Nee, doelde op de mededeling dat ik ga pilzen.quote:
#nottwitterworthyquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, doelde op de mededeling dat ik ga pilzen.
Dat is niet knap. Dat is inspelen op de sentimenten onder ranzige rechtse rukkers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat zo'n moskeetopic weer 200 + berichten scoort.
Oeh bah, geld, financien, moeilijke onderwerpen, daar heb ik mijn accountant voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:59 schreef Zolcon het volgende:
immigratie is een minuscuul probleem dat alle aandacht krijgt. Het falen van het financiële stelsel is een enorm probleem dat een minuscule hoeveelheid aandacht krijgt.
Het is allemaal de schuld van de bankiers en de graaiers!!~!1`2`1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh bah, geld, financien, moeilijke onderwerpen, daar heb ik mijn accountant voor
De belastingontduikende grieken veroorzaken alles !!eizn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de bankiers en de graaiers!!~!1`2`1![]()
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
We hebben het toch goed, met zijn allen
[insert Afrika-relativering]quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aan
Sowieso Sjors! En het zijn er nog veel meer kwam ik achter. Lang niet alle topics staan goed in de reeks. Sinds het aanmaken van die statistieken zijn er nog zeker 50 bijgekomen uit een periode waarin jij erg actief wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Potverdomme wat ben ik toch een topper!
Meer dan 23.000 posts in meer dan 1200 topics!
[..]
Ha! In de hongerwinter! Toen was het pas koud!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aan
Ik heb braaf even meegedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat zo'n moskeetopic weer 200 + berichten scoort.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha! In de hongerwinter! Toen was het pas koud!
Bij ons en de Slag bij Stalingrad
Het is wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef du_ke het volgende:
Zag vorige week zaterdag drie moslimmeisjes voorbij lopen en 1 van hen was flink ingepakt in verhullende kledij. Helaas was dit net de verkeerde, zij was wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |