quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Sielug!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga eens kijken of ik nog een lekker filmpje kan vinden. liefst iets met kettingzagen en lijken
Het idee alleen alquote:
Ik ben het gewoon een keer eens met 3rdRockquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben dan toch meer een billenman
3 kwartier te vroeg?quote:
Heerlijkquote:
Dat gaat heel hard en je ziet idd zelf de groei niet. Had ik ooit met m'n hond; zag ik een half jaar nadat ik hem kreeg een foto terug, had ik hem als frummeltje op mijn arm. Het was inmiddels een grote lobbesquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HeerlijkOndeugend beest is het. Vriendinlief zegt dat ze al steeds groter wordt, ik merk dat natuurlijk niet omdat ik die kat elke dag zie natuurlijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef hole1988 het volgende:
over poezen gesproken een niet simon's Cat
Hé een nieuwequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef hole1988 het volgende:
over poezen gesproken een niet simon's Cat
Ik vermaak me liever met family guy, kan ik iig nog slapen zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was weer een fijne slechte horrorfilm. 6 tieners die afgeslacht worden door elkaar dankzij giftig water ofzo. sloeg weer nergens op
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar naar bed ondanks dat het nog niet echt rustig is op straat.
slaap lekker iedereen
twitter:elger twitterde op zondag 09-10-2011 om 09:15:02OH: Ik neem @Domien niet meer serieus, omdat ie een snor heeft. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |