Die wilde ik ook al posten netquote:
"Quest target through door" op de compassquote:
Wel raar, neem het voorbeeld and CD Project van The witcher 2. PC gamers voelen zich gewaardeerd, CD project doet hun best en geeft veel support. Gevolg: 1 miljoen verkochte games terwijl het spel niet eens zo bekend was. Als daar straks Steam sales bij komen is het gewoon een gigantisch succes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:51 schreef leeell het volgende:
[..]
snap ik zeker, ik denk vooral dat de oorzaak bij carmack lag, hij nam de PC niet serieus, derhalve zijn studio ook niet, dat verklaart de brakke release op de PC (console viel reuze mee)
precies, PC is zeker niet uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel raar, neem het voorbeeld and CD Project van The witcher 2. PC gamers voelen zich gewaardeerd, CD project doet hun best en geeft veel support. Gevolg: 1 miljoen verkochte games terwijl het spel niet eens zo bekend was. Als daar straks Steam sales bij komen is het gewoon een gigantisch succes.
ja, was ook aangegeven in een interview.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zijn erin Skyrim meer dorpen en steden om te bezoeken?
Die zijn idd kut ja, de personages zien er briljant uit en de textures van de omgeving lijken van 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef vosss het volgende:
Als het net zo een drama is dan steek ik mijn exemplaar van Skyrim in de fik.
Als het net zo een belabberde textures heeft ook overigens
Bij Skyrim zuigen de omgeving textures even veel als die van Rage..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn idd kut ja, de personages zien er briljant uit en de textures van de omgeving lijken van 5 jaar geledenGevalletje rushen om de deadline te halen als je het mij vraagt....
dat is voorbarig, het is nog niet de release versie hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij Skyrim zuigen de omgeving textures even veel als die van Rage..
Ik gok van niet. In Rage waren ze echt te erg. Games uit 2004 deden dat beter en dan overdrijf ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij Skyrim zuigen de omgeving textures even veel als die van Rage..
Bij welke game zagen de pre-release screens er dan slechter uit dan de game zelf?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is voorbarig, het is nog niet de release versie hè
ik weet niet op die screens van de alpha/pre-beta zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij welke game zagen de pre-release screens er dan slechter uit dan de game zelf?
Ik denk niet dat er grafisch veel verandert..Screenshots die nu uitkomen zijn echt gwn met de graphics die wij krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik weet niet op die screens van de alpha/pre-beta zijn
maar in die tijd veranderd er erg veel hoor
ik maal er sowieso niet om, maar ik denk dat alles wel goed komt, ik geloof echt niet dat het als RAGE word,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er grafisch veel verandert..Screenshots die nu uitkomen zijn echt gwn met de graphics die wij krijgen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Seam het volgende:
Linkje naar de handleiding of is dat verboden?
quote:
Ik ga sowieso voor een class met destruction als specialiteit, lekker vuurballen werpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef leeell het volgende:
heb er echt zin in, nu nog even denken watvoor race/class we gaan doen
iig geen melee (als main dan)
enchanting/marksmanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor een class met destruction als specialiteit, lekker vuurballen werpen.Waarschijnlijk wordt het battlemage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |