quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef theKiD het volgende:
Goed! Iets onthouden gister, waar ik komende week misschien veel plezier aan kan beleven
heb ik ook wel zin in! Maar mn auto staat in de stadquote:
smaakte goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb ik ook wel zin in! Maar mn auto staat in de stad
Gezeik idd, spreek uit ervaring. Eigenlijk moet je gewoon nergens wat van aan trekken en je eigen conclusies vormen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef WeirdlyWired het volgende:
Super. Gezeik met mijn vader, omdat ik hem net pas vertel dat ik mama heb gesproken. Noemt me zelfs achterbaks. Terwijl hij mama zelf zwart staat te maken.
Ow en hierdoor ook nog eens gezeik met mijn zus.![]()
![]()
quote:
dat, maar wel aangeschotenquote:
ja sorry..quote:
nou dat gaan we hahaquote:
Hier ook, en zij slaapt nogquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
Geirriteerd , iemand die ik ken van het uitgaan is gisteren langsgeweest en was niet echt geslaagd sinds die eigenlijk constant de les aan het lezen was. Er wat van gezegd en voila probeerde net ook al via facebook te chatten, hoezo opdringerig.
awwwwquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ook, en zij slaapt nognaast me.
De griek in de buurt bij het station, ben in brabant opgegroeit en daar kwamen we vaak , is een goede griek , ouders zijn recentelijk geweest nog steeds dezelfde eigenaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dagje chillen met wat vrienden in Duinrell (en dan vooral in het zwembad) was chill, daarna lekker wezen grieken in Den Bosch en nu zijn m'n vrienden verder gegaan naar huis en zit ik all alone op m'n kamer
Ik heb dat precies andersom; ik wil graag werken maar mag het niet. Daarbij baal ik ontzettend dat ik niet kan werken, omdat collega's nu mijn afwezigheid moeten opvangen. Schuldgevoel komt af en toe heerlijk naar boven drijvenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Mishu het volgende:
Zwaar om te zien dat iedereen lol heeft terwijl ik keihard moet werken de hele tijd...
Tja ik werk dan wel maar ik voel me juist weer schuldig omdat ik het idee heb dat ik niet goed genoeg ben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom; ik wil graag werken maar mag het niet. Daarbij baal ik ontzettend dat ik niet kan werken, omdat collega's nu mijn afwezigheid moeten opvangen. Schuldgevoel komt af en toe heerlijk naar boven drijven
ligt in het centrum, ongeveer een kwartiertje vanaf het station lopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De griek in de buurt bij het station, ben in brabant opgegroeit en daar kwamen we vaak , is een goede griek , ouders zijn recentelijk geweest nog steeds dezelfde eigenaar.
Hoe langzaam loop jij dan wel niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ligt in het centrum, ongeveer een kwartiertje vanaf het station lopen.
De eerste 2 ja. Ik hoef gelukkig niet meer jaloers te zijn. Elk voordeel heb z'n nadeel of andersom, tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
Kapot, eenzaam en nogsteeds elke dag jaloers.
waarom heb je telkens commentaar op me?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe langzaam loop jij dan wel niet.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
25 oktober de sleutels van mijn huis, gewoon ook echt MIJN huis.
Wow, ik heb een huis!
Thanks! En jij beterschap.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik voel me ziekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |