SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
Oh, jeetje dat is wel erg laat zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar het schappelijke tijdstip ligt rond mijn pauzetijd, welke ik rond 20:00 uur ga nemen.
datquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gossie, die TT.![]()
[..]
Oh, jeetje dat is wel erg laat zeg.
Nee. Ik zeg ook niet dat ik interessante discussies hier verwacht.quote:
Moet dat dan per se? Ik denk dat echte discussies houden niet het doel van Arg7 is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg ook niet dat ik interessante discussies hier verwacht.
En ook dat suggereer ik nergens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet dat dan per se? Ik denk dat echte discussies houden niet het doel van Arg7 is.
Afgelopen zomer, na een lange en zware operatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach wanneer ben je een vrouw geworden?
Een scanner?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag ook voor de eerste keer een scanner in een schoudertas gezien.
Ah daarom was je er even tussenuit. Ik begrijp het. En hoe voelt het?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Afgelopen zomer, na een lange en zware operatie.
Wut?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag ook voor de eerste keer een scanner in een schoudertas gezien.
Goed. En ik heb geen maandelijkse periode hihi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah daarom was je er even tussenuit. Ik begrijp het. En hoe voelt het?
[..]
Wut?
Nee de nieuwe Slaaf Fikkie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Beach is de nieuwe Devient Lesbienne.
watquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Geen fistingDOG zoals nu live@cam4?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zijn niet jouw billetjes wees maar niet bang.
En dan zitten ze naast elkaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:30 schreef Bloempje. het volgende:
Klips is boos om mijn wordfeud woorden, ik ben aan het winnen
Hihihihii, mensen die boos worden......quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:30 schreef Bloempje. het volgende:
Klips is boos om mijn wordfeud woorden, ik ben aan het winnen
Ja dat is leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja in zo'n geval moet je gewoon een echt scrabblebord pakken en gaan hoor
hijgquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh ik denk je doet ook mee met het NK.
Dat heeft ie nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja in zo'n geval moet je gewoon een echt scrabblebord pakken en gaan hoor
Hahahahahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihihii, mensen die boos worden......![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, voor abonnementen af te sluiten.quote:
Gewoon huilen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit hier met een doos tissuesStomme loopneus.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit hier ook met een doos tissues, maar niet voor m'n loopneus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgende plaatje is die doos aan gort.quote:
Tjeetje. Hoe heet ze? Of is ze niet door?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een oude vriendin van mij heeft meegedaan aan de audities ofzo?![]()
![]()
Die gast uit Borculo die heb ik wel eens gezien tijdens het uitgaanquote:
Suzanne, en ik weet niet of ze door is of nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tjeetje. Hoe heet ze? Of is ze niet door?![]()
Paulquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die gast uit Borculo die heb ik wel eens gezien tijdens het uitgaan
En Paul![]()
dansenquote:
Als ik jou was zou ik nu bovenop Bloempje zijn ipv op een ipad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef Haarklip het volgende:
Hihi, bloempje hier. Op een ipad is alles leuker dan op een laptop
hihi nee dat wás bloempje op de ipad van haarklip geloof ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu bovenop Bloempje zijn ipv op een ipad.
Dat was ik. Hoe kan ik op mezelf zitten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu bovenop Bloempje zijn ipv op een ipad.
Dat van klips ook niet, maar ik vrees dat ik er zo uit moet om te douchen...quote:
Slim! Maar straks worden ze dan nat. Dan zijn ze heel de dag koud... Ik misbruik klips wel als kachelquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi neem de dekens mee naar de badkamer
Dat was mn tweede optie inderdaad!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slim! Maar straks worden ze dan nat. Dan zijn ze heel de dag koud... Ik misbruik klips wel als kachel
Ik kon niets en had toch verlorenquote:
Hihiquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was mn tweede optie inderdaad!
Oe ons wordfeud potje is bijna afgelopen.
Hahahaha, ja nouja. Hij wilde wel kachel zijn. En toen ging ie heel hoog zingen en moest ik lachen en had ik het niet meer koudquote:
Wat heeft iedereen toch opeens met een dom scrabble spelletjequote:
Het is leuk, scrabble is sowieso leuk!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch opeens met een dom scrabble spelletje
Ik haat op alles wat populair is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is leuk, scrabble is sowieso leuk!
Nee maar ik haat ook op hipsters.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke dat kan, wat een hipstermentaliteit weer
rotweer, en nog wat dingen waarvan ik niet weet of ik dat op het forum moet/kan zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
begin jij maar heb eigenlijk niks emo praat nu
You know where to find me.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
rotweer, en nog wat dingen waarvan ik niet weet of ik dat op het forum moet/kan zetten.
Echte poezie dit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Emo's zijn rood,
Emo's zijn blauw,
Ik hou van jou?
Alles kan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
rotweer, en nog wat dingen waarvan ik niet weet of ik dat op het forum moet/kan zetten.
Dat is toch mijn doel in het leven?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawelals je maar nooit denkt dat ik je 'gebruik' om 'mijn problemen' bij je achter te laten
Gewoon zorgen dat je niet bereikbaar bent; hoef je ook nooit meer onzinnige problemen van anderen op te lossen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is toch mijn doel in het leven?
Weet ik niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is toch mijn doel in het leven?
Dan is het leven zo doelloos en alleen. Niet mijn kopje thee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet bereikbaar bent; hoef je ook nooit meer onzinnige problemen van anderen op te lossen.
heb ik vorige week ingesteld want kwienie doodquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
hey dralioooonwat is met de sad pi man ?
Las het toen jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
heb ik vorige week ingesteld want kwienie dood
Anders heeft ie problemen met zn schoonbroerquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh maar aaien mocht niet wat is deze nou weer.
Jij bent zijn broer hoor psst psst ik zn schoonzus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Anders heeft ie problemen met zn schoonbroer
Jij begon erover hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie zijn raar. Dat hele nep-familie gedoe. Jullie zijn gewoon lieve mensjes ok?.
Hihiquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yayyy jij ook hier, alle lieverdjes zijn er gewoon. Prrprrr.
Heb je 500 days al gekeken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi![]()
Jullie nog een tip voor een enge, maar niet slachtfilm?
Ik vind deze zo leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje, waarom heb jij niet zo'n hello kitty ui? je valt een beetje uit de boot zo.
OH EINDELIJK!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
JongensDat is niet eng!
En nee KlinksGa ik morgen doen
Oke jmr jrmrr.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoe ga je dit nu goed haken? (Hihi, een woordspeling.)
Mag ik hem dan hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ben je mal, geen moeite voor mij doen waardeer ik meer dan wel moeite doen.
Hihi, verwend figuurquote:
HIhi grapje toch.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, verwend figuurZ'n sjaal is ook af trouwens, morgen even z'n armpjes en andere voet en dan is ie klaar
Joa. M'n ouders kwamen etenquote:
ik ben geen naarlingquote:
Hihiquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat ze zoveel posts heeft gisteren.
Ja daar is niemand.quote:
Maarja jij noemt je broertje een slet, wat mijn valse hoop geeft dus ik ben wederom teleurgesteld.quote:
Hahaha. Facebookslet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maarja jij noemt je broertje een slet, wat mijn valse hoop geeft dus ik ben wederom teleurgesteld..
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Bloempje. het volgende:
Nu is ie er potdomme, moet de buschauffeur eerst piesen ofzo.
Neequote:Op maandag 10 oktober 2011 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw sorry, ik mocht niet meer lachen he
Klips is al naar je school. Misschien wil die jouw vakken ook doen?quote:
Betwijfel het, al kan hij wel mijn Voxpop maken misschien.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klips is al naar je school. Misschien wil die jouw vakken ook doen?
Nee. Voor zielig doen is het nu te laat hoorquote:
Je wattes?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Betwijfel het, al kan hij wel mijn Voxpop maken misschien.
ik ga john williams opbellen voor "het spijt me"quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Voor zielig doen is het nu te laat hoor
Oh alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga john williams opbellen voor "het spijt me"
quote:
Mooi, ik aan van die zeikprogramma's. Hoewel ik er soms om kan gniffelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zelf een hekel aan john williams
ik heb trouwens ook gewoon nog lief op je foto gereageerd hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi, ik aan van die zeikprogramma's. Hoewel ik er soms om kan gniffelen.
Ja zag ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook gewoon nog lief op je foto gereageerd hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja zag ikHet is je vergeven hoor
en dat ga je ook echt doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:46 schreef Haarklip het volgende:
Ik moet morgen voor 5 minuten naar school
Je kent de betekenis van moeten niet?quote:
in combinatie met het woord school is het woord moeten een variabel begripquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:50 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je kent de betekenis van moeten niet?
In dit geval is moeten dus echt moeten, alleen maar om iets in te leveren. Wel een uurtje reizenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in combinatie met het woord school is het woord moeten een variabel begrip
Jij blijquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
In dit geval is moeten dus echt moeten, alleen maar om iets in te leveren. Wel een uurtje reizen
Puzzel moest 5 stukjes zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
En jullie hebben het niet nu al af enzo dat jullie het vast in kunnen leveren?
Wattttt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Puzzel moest 5 stukjes zijn![]()
Echt, wat een mongool. Ik snijd wel iets uit 1 van die andere stukjes. Nou ben ik er echt helemaal klaar mee..
net scheen de zon nog..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk ons sexy zijn:Heul niet sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook niet mijn enige man, dus dat scheelt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja is goed maar je zal dan niet mijn enige vrouw zijn.
Hmm. Nee, sorry, hou het dan maar op je andere vrouwen.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Nee, sorry, hou het dan maar op je andere vrouwen.
Ik denk ook dat Klipsje het niet zo leuk vindt als ik met jou ga trouwenquote:
Je wilde wel met die dropmeneer trouwen, vuige!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Klipsje het niet zo leuk vindt als ik met jou ga trouwen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je wilde wel met die dropmeneer trouwen, vuige!
Ik ga je niet feliciteren tochquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een jaar op FOK! hoera! Door FOK! heb ik een vriendje! En veel nieuwe personen ontmoet ook! Jeej! FOK! heoeoheeoeoeoeo
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Nee ook niet
Alleen met Klips. En met Paul van TVOH, maar daar gaat Klips ook mee trouwen, dus dan met z'n drieën.
Ondankbare hond die je dr bent. Ze noemt je nog in dr speech.quote:
Ik werd boos daarnet toen hij me feliciteerde dus dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ondankbare hond die je dr bent. Ze noemt je nog in dr speech.
Ik mocht haar niet feliciteren zei ze gisteren daarom jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ondankbare hond die je dr bent. Ze noemt je nog in dr speech.
Oh sorryquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik mocht haar niet feliciteren zei ze gisteren daarom ja![]()
ik moet me verbijten om het niet te doen
Stombo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd boos daarnet toen hij me feliciteerde dus dus.
Dat wist ik!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje je hoeft me niet te feliciteren hoor hihihiMn verjaardag is pas 17 januari!
Hehehe ja dat las ik laatst ergens !quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat wist ik!Dan ben ik ook bijna jarig jippieee! Maar dan ben ik 21. En Klipsje 18. Nouja. Dat klinkt beter dan nu
Omdat we je niet mogen feliciterenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben ik nou een stombo?
Morgen verandert Jan mn wachtwoord en post ik veeeel minder weer !
Hihi, ja nouja, hij is keilief en allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe ja dat las ik laatst ergens !Lief wel dat je het weet
Hehe die klips toch!
Neehoor niet naar! Als ik goed gewerkt heb krijg ik 's avonds wachtwoord en mag ik even fokken! En mobiel ben ik wel altijd op FOK! want gewoon.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Omdat we je niet mogen feliciterenEn neuuhhhhh
Nouja, ja, want goed voor school, maar naar
Je voelt niks van leeftijd!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, ja nouja, hij is keilief en allesDus dan maakt het heul niet uit hoe oud ie is. En zoveel scheelt het niet
.
Hahahahahaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neehoor niet naar! Als ik goed gewerkt heb krijg ik 's avonds wachtwoord en mag ik even fokken! En mobiel ben ik wel altijd op FOK! want gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |