Lijkt me ook wel moeilijk ja om daar veel mensen voor te werven, moet je dat ook in de winter enzo doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben werver voor Kika daar, maar maar 1 iemand binnen gehaald![]()
En mooooooi zo
Morgen krijg je uitgebreid verslag !
Groene thee??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef Boterbartje het volgende:
ik zat een beetje te kloten met mijn broek, zat niet lekker want oude broek en ineens bam schiet knoop eraf.. zit nu weer fijn
even thee pakken
Ik ben binnenkort weer weg daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel moeilijk ja om daar veel mensen voor te werven, moet je dat ook in de winter enzo doen?maar wel leuk dat je dat doet
Can't wait
Geen pyjamas ofchillkleding aanhebben thuisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef Boterbartje het volgende:
ik zat een beetje te kloten met mijn broek, zat niet lekker want oude broek en ineens bam schiet knoop eraf.. zit nu weer fijn
even thee pakken
Ik heb ook geen chillkleding, spijkerbroek zit ook primaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Geen pyjamas ofchillkleding aanhebben thuis
Gewoon nakend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch chille warme trui aan met ruitjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
earl grey, nog 3 koppen en dan over op een pot groene theequote:
Truste.quote:
Ik eigenlijk ook, maar ik heb het te drukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet dit elke dag kijken anders ga ik dood.
http://www.youtube.com/user/BlueXephos
Hij is fucking lelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik kijk nu Machete maar ik snap die vrouwen niet. Waarom vinden ze hem allemaal zo woest aantrekkelijk? Dat is hij helemaal niet..
Truste enzo.quote:
Daarom. Woeste mannen kunnen best wel aantrekkelijk zijn, maar hij..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |