Dat snapte ik ook al niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Valt me op, dat ondanks dat Ludo een enorm huis heeft met honderden kamers, het altijd erg druk is in & rond Janine's slaapkamer.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Van de jongeren was Wiet toch het meest interessant. Jammer dat ze nu weg moet.
Ze wil gewoon bij de familie horen, maar Janine mag haar nou eenmaal niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:25 schreef Koosnaam het volgende:
Net de aflevering teruggekeken. Maar wat een irritant gedoe weer met Maxime.
Ik vraag me nou nog steeds af wat ze eigenlijk wil.
De gezellige tante in huize Sanders uithangen, of wil ze misschien Janine (zelf ook) iets aandoen?
Geniaal fragment inderdaad, net als het vervolg waar hij Linda vastpakt en Frits ineens binnenkomt, ook vermaakt verbaasd over de komst van zijn vader. Herman die dat geklier met Linda enigzins verbouwereerd af doet als 'een grapje'quote:
En als Frits Hannie roept om Herman eruit te laten, maar die komt dan binnen met koffie voor Herman.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal fragment inderdaad, net als het vervolg waar hij Linda vastpakt en Frits ineens binnenkomt, ook vermaakt verbaasd over de komst van zijn vader. Herman die dat geklier met Linda enigzins verbouwereerd af doet als 'een grapje'![]()
De schrijvers zijn zelf psychopaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef MoiMoi85 het volgende:
Die Rik begint echt ontspoort te raken. Ik dacht eerst dat die Tanya de nieuwe psychoot zou worden, maar Rik komt meer in de buurt.
Ja, echt he! Het personage Rik wordt echt totaal om zeep geholpen! En het erge is dat ik ook nog sympathie begin te krijgen voor Charlie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
De schrijvers zijn zelf psychopaten.
Idd. Kunnen die schrijvers hem wat meerzijdige emoties geven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef MoiMoi85 het volgende:
Die Rik begint echt ontspoort te raken. Ik dacht eerst dat die Tanya de nieuwe psychoot zou worden, maar Rik komt meer in de buurt.
Dat is het huisje ook, grapjas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom komt me dat huisje waar Rikki logeert zo bekend voorDoet me denken aan het horrorhuis van de glaasjedraai-vakantie
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom komt me dat huisje waar Rikki logeert zo bekend voorDoet me denken aan het horrorhuis van de glaasjedraai-vakantie
Zelfs ik en dat is ergquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja, echt he! Het personage Rik wordt echt totaal om zeep geholpen! En het erge is dat ik ook nog sympathie begin te krijgen voor Charlie.
Gelukkig gaat dat ook gebeuren straks! Maar ik snap niet dat ze zich zo als een volgzaam hondje opstelt naar Rik. Alleen uit schuld gevoel wat betreft het vreemdgaan? De echte Charlie was allang weggegaan en had het echt niet gepikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Zelfs ik en dat is erg
Ik heb ook altijd al gezegd dat ik de Lieke Charlie nog best leuk vond in de tijden dat ze bij Nick was. Maar dat was het dan ook, dus ze moet nog steeds weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |