Dat was in ieder geval beter dan met Charlie, maar de combo Rik en Anita blijft toch wel alle kenmerken houden van een superkoppel, net zoals: Peter/Suzanne, Arnie/Roos, Robert/Laura, Ludo/Janine. Frits/Martine.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je hem niet met Hedwig gezien...
Die begint me echt de keel uit te hangen met dat babygedoe, waarom gaat ie zelf niet met die nepbuik van Charlie rondlopen in de Koning.quote:
Omdat deze schrijvers dit geniaal vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die begint me echt de keel uit te hangen met dat babygedoe, waarom gaat ie zelf niet met die nepbuik van Charlie rondlopen in de Koning.
Nick met die buik, dát was pas geniaalquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat deze schrijvers dit geniaal vinden.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval beter dan met Charlie, maar de combo Rik en Anita blijft toch wel alle kenmerken houden van een superkoppel, net zoals: Peter/Suzanne, Arnie/Roos, Robert/Laura, Ludo/Janine. Frits/Martine.
Die Rik en Anita tune op het eind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreemd dat we nooit meer over Job horen trouwens, of is zn dochter belangrijker dan zn zoon?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nick met die buik, dát was pas geniaal
Er is op dit moment idd niet veel keus, wat de meiden betreft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nick met Charlie en Rik met ... iemand anders? Zo hoort het.
Dat was echt zo grappig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nick met die buik, dát was pas geniaal
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:13 schreef kissaa het volgende:
Ik vond het een saaie aflevering. Het gezeik om Wiet vooral. Het boeit me weinig wat er gebeurt.
Sinds dat niet meer bestaat is het eigenlijk geen echte gtst meer.quote:
Is Job zwanger dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreemd dat we nooit meer over Job horen trouwens, of is zn dochter belangrijker dan zn zoon?
Dit was trouwens het verbouwde decor van huize Agaath Huygensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:28 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Was grappig om het begin van A&A te zien.
Is het huis van Laura in Amerika niet (gedeeltelijk) het latere huis van Ludo en Janine?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:39 schreef Frey het volgende:
Dat muziekje in het begin bij Robert en Laura in de terugblik is dus ook al oud.
Geen idee, je ziet maar een stuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het huis van Laura in Amerika niet (gedeeltelijk) het latere huis van Ludo en Janine?
wat een miskleun was dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:47 schreef Frey het volgende:
Die 2e Job had trouwens ook een uitstraling van niks.
Ja, maar bij het begin zie je op de achtergrond rechts achter Laura een trap en daarnaast de entree van de woonkamer met dubbele deuren, en aangezien het huis van Ludo en Janine dat ook had...quote:
Het probleem was dat Teun Kuilboer, net als Ferri Somogyi overigens, speciaal in de serie geschreven is nadat de makers zagen dat die twee op elkaar leken. In feite was de rol van Job Teun letterlijk op het lijf geschrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat een miskleun was dat.
De eerste vond ik gelijk een toffe gast. Die mag wel weer komen.
Ja dat verhaal ken ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het probleem was dat Teun Kuilboer, net als Ferri Somogyi overigens, speciaal in de serie geschreven is nadat de makers zagen dat die twee op elkaar leken. In feite was de rol van Job Teun letterlijk op het lijf geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |