We shall seequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt me lekker! Maar dan zonder kokos.Kan je dille en dragon trouwens zo lang meekoken?
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
hoooi!
ik weet niet wat ik moet eten
oh lekker, welk broodje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je zin in FFT?
Wij hebben heel simpel een broodje bij Subway gehaald![]()
Morgen maak ik een Hollandsche pot klaar. Nu had ik echt geen zin om te koken.
pasta carbonara had ik gisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?
Ik had patat en een bereklauw. Ik ben niet zo lekker, maar daardoor heb ik eindelijk weer trek.
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oh lekker, welk broodje?
ik had zin in hamburgers maar had al boodschappen gedaan en geen zin om weer terug te gaan om hamburgers en uien te kopen. ik heb de oven net aangezet, er gaat een chicken cuisine in. benieuwd wat het is.
Dat is mooi ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta carbonara had ik gisteren
ooh jumm patat en een bereklauw!weet je wat fijn is; snackbar hier heeft geen lekkere patat (vind ik). komt goed uit
Ik ben ook helemaal fan van gorgonzolaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
Oh, wat is gorgonzola toch lekker
Met de stoofpeertjes ook, en het vleesje was goed.
ooh ik vind pittig wel lekker, zou em graag willen proberen. 'helaas' hier in de buurt geen subway, burger king of kfc. heb je al wel eens een patatje in België gegeten? is patat in dierenvet gebakken.. heerlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.
En ja, goed dat de patat niet zo lekker isVroeger hadden ze op station Groningen echt de lekkerste frietjes ooit! Nooit meer lekkerdere gegeten. Het probleem was alleen dat ik iets te vaak de neiging had een bakje patat mee de trein in te nemen toen ik daar studeerde
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan niet koken plannen}:| Mijn pannen staan nog zeker 35 minuten in de vaatwasserEn ik heb trek
Mag ookquote:
quote:
Krentebollen! Wat een straf!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ook
[..]Denk dat ik maar een paar krentebollen ga nuttigen met wat roomboter
Ik ga morgen roombotercake bakken heb ik besloten
Nietquote:
Ja dat dusquote:
Ik stond er serieus van te kijken hoe lang zo'n ding nodig heeft.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus
Fijn dat ik geen vaatwasser heb
alhoewel...![]()
In de toekomst wil ik wel een vaatwasserquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus
Fijn dat ik geen vaatwasser heb
alhoewel...![]()
Hoi Rijst!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
MENSEN!!! Alles goed hier?
Met mij wel
Ik vind dat het weer herfstweer is, dus ik ga vanavond lekker paddestoelenrisotto eten. Ik zag dat de stamppot ook alweer op het vuur stond?
JOMJOM
Ow yeah.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef borisz het volgende:
Stamppotten, stoofpotten, Stoofperen. Alles komt weer op de kaart.
Nu nog wildrecepten
Oorontsteking, verkouden, niet zo lekker nee. Van die nierkanker voel ik niks, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
krakkie! Gaat het weer een beetje? Zag dat je niet zo lekker was.
Ze hebben het hier al van een lokale brouwerij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Oh en Bockbier. Maar dat komt deze week wel.
quote:
Ik houd niet van wild. Nouja, hazepeper gaat wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Over een week of twee maar eens op zoek gaan
Hmm, niet best. Ook tijd voor comfortfood bij jou dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oorontsteking, verkouden, niet zo lekker nee. Van die nierkanker voel ik niks, dat scheelt.
Dank je!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hmm, niet best. Ook tijd voor comfortfood bij jou dus.Beterschap
Die zit in de tas. Ik heb zo een feestje en dan is een bockbiertje uit Arnhem altijd een zeer gewaardeerd cadeau. Vooral omdat de brouwerij in het Openluchtmuseum (wat ook gelijk de enige brouwerij hier is) al jarenlang behoorlijk smakelijke bieren weet voort te brengenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Oh en Bockbier. Maar dat komt deze week wel.
eh...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
krakkie! Gaat het weer een beetje? Zag dat je niet zo lekker was.
mocht je speciaal bier zoeken dat nergens anders te koop is. dan even een bezoek je brengen aan brouwerij de hemel in Nijmegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Die zit in de tas. Ik heb zo een feestje en dan is een bockbiertje uit Arnhem altijd een zeer gewaardeerd cadeau. Vooral omdat de brouwerij in het Openluchtmuseum (wat ook gelijk de enige brouwerij hier is) al jarenlang behoorlijk smakelijke bieren weet voort te brengen
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga risotto eten, mondgasme.
Later culletjes.
Ja dat is Nijmegen. Ik woon niet in Nijmegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef z80 het volgende:
mocht je speciaal bier zoeken dat nergens anders te koop is. dan even een bezoek je brengen aan brouwerij de hemel in Nijmegen.
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dat is Nijmegen. Ik woon niet in Nijmegen![]()
Bovendien kan ik dat bier hier ook moeilijk krijgen, omdat ze geen zaken doen met Arnhem.
Nijmegens bier in Arnhem? 010/020 is er niks bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?
gaat niet dat is een brug te ver.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Nijmegens bier in Arnhem? 010/020 is er niks bij
Oh! Dat wist ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef borisz het volgende:
Als er in het oosten vannacht mensen rond stuiteren weten we genoeg
Nu is het bijna jammer dat ik geen koffie drinkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]we stonden vanmiddag al te stuiteren vóór we het apparaat hadden gehaald
![]()
het is echt een fantastisch dingalleen nog een definitieve plaats geven van de week (groter plankje ophangen en er een onder voor de mokken en zo)
Glaasje geschuimde melk, Lielie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu is het bijna jammer dat ik geen koffie drink
Opgeschuimde melk met een snufje cacao?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij maakt ook warme melkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
GMTA!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Glaasje geschuimde melk, Lielie?
Zo jammer dit....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagsvisitie.
Traditioneel 1x per jaar op de terugweg lang een McDonalds gereden, want die hele vega familieclub daar in Amstelveen had weer niks wat ik lustte en al die kazen zijn ook niet aan mij en mij lacose-intolerantie besteedt.
Neenee, hier vinden gelijkgestemden elkaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
We spreken elkaar te vaak in deze SC
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Zo jammer dit....Ik weidt het maar aan het fastfood.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer, welke bonen heb jij in je apparaat??
(ok, dit kan heel verkeerd opgevat worden maar goed)
Oh sunny ga doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor noten heeft golfer in zijn zak?quote:
Rivella op mijn laptopquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ikzelf vind de donker gebrande arabicabonen het lekkerst, maar als compromis voor B. heb ik nu gewoon DE regular espressobonen er in/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok. Lekker??quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ikzelf vind de donker gebrande arabicabonen het lekkerst, maar als compromis voor B. heb ik nu gewoon DE regular espressobonen er in/
Dan kan je prima de gewone DE espressobonnen gebruiken en dan zet je hem in jullie geval op 1 boontje qua sterkte (Ik zet hem zelf altijd op 2 of 3).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok. Lekker??
Wij hebben nu standaard fairtrade bonen gekocht. Echt sterke espresso drinken we niet dus hoeven we niet die hele sterke zooi
bij de lidl hebben ze verschillende merken bonen. zowel donker als minder donker gebrand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok. Lekker??
Wij hebben nu standaard fairtrade bonen gekocht. Echt sterke espresso drinken we niet dus hoeven we niet die hele sterke zooi
We hadden hem op 2 en dat was me niet te sterkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je prima de gewone DE espressobonnen gebruiken en dan zet je hem in jullie geval op 1 boontje qua sterkte (Ik zet hem zelf altijd op 2 of 3).
Ik heb iets ouwigs gezien voor in huis. Een mooi kistje. Maar ik ben te zuunig om zomaar 40 euro uit te geven......quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk foontje ook die nokia
Wat een nieuwigheid toch allemaal in onze huissies he![]()
Bevalt het paarsche topje nog?
Hij is gammel en er zit geen sleutel bij.....Maja, ik ben wel vlieft.....Ja, ik ga het doen. Ik kom al zo lang bij kringlopen en rommelmarkten, ik kom nooit zoiets tegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Doen krak, gewoon jezelf kietelen en doen!
Nou topje zelf is niet paarsch he.. en maandag avond ga ik er weer mee werken tijdens collegequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk foontje ook die nokia
Wat een nieuwigheid toch allemaal in onze huissies he![]()
Bevalt het paarsche topje nog?
wat hadden ze dan allemaal? ik ben taart bij mn ouders aan t eten en tv kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagsvisitie.
Traditioneel 1x per jaar op de terugweg lang een McDonalds gereden, want die hele vega familieclub daar in Amstelveen had weer niks wat ik lustte en al die kazen zijn ook niet aan mij en mij lacose-intolerantie besteedt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Yeah! Een vallende ster gezien!En een wens gedaan!
Dat raden jullie wel.
Nee, kijk maar: Aarde trekt zaterdag door kometenstofquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]zeker dat t geen neergestort vliegtuig was?
Ik vind een pompoen smakeloos, maar ja, weggooien als je hem krijgt is ook niks. Je schijnt ze met schil te kunnen koken, dat scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef AnneX het volgende:
...Proest naast de rivella van B .
Gewoonlijk gebruiken wij Perla bonen goud.
En vorige week hebben we een pak gekregen van Miscelad d'orook heerlijk geurig.
De lidl zit een stukje verder tegenwoordig: ook eens proeven hoe die smaakt.
Wat een klus is het toch - vind ik- om een pompoen te slachten.
Affijn...de soep was heerlijk.
Jazeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Louis Theroux is terug bij een stel godsdienstwaanzinnigen in de US. Echt onvoorstelbaar.. hoe gestoord kunnen mensen elkaar maken zeg
dit hangt van het soort pompoen af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind een pompoen smakeloos, maar ja, weggooien als je hem krijgt is ook niks. Je schijnt ze met schil te kunnen koken, dat scheelt al een hoop.
Ging het maar om Amish, die gaan niet bij begrafenissen van soldaten staan met borden dat de gesneuvelden naar de hel gaan en zo. Echt smakeloos, verachtelijk en ziekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jazeker.Zelfs de toch tamelijk vreedzame Amish schijnen elkaar het leven zuur te maken tegenwoordig.....
Ik ga ze hoe dan ook volgende keer met schil koken. En dan de schil verwijderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
dit hangt van het soort pompoen af.
er zijn er die met schil en al gegeten kunnen worden en er zijn er die geschild moeten worden
Nee, het ging om strenge Amish die bij rekkelijke Amish baard en haar afknipten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ging het maar om Amish, die gaan niet bij begrafenissen van soldaten staan met borden dat de gesneuvelden naar de hel gaan en zo. Echt smakeloos, verachtelijk en ziek
Die nutcases wilden ook al bij de begravenis van Steve Jobs gaan protesteren tegen verdervelijke techniek ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ging het maar om Amish, die gaan niet bij begrafenissen van soldaten staan met borden dat de gesneuvelden naar de hel gaan en zo. Echt smakeloos, verachtelijk en ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |