Als je de battle terugkijkt, het moment dat ZIJ gaat zingen voor het eerst, hoe hij dan met zijn rug naar haar toe helemaal staat te wiebelen, glimmen en genieten... ik hou d'r zó vanquote:Op zondag 13 november 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus hij kan ook echt niet zingen?
Als hij nou eens wat kleren aan gaat trekken dan kan ik dat gehuppel ook wat meer hebben. Die bekken die hij trekt vind ik op zich wel geinig.Maar die grasmat op zijn borst en dan zo'n mini hemd, en schoudertrekjes *ril*
Er wachtten wel 3 dames op hem na z'n battle...quote:Op maandag 14 november 2011 20:20 schreef roos85 het volgende:
Trouwens in RTL Boulevard zei Albert dat Paul een vriendin heeft.. dat kan toch niet waar zijn?
Dames zijn gek op zulke blije homo typesquote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Er wachtten wel 3 dames op hem na z'n battle...
Die meiden waren voor mij eerder bevestiging inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dames zijn gek op zulke blije homo types
Gemistquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Paul komt zo jodelen bij Koffietijd!
Ik heb het speciaal aan laten staan om hem te zien, gaat m'n telefoon om 10 voor 11quote:Op donderdag 17 november 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
GemistHeb je gekeken?
Het komt wel op de site denk ik.
Ik zag net het slechte youtubefilmpje iddquote:
Oh leuk, kan ik zo even terugkijken. Ben benieuwd welk nummer hij zingt!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag net het slechte youtubefilmpje idd
Maar bij Koffietijd Gemist komt straks ook alleen het optreden fragment, daar wacht ik ook nog ff op! Dus dat je niet meer door de hele uitzending hoeft te scrollen
Ja ik zag het meteenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
Pisces, zie je dat ie tijdens het zingen zijn mouwen omhoog frot?
Hij háát mouwen volgens mij, hij doet ze omhoog
Ik probeer altijd te denken 'wat als ik naar een concert van ze zou gaan'?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke sympathieke jongen, maar the voice, nee, komt niet eens in de buurt bij de top 10.
Maar je hebt altijd mensen die het ver schoppen omdat mensen ze gewoon 'leuk' vinden.
Ja maar je luistert misschien 10000 keer een cd en pakt 1 keer een concert.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te denken 'wat als ik naar een concert van ze zou gaan'?
Als ik een uur of anderhalf naar Gianna moest kijken en luisteren, die inderdaad beter zingt, dan zou ik me dood vervelen denk ik tijdens haar concertAls ik naar een concert van Paul zou gaan dan zou ik me minder storen aan de mindere stem, maar helemaal meestuiteren en meeblèren en dansen omdat hij zo aanstekelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |