Ja, ik was zo chillings in de parkquote:
Dan kan ik zien of alles wel pastquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
MIJN KEEL HALLON BALLON ANTWOORD?
Je moet dan ook gewoon uit het park blijven, daar zitten allemaal van die G-Low types, echt vet gevaarlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ik was zo chillings in de park
vliegt er zo'n vogel. ik zo van owee als je op me poept, 2 seconde later poepte hij zo was 5 meter naast me
toen kwam er een meeuw en die poepte ook net naast me
Wutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan ik zien of alles wel past
ja ik ben er een vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon uit het park blijven, daar zitten allemaal van die G-Low types, echt vet gevaarlijk!
nee ik so naar het dorp lopen en door de park was korter dus wij so door de park en wij so die chicks zien en wij se so snipen en toen praatje makenquote:
Amenth imitatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee ik so naar het dorp lopen en door de park was korter dus wij so door de park en wij so die chicks zien en wij se so snipen en toen praatje maken
Zeg je nu dat ik necrofiel ben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
Een foto van een gat voor P_z, kan hij kijken of alles past.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik necrofiel ben?
ben er voor je schatjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ik ik....
Heb van de week iets niet zo leuks gehoord
En nu moet ik naar een psycholoog om shit uit het verleden te verwerken.
En je krijgt maar 8 sessie's vergoed en je moet 10 euro per keer zelf betalen.
Waar slaat dit op ik betaal me scheel aan zorgkostenen dan heb je dr nog niks aan
zo dit moest ik even kwijt.
ahaha als je met m3 gaat kom je wel veel sneller man p: en chimeids kan je ook gewoon in holly fixxe neem 4 whiskey 3 jonkos dan heb je goede roes en kan je gaan tog ha ha p::quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee ik so naar het dorp lopen en door de park was korter dus wij so door de park en wij so die chicks zien en wij se so snipen en toen praatje maken
wie?quote:
whaha XDXD jij bend te sjit manquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ahaha als je met m3 gaat kom je wel veel sneller man p: en chimeids kan je ook gewoon in holly fixxe neem 4 whiskey 3 jonkos dan heb je goede roes en kan je gaan tog ha ha p::
Ik denk dat er zonder hem heel wat dingen nu nog steeds niet op de markt waren nee. En natuurlijk, zijn personeel heeft daar een aandeel in, maar hij heeft zich altijd heel hecht verbonden gehouden met zijn bedrijf. Er gebeurde alleen maar dingen die hij wilde, en op zijn manier, nier op die van een ander.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja grootste BS ooit. Tuurlijk was het een grote stap voorwaarts in de software. Denk je dat we die anders nu niet hadden gemaakt? Denk je dat hij alles zelf heeft bedacht en dat zijn 1000en personeelsleden daar geen aandeel in hebben gehad?
Tevens vergelijking met edison en einstein volledig ontrecht. deze mensen hebben wat ontdekt, wat echt van belang is voor de mensheid. Zonder een ipod leef je echt wel chill hoor. En ik zeg niet dat het geen geniale man was. Het is geweldig wat hij deed maar god wat overdreven
wel baas dat hij stopte met school
Neehee ik hoef geen munnie maar gewoon ik voel me zo vreselijk verschrikkelijk klotequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ben er voor je schatje
maar je krijgt geen 10 euro
Meer de vrouwelijke kant op?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ik heb gelukkig wel een normale stem.
Dit was een oprechte amenth imitatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ahaha als je met m3 gaat kom je wel veel sneller man p: en chimeids kan je ook gewoon in holly fixxe neem 4 whiskey 3 jonkos dan heb je goede roes en kan je gaan tog ha ha p::
momenteel nietquote:
wat zeg jij nepep turk user ? coban hier is egt nep ha zei is niet eens moslim gewoon en zemmel van 50 ofzo die rukkers heeft haha iedere trap erin vooral p_z als ik hem een keer tegenkom vuist erin p:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
momenteel niet
is dat die neppe turk user?
toch. Albert komt met ideeen over het onstaan van het leven en edison komt met de lamp. Ik denk dat je dat in het dagelijks leven toch als iets belangrijkers mag zien dan software enzulks. En dan nog draaien de meeste mensen windows.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat er zonder hem heel wat dingen nu nog steeds niet op de markt waren nee. En natuurlijk, zijn personeel heeft daar een aandeel in, maar hij heeft zich altijd heel hecht verbonden gehouden met zijn bedrijf. Er gebeurde alleen maar dingen die hij wilde, en op zijn manier, nier op die van een ander.
Het grootste aandeel kwam toch echt bij hem weg dus. En eh, zonder Einstein hadden we ook prima geleefd hoor. Die heeft ons alleen maar theorieën achtergelaten, en daar is later op verder gebouwd. Precies het zelfde idee als wat er nu met Steve Job's "uitvindingen" gebeurt. Hij bedenkt iets, anderen komen met hun eigen/nieuwere variant. Ik zie de vergelijking dus wel degelijk.
Ik vraag me af wat er nou zo overdreven is, want zoals je zelf ook al zegt, hij was een genie, Einstein & Edison zijn ook niet meer dan dat.
wat voor drank?quote:
nee, en ook niet van vrouwen buiten de keuken die moeten worden gestraft daarom deze zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hou jij van sm ofzo ?
Ja, die Turkentroll.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
momenteel niet
is dat die neppe turk user?
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Jongons. La coban gaat slapen.
Kusjes op jullie voorhoofds. Zo een dikke slijmerige met allemaal spuug.
Geil, toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hou jij van sm ofzo ?
in rusland drinkt de drank jouquote:
Nou ik heb al drop shot op en malibu cola en net nog bacardi black met cola. Misschien nu weer een BB cola?quote:
Leuk dat je dit tegen mij zegt terwijl ik net een herbeleving had van mijn vader die mijn moeder mishandelde. Dit maakt mijn avond echt top.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, en ook niet van vrouwen buiten de keuken die moeten worden gestraft daarom deze zo![]()
weetjewel slaan enso sodat se terug gaa naar keuken om te koken
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:37 schreef Roburtt het volgende:
o en nu ga ik lekker mn bedje in en slapen![]()
White widow.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou ik heb al drop shot op en malibu cola en net nog bacardi black met cola. Misschien nu weer een BB cola?
Mss neem ik later nog wel wat slaapmiddel.
was ik daar maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
in rusland drinkt de drank jou
drinkse xx gr
Heb ik niet.quote:
hippiespulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |