quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef theKiD het volgende:
Goed! Iets onthouden gister, waar ik komende week misschien veel plezier aan kan beleven
heb ik ook wel zin in! Maar mn auto staat in de stadquote:
smaakte goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb ik ook wel zin in! Maar mn auto staat in de stad
Gezeik idd, spreek uit ervaring. Eigenlijk moet je gewoon nergens wat van aan trekken en je eigen conclusies vormen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef WeirdlyWired het volgende:
Super. Gezeik met mijn vader, omdat ik hem net pas vertel dat ik mama heb gesproken. Noemt me zelfs achterbaks. Terwijl hij mama zelf zwart staat te maken.
Ow en hierdoor ook nog eens gezeik met mijn zus.![]()
![]()
quote:
dat, maar wel aangeschotenquote:
ja sorry..quote:
nou dat gaan we hahaquote:
Hier ook, en zij slaapt nogquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
Geirriteerd , iemand die ik ken van het uitgaan is gisteren langsgeweest en was niet echt geslaagd sinds die eigenlijk constant de les aan het lezen was. Er wat van gezegd en voila probeerde net ook al via facebook te chatten, hoezo opdringerig.
awwwwquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ook, en zij slaapt nognaast me.
De griek in de buurt bij het station, ben in brabant opgegroeit en daar kwamen we vaak , is een goede griek , ouders zijn recentelijk geweest nog steeds dezelfde eigenaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dagje chillen met wat vrienden in Duinrell (en dan vooral in het zwembad) was chill, daarna lekker wezen grieken in Den Bosch en nu zijn m'n vrienden verder gegaan naar huis en zit ik all alone op m'n kamer
Ik heb dat precies andersom; ik wil graag werken maar mag het niet. Daarbij baal ik ontzettend dat ik niet kan werken, omdat collega's nu mijn afwezigheid moeten opvangen. Schuldgevoel komt af en toe heerlijk naar boven drijvenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Mishu het volgende:
Zwaar om te zien dat iedereen lol heeft terwijl ik keihard moet werken de hele tijd...
Tja ik werk dan wel maar ik voel me juist weer schuldig omdat ik het idee heb dat ik niet goed genoeg ben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom; ik wil graag werken maar mag het niet. Daarbij baal ik ontzettend dat ik niet kan werken, omdat collega's nu mijn afwezigheid moeten opvangen. Schuldgevoel komt af en toe heerlijk naar boven drijven
ligt in het centrum, ongeveer een kwartiertje vanaf het station lopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De griek in de buurt bij het station, ben in brabant opgegroeit en daar kwamen we vaak , is een goede griek , ouders zijn recentelijk geweest nog steeds dezelfde eigenaar.
Hoe langzaam loop jij dan wel niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ligt in het centrum, ongeveer een kwartiertje vanaf het station lopen.
De eerste 2 ja. Ik hoef gelukkig niet meer jaloers te zijn. Elk voordeel heb z'n nadeel of andersom, tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
Kapot, eenzaam en nogsteeds elke dag jaloers.
waarom heb je telkens commentaar op me?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe langzaam loop jij dan wel niet.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
25 oktober de sleutels van mijn huis, gewoon ook echt MIJN huis.
Wow, ik heb een huis!
Thanks! En jij beterschap.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik voel me ziekjes.
Sterkte, wat naar zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:02 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Barst bijna in huilen uit in de trein.
De opa van mijn vriend ligt op sterven..
Had een speciale band met hem aangezien ik zelf geen opa's en oma's meer heb.
Ik kan gewoon geen afscheid nemen
Owh, sterkte!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:02 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Barst bijna in huilen uit in de trein.
De opa van mijn vriend ligt op sterven..
Had een speciale band met hem aangezien ik zelf geen opa's en oma's meer heb.
Ik kan gewoon geen afscheid nemen
Dat zal vast meevallen. Maar ik weet de situatie niet. PM als je je verhaal kwijt wil? Of ben ik een grote bemoeial nu?quote:
Ik wens geen hulp van anderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zal vast meevallen. Maar ik weet de situatie niet. PM als je je verhaal kwijt wil? Of ben ik een grote bemoeial nu?
quote:
Maar daarna voel je je vast heel trots dat je het gedaan hebtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]zozo
OT: goed, heb m'n kamer opnieuw ingericht en redelijk schoongemaakt. Gelukkig was het niet erg vies toen ik er aan begon
Moet alleen nog afwassen, straks de was ophangen en nog wat huiswerk maken.
Wat een huishoudelijke taken allemaal
Haha ja dat vast welquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar daarna voel je je vast heel trots dat je het gedaan hebt![]()
Waar slaat dat zozo op?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]zozo
OT: goed, heb m'n kamer opnieuw ingericht en redelijk schoongemaakt. Gelukkig was het niet erg vies toen ik er aan begon
Moet alleen nog afwassen, straks de was ophangen en nog wat huiswerk maken.
Wat een huishoudelijke taken allemaal
same here.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Constant moe, hele dag door, maar verder prima.
Wtfquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen, niet te begrijpen. Hele dag zeggen dat er niks is maar wel apart gedrag vertonen en nu ineens boos opbellen dat ik geen begrip voor haar heb. Hoe kan ik er begrip voor hebben als je de hele dag door zegt dat er niks is. En maar weer oude koeien uit de sloot halen.![]()
Dat is juist een goeie test.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen, niet te begrijpen. Hele dag zeggen dat er niks is maar wel apart gedrag vertonen en nu ineens boos opbellen dat ik geen begrip voor haar heb. Hoe kan ik er begrip voor hebben als je de hele dag door zegt dat er niks is. En maar weer oude koeien uit de sloot halen.![]()
Dit!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef mrk.n het volgende:
Een goeie test? Dat is toch gewoon irritant, of niet soms?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is juist een goeie test.![]()
OT: Goed
Ja dan weet je meteen wie je kan afschrijven en wie niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een goeie test? Dat is toch gewoon irritant, of niet soms?
Ja, zij mij of ik haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dan weet je meteen wie je kan afschrijven en wie niet.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dan weet je meteen wie je kan afschrijven en wie niet.
Zonder spaties.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef WeirdlyWired het volgende:
Mijn zus verbiedt haar kinderen contact met mijn andere zus en mij op te nemen.
Gaat lekker in die familie van je... Valt er nog wat te lijmen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef WeirdlyWired het volgende:
Mijn zus verbiedt haar kinderen contact met mijn andere zus en mij op te nemen.
Een van haar kinderen kwam het net tegen me zeggen. Want die wilt gewoon contact.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gezellig...
OT: wel goed, m'n plannen worden even een beetje door de war gegooid maar dat komt wel goed denk ik
Geen flauw idee. Vast wel. Alleen we zijn allemaal redelijk koppigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gaat lekker in die familie van je... Valt er nog wat te lijmen?
OT: Strot kapot, olé olé olé. Maar wel nog een week vakantie.
Leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:50 schreef candygirl het volgende:
na lang nadenken /twijfelen /voor en nadelen afwegen besloten om een hond te nemen
Huh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
Geweldige mensen die de meest kutte dingen meest maken. Ze verdient het niet.
O, op die manier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
logisch toch of niet? goede mensen beleven kut dingen.
Iedereen beleeft wel nare dingen. Maar waar heb je het over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef FreezePop het volgende:
logisch toch of niet? goede mensen beleven kut dingen.
Een Cane Corso, echt een hele grote hond, maar past wel bij ons.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
LeukWeet je al welk ras?
OT: Voel me goed. Morgen proberen iets actiever te zijn..
Ik ken ze. Mijn hondje is de grootste vriendjes met een cane corso. Leuk ras!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef candygirl het volgende:
[..]
Een Cane Corso, echt een hele grote hond, maar past wel bij ons.
Hij wenst geen hulp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef dwergplaneet het volgende:
[..]
Iedereen beleeft wel nare dingen. Maar waar heb je het over?
kom maarquote:
Neuh, toch bedankt voor het vragen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
kom maar
OT: matig geslapen en verkouden moet nu m'n bed uit maar heb totaal geen zin om me naar de badkamer te slepen en te moeten douchen
Beetje luie dag.
Sterkte ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Verdrietig en opgelucht..
Zojuist is mijn opa overleden.
Het is heel rustig gegaan en de familie was erbij.
Zijn zoon en dochter hadden zijn hand vast en zijn vrouw had zijn andere hand vast..vanaf dat moment blies hij zijn laatste adem uit..
Sterkte ermee. Hoop dat je enigsinds rust kan vinden in het feit dat hij gestorven is met degenen die hij liefhad en niet alleen heeft hoeven te gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Verdrietig en opgelucht..
Zojuist is mijn opa overleden.
Het is heel rustig gegaan en de familie was erbij.
Zijn zoon en dochter hadden zijn hand vast en zijn vrouw had zijn andere hand vast..vanaf dat moment blies hij zijn laatste adem uit..
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:01 schreef Lithia het volgende:
Verward, ik vraag me af waar dit heen gaat.
Ik hoop het man. Ik hoop het.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
Minder gefrustreerd hčquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom lijkt het erop dat meiden die een vriend hebben aardiger over komen dan single meiden?
Omdat ze zich niet zorgen hoeven te maken dat je meer bedoelt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom lijkt het erop dat meiden die een vriend hebben aardiger over komen dan single meiden?
En dat als je een vriend hebt of iemand date, andere mannen meer in je geinteresseerd lijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:46 schreef Trashcanman het volgende:
Ik herken dit ook vanaf de andere kant...
Dat wanneer je een vriendin heb je in een keer veel meer sjans hebt
Volgens mij straal je dan veel meer zelfvertouwen en rust uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat als je een vriend hebt of iemand date, andere mannen meer in je geinteresseerd lijken
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:46 schreef Trashcanman het volgende:
Ik herken dit ook vanaf de andere kant...
Dat wanneer je een vriendin heb je in een keer veel meer sjans hebt
Ik ook, en loop ruim een uur voor op me planning van vandaag.. dus zometeen maar eens lekker op me gemak lunchen bij de broodjeszaak in de stadquote:
Mooi!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef minthy het volgende:
Prima! Mag weer beginnen met het oppakken van mijn werk, vanavond maar eens op de koffie daar
Heb je nog geen professionele hulp?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef Hřken het volgende:
Doodsbenauwd. Gister is alles gigantisch uit de hand gelopen, en toen hebben kameraden m'n ouder gemailt dat het zo niet langer kan. Dat ik gigantisch naar de kloten ben, en het zonder hulp ook niet meer goed komt... Morgen afspraak bij de dokter voor hulp...
Nee. M'n ouders mochten niks van m'n problemen afweten. Ze zitten zelf in gigantische financiële problemen die hun energie helemaal opvreten, dit kunnen ze er niet bij hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb je nog geen professionele hulp?
Als blijkt dat je de problemen zelf niet op kan lossen dan moet je, zeker op jouw leeftijd, toch je ouders erbij betrekken. Je ouders zullen alle begrip voor je hebben. Daarbij is er gelukkig ook een sociaal vangnet en een zorgverzekering die (deels) de dingen voor je vergoedt als je professionele hulp zoekt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef Hřken het volgende:
[..]
Nee. M'n ouders mochten niks van m'n problemen afweten. Ze zitten zelf in gigantische financiële problemen die hun energie helemaal opvreten, dit kunnen ze er niet bij hebben...
M'n moeder weet het nu, zij werd ten slotte gemaild. Plus, ze wist van m'n snijden af, maar niet dat ik het nog steeds deed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als blijkt dat je de problemen zelf niet op kan lossen dan moet je, zeker op jouw leeftijd, toch je ouders erbij betrekken. Je ouders zullen alle begrip voor je hebben. Daarbij is er gelukkig ook een sociaal vangnet en een zorgverzekering die (deels) de dingen voor je vergoedt als je professionele hulp zoekt.
Succes ermee iig. Meer kan ik niet voor je doen denk ik.
Verkapte felicitatie dan maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor rond mijn verjaardagstijd word ik ongesteld
Vroeg me al af waarom ik zo kriegelig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |