Ik heb er misschien al 100 geprobeerd, maar ik krijg ze er echt niet ingeproptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
en bij deze opper ik dat dames altijd bloesjes aan moeten en dan het liefst net iets te krap
Ja, precies. Alhoewel, ik ben wel eens ietsje te stug een blousje door blijven dragen. Sta je dan, bij de kassa bij de Appiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
The horror!! Sta je op chique op een bruiloft... *floep*
ach, zolang de watermeloenen in de bonus zijn.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, precies. Alhoewel, ik ben wel eens ietsje te stug een blousje door blijven dragen. Sta je dan, bij de kassa bij de Appie
quote:
Er lijkt mij weinig zo irritant als al die bandjes, volgens mij gaat dat zwaar onhandig (nog afgezien van de prijs van die dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kek Dekkerssetje eronder
en nu ben ik weg. Voetbal kijken. misschien tot straks
Het blousje dusquote:
Da's het stomme. Ik ben 'maar' een C... Blousjes zijn voor kleinborstige vrouwen bedoeld, schijnbaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, zolang de watermeloenen in de bonus zijn.....
Ik bedoel van die hele vetlappen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als verhoudingen hè? Wat ik net al zei, 1.80 en 36, wat schijnbaar als gangbaar wordt gezien, dat wordt em echt niet.
Ik vind die bandjes erboven ook zwaar ordinair.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Er lijkt mij weinig zo irritant als al die bandjes, volgens mij gaat dat zwaar onhandig (nog afgezien van de prijs van die dingen)
Ik durfde het niet te zeggen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind die bandjes erboven ook zwaar ordinair.
Mja, da's ook niet gezond. Maar de kledingindustrie klopt in ieder geval niet echt, alhoewel ik me afvraag of het dat ooit wel zal doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel van die hele vetlappen..
deze ken ik al....quote:
welnee, pushup ding eronder, bovenste knoopje los en je hebt een plek om je pindas te bewarenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het blousje dus
[..]
Da's het stomme. Ik ben 'maar' een C... Blousjes zijn voor kleinborstige vrouwen bedoeld, schijnbaar
Neuh waarom zou ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je baalt er van dat hij eerder kwam met de opmerking dan jij
Vandaar ook dequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh waarom zou ikDat zou wel heel sneu zijn..
Zit op iPad en ben moequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaar ook de, ik meende het niet serieus
Tieten ftwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
Kijk... Ga je het over tieten hebben en ineens springt het topic weer tot leven
nja, ik ben dan toch meer een billenmanquote:
Ik niet en tieten heb ik ook niks meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben dan toch meer een billenman
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar zonder haren!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef CindieY het volgende:
En bij billen valt het topic weer stil?Ik ben overigens een billenvrouw, een man met welgevormde mannelijke billen
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar zonder haren!!
Nee, ik sowieso nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik doe het laatste, in combi met spelletje op mijn mobiel met de halve familie en ik kijk nog met een half oog naar de tv.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...kak. de overburen hebben een feestje. ze hebben wel netjes gewaarschuwd hoor, maar naar bed gaan zit er nog ff niet in...
zal ik een filmpje doen? achter mn ps3 kruipen of m'n tijd verdoen op internet?
Ik denk dat, wanneer ik een man zou zijn geweest, ik tieten ook interessanter had gevondenquote:
Ik zit m'n tijd wat te verdoen achter internet, maar veel anders kan ik ook niet doen. Denk niet al te laat naar bed, nog even lekker lezen en morgen enigszins op tijd opstaan. (Zeg ik nu...)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...kak. de overburen hebben een feestje. ze hebben wel netjes gewaarschuwd hoor, maar naar bed gaan zit er nog ff niet in...
zal ik een filmpje doen? achter mn ps3 kruipen of m'n tijd verdoen op internet?
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga eens kijken of ik nog een lekker filmpje kan vinden. liefst iets met kettingzagen en lijken
horrorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga deze maar kijken denk ik....
http://www.moviemeter.nl/film/64329
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Sielug!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga eens kijken of ik nog een lekker filmpje kan vinden. liefst iets met kettingzagen en lijken
Het idee alleen alquote:
Ik ben het gewoon een keer eens met 3rdRockquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 kwartier te vroeg?quote:
Heerlijkquote:
Dat gaat heel hard en je ziet idd zelf de groei niet. Had ik ooit met m'n hond; zag ik een half jaar nadat ik hem kreeg een foto terug, had ik hem als frummeltje op mijn arm. Het was inmiddels een grote lobbesquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HeerlijkOndeugend beest is het. Vriendinlief zegt dat ze al steeds groter wordt, ik merk dat natuurlijk niet omdat ik die kat elke dag zie natuurlijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef hole1988 het volgende:
over poezen gesproken een niet simon's Cat
Hé een nieuwequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef hole1988 het volgende:
over poezen gesproken een niet simon's Cat
Ik vermaak me liever met family guy, kan ik iig nog slapen zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was weer een fijne slechte horrorfilm. 6 tieners die afgeslacht worden door elkaar dankzij giftig water ofzo. sloeg weer nergens op
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar naar bed ondanks dat het nog niet echt rustig is op straat.
slaap lekker iedereen
twitter:elger twitterde op zondag 09-10-2011 om 09:15:02OH: Ik neem @Domien niet meer serieus, omdat ie een snor heeft. reageer retweet
dat kan toch helemaal niet alors! je weekendse fapuurtjes!quote:
je hebt toch digitale tv? dan heb je vaak ook digitale radio via de decoder...quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef minthy het volgende:
Ik kan weer niet luisteren, heb Discovery channel maar opgezet
Zit bij m'n ma, die vindt dat onzin. Of tv of radioquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch digitale tv? dan heb je vaak ook digitale radio via de decoder...
ouderwets gedoe!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit bij m'n ma, die vindt dat onzin. Of tv of radio
keizerjingle is het!quote:
misschien worden de links- en rechtsback van Odysseus Dames 1 toch nog Scissor Sisters!quote:
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendtquote:
nja. das waar...hoewel veel nieuwerwetse tv's de optie hebben om het beeldscherm uit te schakelen terwijl het geluid aan blijft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendt
Heeft de TV geen optie om scherm uit te doen? Tevens valt dat inbranden bij LCD wel mee, neem aan dat ze dat hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendt
Geen idee, niet in verdiept. Ze heeft idd een lcd, bij mijn eigen bakbeest maakt het me niets uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft de TV geen optie om scherm uit te doen? Tevens valt dat inbranden bij LCD wel mee, neem aan dat ze dat hebben.
en toen gingen ze een kutplaat draaien, Bruno Mars, en toen dacht ik: ja doeg ik ga wel even mijn verse downloads beluisterenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet alors! je weekendse fapuurtjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |