We shall seequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt me lekker! Maar dan zonder kokos.Kan je dille en dragon trouwens zo lang meekoken?
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
hoooi!
ik weet niet wat ik moet eten
oh lekker, welk broodje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je zin in FFT?
Wij hebben heel simpel een broodje bij Subway gehaald![]()
Morgen maak ik een Hollandsche pot klaar. Nu had ik echt geen zin om te koken.
pasta carbonara had ik gisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?
Ik had patat en een bereklauw. Ik ben niet zo lekker, maar daardoor heb ik eindelijk weer trek.
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oh lekker, welk broodje?
ik had zin in hamburgers maar had al boodschappen gedaan en geen zin om weer terug te gaan om hamburgers en uien te kopen. ik heb de oven net aangezet, er gaat een chicken cuisine in. benieuwd wat het is.
Dat is mooi ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta carbonara had ik gisteren
ooh jumm patat en een bereklauw!weet je wat fijn is; snackbar hier heeft geen lekkere patat (vind ik). komt goed uit
Ik ben ook helemaal fan van gorgonzolaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
Oh, wat is gorgonzola toch lekker
Met de stoofpeertjes ook, en het vleesje was goed.
ooh ik vind pittig wel lekker, zou em graag willen proberen. 'helaas' hier in de buurt geen subway, burger king of kfc. heb je al wel eens een patatje in België gegeten? is patat in dierenvet gebakken.. heerlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.
En ja, goed dat de patat niet zo lekker isVroeger hadden ze op station Groningen echt de lekkerste frietjes ooit! Nooit meer lekkerdere gegeten. Het probleem was alleen dat ik iets te vaak de neiging had een bakje patat mee de trein in te nemen toen ik daar studeerde
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan niet koken plannen}:| Mijn pannen staan nog zeker 35 minuten in de vaatwasserEn ik heb trek
Mag ookquote:
quote:
Krentebollen! Wat een straf!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ook
[..]Denk dat ik maar een paar krentebollen ga nuttigen met wat roomboter
Ik ga morgen roombotercake bakken heb ik besloten
Nietquote:
Ja dat dusquote:
Ik stond er serieus van te kijken hoe lang zo'n ding nodig heeft.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus
Fijn dat ik geen vaatwasser heb
alhoewel...![]()
In de toekomst wil ik wel een vaatwasserquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus
Fijn dat ik geen vaatwasser heb
alhoewel...![]()
Hoi Rijst!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
MENSEN!!! Alles goed hier?
Met mij wel
Ik vind dat het weer herfstweer is, dus ik ga vanavond lekker paddestoelenrisotto eten. Ik zag dat de stamppot ook alweer op het vuur stond?
JOMJOM
Ow yeah.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef borisz het volgende:
Stamppotten, stoofpotten, Stoofperen. Alles komt weer op de kaart.
Nu nog wildrecepten
Oorontsteking, verkouden, niet zo lekker nee. Van die nierkanker voel ik niks, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
krakkie! Gaat het weer een beetje? Zag dat je niet zo lekker was.
Ze hebben het hier al van een lokale brouwerij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Oh en Bockbier. Maar dat komt deze week wel.
quote:
Ik houd niet van wild. Nouja, hazepeper gaat wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Over een week of twee maar eens op zoek gaan
Hmm, niet best. Ook tijd voor comfortfood bij jou dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oorontsteking, verkouden, niet zo lekker nee. Van die nierkanker voel ik niks, dat scheelt.
Dank je!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hmm, niet best. Ook tijd voor comfortfood bij jou dus.Beterschap
Die zit in de tas. Ik heb zo een feestje en dan is een bockbiertje uit Arnhem altijd een zeer gewaardeerd cadeau. Vooral omdat de brouwerij in het Openluchtmuseum (wat ook gelijk de enige brouwerij hier is) al jarenlang behoorlijk smakelijke bieren weet voort te brengenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Oh en Bockbier. Maar dat komt deze week wel.
eh...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
krakkie! Gaat het weer een beetje? Zag dat je niet zo lekker was.
mocht je speciaal bier zoeken dat nergens anders te koop is. dan even een bezoek je brengen aan brouwerij de hemel in Nijmegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Die zit in de tas. Ik heb zo een feestje en dan is een bockbiertje uit Arnhem altijd een zeer gewaardeerd cadeau. Vooral omdat de brouwerij in het Openluchtmuseum (wat ook gelijk de enige brouwerij hier is) al jarenlang behoorlijk smakelijke bieren weet voort te brengen
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga risotto eten, mondgasme.
Later culletjes.
Ja dat is Nijmegen. Ik woon niet in Nijmegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef z80 het volgende:
mocht je speciaal bier zoeken dat nergens anders te koop is. dan even een bezoek je brengen aan brouwerij de hemel in Nijmegen.
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dat is Nijmegen. Ik woon niet in Nijmegen![]()
Bovendien kan ik dat bier hier ook moeilijk krijgen, omdat ze geen zaken doen met Arnhem.
Nijmegens bier in Arnhem? 010/020 is er niks bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?
gaat niet dat is een brug te ver.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gat in de markt? Elkaars bier verkopen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Nijmegens bier in Arnhem? 010/020 is er niks bij
Oh! Dat wist ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |