Ik ben geen fan van zijn personage.quote:
Flexwet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zijn personage.
Maar over maandje ongeveer ( denk ik) zal die wel uit z'n coma komen. In verband met die flexwet he!
Hoe het precies zit, weet ik ook niet. Maar als je 2/3 jaar in de serie zit. Moet je er voor 3 maand uit. Als ze je geen vast contract geven.quote:
Ik vind Charlie echt niet zielig. Maar die vertrekt binnenkort toch wel met Nick..quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Frey het volgende:
Ze proberen nu gewoon weer Charlie zielig te maken.
Oh oke. En Janine, wat zal er met haar gebeuren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hoe het precies zit, weet ik ook niet. Maar als je 2/3 jaar in de serie zit. Moet je er voor 3 maand uit. Als ze je geen vast contract geven.
Denk ik ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind Charlie echt niet zielig. Maar die vertrekt binnenkort toch wel met Nick..
quote:
Die krijgt een toeval, medicijnen worden onderzocht, zij kan natuurlijk nog net gered worden en maxime mag 3 maanden in een gekkenhuis zitten voor het duidelijk is dat ze onschuldig is, waardoor de band tussen haar en Ludo weer naar de knoppen isquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh oke. En Janine, wat zal er met haar gebeuren?
In GTST wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Klipnap het volgende:
En mogen ze zomaar die passagierslijst checken en doorspelen?
Jeuk krijg je ervanquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou allang weg zijn gegaan bij Rik, hij is er niet leuker op geworden.
Als de familie Alberts helemaal verdwijnt is GTST GTST niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Das logisch, gezien die droplullen die zichzelf schrijvers noemen die familie naar de klote hebben geholpen![]()
A&Aquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als de familie Alberts helemaal verdwijnt is GTST GTST niet meer.
Rik is zo treurig geworden sinds hij met Charlie is, in dit koppel was Rik op zijn best:quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:25 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Jeuk krijg je ervan
Anderen de schuld geven voor iets wat hij zelf onder controle had moeten houden.
Hopelijk wil Sjoerd de baby houden eigenlijk
Eeuwig zonde ja, al bestond A&A formeel gezien nog t/m 2005, nadat ze even 'De Garage' werden was het echt zo een klein 2-mans zaakje geworden. Het is ook grappig dat ze bij het A&A uit 1993 vermelden dat ze 'beneden' heel wat mensen in dienst hebben.quote:
Dat was in ieder geval beter dan met Charlie, maar de combo Rik en Anita blijft toch wel alle kenmerken houden van een superkoppel, net zoals: Peter/Suzanne, Arnie/Roos, Robert/Laura, Ludo/Janine. Frits/Martine.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je hem niet met Hedwig gezien...
Die begint me echt de keel uit te hangen met dat babygedoe, waarom gaat ie zelf niet met die nepbuik van Charlie rondlopen in de Koning.quote:
Omdat deze schrijvers dit geniaal vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die begint me echt de keel uit te hangen met dat babygedoe, waarom gaat ie zelf niet met die nepbuik van Charlie rondlopen in de Koning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |