Pics van je keel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hoi hallon
Jullie zijn allemaal lelijk![]()
nee jij zei dat ik knap was toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
denken jullie zo over mij
M'n keel?quote:
Ja jij bent knap koetjiekoequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee jij zei dat ik knap was toch?
quote:
quote:
Ja, is opzich best wel waar ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een versalving aan die dingen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Pz heb jij Justin bieber kapsel?
Ik heb zo'n gevoel altijd dat pz een blonde jb is
MIJN KEEL HALLON BALLON ANTWOORD?quote:
Ja, ik was zo chillings in de parkquote:
Dan kan ik zien of alles wel pastquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
MIJN KEEL HALLON BALLON ANTWOORD?
Je moet dan ook gewoon uit het park blijven, daar zitten allemaal van die G-Low types, echt vet gevaarlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ik was zo chillings in de park
vliegt er zo'n vogel. ik zo van owee als je op me poept, 2 seconde later poepte hij zo was 5 meter naast me
toen kwam er een meeuw en die poepte ook net naast me
Wutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan ik zien of alles wel past
ja ik ben er een vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon uit het park blijven, daar zitten allemaal van die G-Low types, echt vet gevaarlijk!
nee ik so naar het dorp lopen en door de park was korter dus wij so door de park en wij so die chicks zien en wij se so snipen en toen praatje makenquote:
Amenth imitatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee ik so naar het dorp lopen en door de park was korter dus wij so door de park en wij so die chicks zien en wij se so snipen en toen praatje maken
Zeg je nu dat ik necrofiel ben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
Een foto van een gat voor P_z, kan hij kijken of alles past.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik necrofiel ben?
ben er voor je schatjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ik ik....
Heb van de week iets niet zo leuks gehoord
En nu moet ik naar een psycholoog om shit uit het verleden te verwerken.
En je krijgt maar 8 sessie's vergoed en je moet 10 euro per keer zelf betalen.
Waar slaat dit op ik betaal me scheel aan zorgkostenen dan heb je dr nog niks aan
zo dit moest ik even kwijt.
ahaha als je met m3 gaat kom je wel veel sneller man p: en chimeids kan je ook gewoon in holly fixxe neem 4 whiskey 3 jonkos dan heb je goede roes en kan je gaan tog ha ha p::quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee ik so naar het dorp lopen en door de park was korter dus wij so door de park en wij so die chicks zien en wij se so snipen en toen praatje maken
wie?quote:
whaha XDXD jij bend te sjit manquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ahaha als je met m3 gaat kom je wel veel sneller man p: en chimeids kan je ook gewoon in holly fixxe neem 4 whiskey 3 jonkos dan heb je goede roes en kan je gaan tog ha ha p::
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |