Maar lelijk is weer zo'n term die met smaak te maken heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je timing echt 0.0 is en je stem is lelijk vind ik dat je gemakkelijk kwalificeert voor de term slechte zanger.
Chocolade op broodquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
In The Voice Real Life... Paul die op Nederlandse les zit en Scheveningen moet zeggen![]()
En We gggggingen gggggisteren karten in Schhhhheveningen en dat was erggg gezelliggggg.
Hij doet het g(gggg)goed hoor!
En als ze hem vroegen in het Nederlands 'Wat vind jij lekker', dan wist hij prima wat het betekende en hij zei 'Ik denk dat chocolade is lekker. En ik ggggghou van brood'.
Worden we dan nog serieus genomen? Oh wacht...quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat Paul volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie moet
Maar Paul is nu van onsquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worden we dan nog serieus genomen? Oh wacht...
Ik denk dat Engeland Paul graag zou willen hebben
quote:
Dat fruit, zou dat zelf gekozen zijn?quote:
En vooral in die week voorafgaande, als de songfestivalkandidaten daar al zijn en al die feestjes af hollen, heeft ie volgens mij iedereen al ingepalmd met zijn personalityquote:
Ik weet het echt niet. En ik moet ook zo lachen om dat smoel dat ie er bij trektquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat fruit, zou dat zelf gekozen zijn?
Aangezien de goeie toch nooit willen, waarom ook niet. En dan idd gewoon helemaal over the top, geen remmingen. Laat maar gaan danquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En vooral in die week voorafgaande, als de songfestivalkandidaten daar al zijn en al die feestjes af hollen, heeft ie volgens mij iedereen al ingepalmd met zijn personality
En opvallen doet ie idd zeker. Ik zie het wel zitten, dan maar eens compleet over the top, hatsee!
Ik geloof echt dat ze elkaar mogen, ze kennen elkaar ook langer en allebei vind ik ze aardig, maar volgens mij is het ook slim om je aan elkaar "op te trekken" en aandacht te genereren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Paul heeft het borsthaar van Charly gewaxed:
[ afbeelding ]
Dat is de VOICE of Hoooollaaaaaaaaaand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |