dat kan toch helemaal niet alors! je weekendse fapuurtjes!quote:
je hebt toch digitale tv? dan heb je vaak ook digitale radio via de decoder...quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef minthy het volgende:
Ik kan weer niet luisteren, heb Discovery channel maar opgezet
Zit bij m'n ma, die vindt dat onzin. Of tv of radioquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch digitale tv? dan heb je vaak ook digitale radio via de decoder...
ouderwets gedoe!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit bij m'n ma, die vindt dat onzin. Of tv of radio
keizerjingle is het!quote:
misschien worden de links- en rechtsback van Odysseus Dames 1 toch nog Scissor Sisters!quote:
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendtquote:
nja. das waar...hoewel veel nieuwerwetse tv's de optie hebben om het beeldscherm uit te schakelen terwijl het geluid aan blijft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendt
Heeft de TV geen optie om scherm uit te doen? Tevens valt dat inbranden bij LCD wel mee, neem aan dat ze dat hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendt
Geen idee, niet in verdiept. Ze heeft idd een lcd, bij mijn eigen bakbeest maakt het me niets uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft de TV geen optie om scherm uit te doen? Tevens valt dat inbranden bij LCD wel mee, neem aan dat ze dat hebben.
en toen gingen ze een kutplaat draaien, Bruno Mars, en toen dacht ik: ja doeg ik ga wel even mijn verse downloads beluisterenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet alors! je weekendse fapuurtjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |