quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja, ik weet dat jullie me allemaal haten nu omdat japanse mix en loempia's
quote:
Herkenbaar helaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef Flippiee het volgende:
2 glazen wodka, en mijn wangen gloeien. Klacht: oud worden
ik reed in een caddyquote:
Loempia'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja, ik weet dat jullie me allemaal haten nu omdat japanse mix en loempia's
Restecp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik moest vandaag pakjes rondbrengen voor m'n werk, ik ben in verschillende plaatsen op 1 dag geweest. dit was overweldigend
zou ik zeggen waar ik allemaal ben geweest?!quote:
In iemands anus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zou ik zeggen waar ik allemaal ben geweest?!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik stond vandaag in de Gal & Gal en er waren geen 1L flessen amaretto meer, dus nu moet ik het doen met een 0,7L.![]()
#FirstWorldProblem
fout hahahahahquote:
Zo wordt je avond nooit wat!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik stond vandaag in de Gal & Gal en er waren geen 1L flessen amaretto meer, dus nu moet ik het doen met een 0,7L.![]()
#FirstWorldProblem
dit x2quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Flippiee gemeet en heb er wel spijt van.
is in dit geval word niet met dt? #dtvquote:
Is die rechtse LompeHork?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Flip ik heb een vraagje, ik heb een paint gemaakt en getracht om mezelf + mono na te tekenen. Gelukt?
[ afbeelding ]
watquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Flip ik heb een vraagje, ik heb een paint gemaakt en getracht om mezelf + mono na te tekenen. Gelukt?
[ afbeelding ]
Onredelijke krabben.quote:
Ja, ik durfde ook niet te vragen "Is dit de grootste fles die je hebt?" Want dan lijk ik net een kansloze alcoholiste.quote:
Ik snap nooit wanneer er een T achter moet, maar ik zal het herstellen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is in dit geval word niet met dt? #dtv
?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zou ik zeggen waar ik allemaal ben geweest?!
Voor zulke pretkoppen kijken jullie wel boos, maar wel gelukt ja. Al denk ik dat die snor bij mono te groot is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
We waren ook boos als je het topic leest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor zulke pretkoppen kijken jullie wel boos, maar wel gelukt ja. Al denk ik dat die snor bij mono te groot is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |