een ontstoken oor. Stomme verpleegster.
Ja, dat had Krakkemoeke zelf bedacht, toen ze wakker lag voor de vakantie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
krakke MOEKE![]()
Benieuwd naar je recensie
Oeh, de zitslaapligleeszak!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb hem!Het boekending! Het is een verlaat cadeautje van Krakkemoeke, ze vond hem ook heel leuk.
En ik heb een ontstoken oor. Stomme verpleegster.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Kan je niet gewoon de ICT afdeling bellen?
Toen het bij een van mijn vorige werkgevers gebanned was heb ik ze gewoon gebeld en gezegd dat ik dat stom vond, omdat iedereen verder wel de hele dag op Hyves etc. zat te nietsnutten en ze dat ook open lieten![]()
Dus toen hebben ze FOK! weer opengezet
Ik zou het proberen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Kan je niet gewoon de ICT afdeling bellen?
Toen het bij een van mijn vorige werkgevers gebanned was heb ik ze gewoon gebeld en gezegd dat ik dat stom vond, omdat iedereen verder wel de hele dag op Hyves etc. zat te nietsnutten en ze dat ook open lieten![]()
Dus toen hebben ze FOK! weer opengezet
Nee, was de eerste pagina waar meer voorbeelden op stonden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Paagman! Kom je uit Den Haag krak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |