Dat snapte ik ook al niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Valt me op, dat ondanks dat Ludo een enorm huis heeft met honderden kamers, het altijd erg druk is in & rond Janine's slaapkamer.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Van de jongeren was Wiet toch het meest interessant. Jammer dat ze nu weg moet.
Ze wil gewoon bij de familie horen, maar Janine mag haar nou eenmaal niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:25 schreef Koosnaam het volgende:
Net de aflevering teruggekeken. Maar wat een irritant gedoe weer met Maxime.
Ik vraag me nou nog steeds af wat ze eigenlijk wil.
De gezellige tante in huize Sanders uithangen, of wil ze misschien Janine (zelf ook) iets aandoen?
Geniaal fragment inderdaad, net als het vervolg waar hij Linda vastpakt en Frits ineens binnenkomt, ook vermaakt verbaasd over de komst van zijn vader. Herman die dat geklier met Linda enigzins verbouwereerd af doet als 'een grapje'quote:
En als Frits Hannie roept om Herman eruit te laten, maar die komt dan binnen met koffie voor Herman.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal fragment inderdaad, net als het vervolg waar hij Linda vastpakt en Frits ineens binnenkomt, ook vermaakt verbaasd over de komst van zijn vader. Herman die dat geklier met Linda enigzins verbouwereerd af doet als 'een grapje'![]()
De schrijvers zijn zelf psychopaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef MoiMoi85 het volgende:
Die Rik begint echt ontspoort te raken. Ik dacht eerst dat die Tanya de nieuwe psychoot zou worden, maar Rik komt meer in de buurt.
Ja, echt he! Het personage Rik wordt echt totaal om zeep geholpen! En het erge is dat ik ook nog sympathie begin te krijgen voor Charlie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
De schrijvers zijn zelf psychopaten.
Idd. Kunnen die schrijvers hem wat meerzijdige emoties geven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef MoiMoi85 het volgende:
Die Rik begint echt ontspoort te raken. Ik dacht eerst dat die Tanya de nieuwe psychoot zou worden, maar Rik komt meer in de buurt.
Dat is het huisje ook, grapjas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom komt me dat huisje waar Rikki logeert zo bekend voorDoet me denken aan het horrorhuis van de glaasjedraai-vakantie
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom komt me dat huisje waar Rikki logeert zo bekend voorDoet me denken aan het horrorhuis van de glaasjedraai-vakantie
Zelfs ik en dat is ergquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja, echt he! Het personage Rik wordt echt totaal om zeep geholpen! En het erge is dat ik ook nog sympathie begin te krijgen voor Charlie.
Gelukkig gaat dat ook gebeuren straks! Maar ik snap niet dat ze zich zo als een volgzaam hondje opstelt naar Rik. Alleen uit schuld gevoel wat betreft het vreemdgaan? De echte Charlie was allang weggegaan en had het echt niet gepikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Zelfs ik en dat is erg
Ik heb ook altijd al gezegd dat ik de Lieke Charlie nog best leuk vond in de tijden dat ze bij Nick was. Maar dat was het dan ook, dus ze moet nog steeds weg.
En Rik die het niet accepteertquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat ook gebeuren straks! Maar ik snap niet dat ze zich zo als een volgzaam hondje opstelt naar Rik. Alleen uit schuld gevoel wat betreft het vreemdgaan? De echte Charlie was allang weggegaan en had het echt niet gepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef MoiMoi85 het volgende:
Charlie is nu eenmaal het lievelingetje van de schrijvers, dus degene met wie ze verhaallijnen heeft moeten het dan wel altijd gedaan hebben. In dit geval is dat Rik, hiervoor was het Jack, Nick, Milan of familieleden zoals Barbara (nog terecht ook), Valerie, Jef en Robert.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Idd. Kunnen die schrijvers hem wat meerzijdige emoties geven?
Van de eerste aflevering van seizoen 6 tot (volgens mij) het vertrek van Peter (na het lezen van de beschrijvingen van seizoen 6 vermoed ik op donderdag 21 of vrijdag 22 september 1995), dus denk ik maandag 25 september 1995quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer en hoelang is deze leader gebruikt?
Jammer dat ze dat nu niet meer doen. Nick zou nu prima in de leader kunnen. Misschien gebeurt het nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van de eerste aflevering van seizoen 6 tot (volgens mij) het vertrek van Peter (na het lezen van de beschrijvingen van seizoen 6 vermoed ik op donderdag 21 of vrijdag 22 september 1995), dus denk ik maandag 25 september 1995
Wel leuk dat Peter voor zo'n relatief korte periode een plekje kreeg in de leader
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wow, wist niet eens dat Peter even in de nieuwe leader gezeten heeft
Dat fotoboek is echt meesterlijk en zou eigenlijk terug moeten komenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:54 schreef Frey het volgende:
Met dat fotoboek zat ik na een tijdje ook altijd echt te wachten op veranderingen. En als het zover was, dan ging je de veranderingen ook echt even doornemen.
Tijdens de terugblik zag je dan al dat er een nieuwe was en dan ging je er extra voor zitten bij de leader.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat fotoboek is echt meesterlijk en zou eigenlijk terug moeten komen
Maar ja, met Knuppel Kennard als uitvoerend producent...
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Tijdens de terugblik zag je dan al dat er een nieuwe was en dan ging je er extra voor zitten bij de leader.
Voor een nieuwe serie zou het zeker geen verkeerde leader zijn, maar het fotoboek hoorde gewoon bij GTST. In het begin vond ik die vernieuwingen nog wel wat, maar dat duurde niet lang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
De huidige leader is ook best mooi, alleen die tune![]()
![]()
Het is een jankliedje geworden wat klinkt als een kampvuursongquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Voor een nieuwe serie zou het zeker geen verkeerde leader zijn, maar het fotoboek hoorde gewoon bij GTST. In het begin vond ik die vernieuwingen nog wel wat, maar dat duurde niet lang.
En de tune is helaas niks meer van over. Het is niet eens meer een moderne versie, het is gewoon niks.
Het huidige logo refereert aardig aan het 1995-2005-logo, al lijkt het ook weer op een logo voor de verpakking van een of andere pijnstillerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef Frey het volgende:
Het logo is wel beter dan de vorige.
Maar die van 1995-2005 vond ik gewoon prachtig en ook nog eens tijdloos.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:13 schreef PeterKelder het volgende:
al lijkt het ook weer op een logo voor de verpakking van een of andere pijnstiller
Nu is dat met het huidige niveau natuurlijk logisch; de shortie bezorgt je al hoofdpijn, buikpijn en braakneigingen.quote:
Stel dat we 15 jaar later geboren waren en dit GTST te zien zouden krijgen. Ik betwijfel of we het dan zouden gaan volgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu is dat met het huidige niveau natuurlijk logisch; de shortie bezorgt je al hoofdpijn, buikpijn en braakneigingen.
Het punt is dat we het, met de dvd's, nu met vroeger kunnen vergelijken en tot de conclusie komen dat het huidige erg slecht is. Als die dvd's er niet waren, was er geen vergelijkingsmateriaal en hadden we misschien een heel ander beeld van het huidige GTST.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Stel dat we 15 jaar later geboren waren en dit GTST te zien zouden krijgen. Ik betwijfel of we het dan zouden gaan volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |