Dit dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ha-ha ga maar spotten met katten ziek zijn, ik klik heel bezorgd om zo misschien de symptomen te herkennen om je te helpen, kom je aan met deze
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ha-ha ga maar spotten met katten ziek zijn, ik klik heel bezorgd om zo misschien de symptomen te herkennen om je te helpen, kom je aan met deze
Ahh, vet lief.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Dit dus
Ik was helemaal bezorgd en had al bijna een dierenarts aan de telefoon
Niet vet lief, gewoon niet spotten met katten, nog veel verder vroeger waren het de katten die die mensheid regeerde, deze knul heeft zijn geschiedenis absoluut niet goed nagekeken en probeert nu de spot te drijven met deze dieren van adel, hij mag zelfs van geluk spreken in deze tijd te leven daar hij die tijd zoeen grap zou uithalen, het minder met TS zou aflopen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet vet lief, gewoon niet spotten met katten, nog veel verder vroeger waren het de katten die die mensheid regeerde, deze knul heeft zijn geschiedenis absoluut niet goed nagekeken en probeert nu de spot te drijven met deze dieren van adel, hij mag zelfs van geluk spreken in deze tijd te leven daar hij die tijd zoeen grap zou uithalen, het minder met TS zou aflopen.
Heb je daar wel eens aan gedacht TS? Wat deze kattengoden met jou zouden doen na zoeen smakeloze grap? Nee hè, leer eens tot 10 te tellen en je topics eens na te lezen voordat je op de invoeren knop ramt. Daar kunnen nog een hoop mensen van leren.
Katten belachelijk maken wordt gewoon getolereerd in deze tijd maar daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Geeft niet, kan gebeuren.quote:
Dit is trouwens niet mijn katquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef OhLaLa het volgende:
Is toch gewoon zielig als je dit je huisdier aandoet !
Ik snap sommige mensen niet hoor...
Dit is helemaal geen photoshop hoor, ik heb in mijn leven al een aantal photoshops gezien en dit is zeker geen photoshop. Ik kan het zien aan de pixels. Er zou een ban moeten komen om dit plaatje, dit is gewoon ziek en zoiets doe je niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet mijn katkomt van twitter af. Voor mochten mensen denken dat ik dierenbeul ben. Maar is het niet gewoon een photosoep?
Nee maar je vindt het wel grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet mijn katkomt van twitter af. Voor mochten mensen denken dat ik dierenbeul ben. Maar is het niet gewoon een photosoep?
Ook nog erom moeten lachen? TR gedaan.quote:
Volgens mij doe ik er de kat zelf niet kwaad meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook nog erom moeten lachen? TR gedaan.
Maar je verspreidt wel deze foto via fok, en fok heeft een groot en breed publiek. Ook kinderen kunnen gewoon op topics klikken en zien die foto dan. Ik vind het serieus niet kunnen want die kinderen hebben gewoon een trauma en slaap problemen door dit soort 'grapjes'. Je voelt je zeker nu wel een grote knul ofniet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik er de kat zelf niet kwaad mee.
Pffff, als je dat gewoon zegt vind ik het zelfs nog logisch klinken ook. En ben ik zelfs bereid foto gewoon weg te halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar je verspreidt wel deze foto via fok, en fok heeft een groot en breed publiek. Ook kinderen kunnen gewoon op topics klikken en zien die foto dan. Ik vind het serieus niet kunnen want die kinderen hebben gewoon een trauma en slaap problemen door dit soort 'grapjes'. Je voelt je zeker nu wel een grote knul ofniet?
Lijkt me verstandig dat je hem gewoon weghaalt ja, ik heb tevens al een TR gedaan dus doe je het niet dan komt er zo een modje hem wel weghalen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Pffff, als je dat gewoon zegt vind ik het zelfs nog logisch. En ben ik zelfs bereid foto gewoon weg te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |