Hah, wat een grappige bedoeling zo allemaal op een rijtjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier wat mensen die het WEL kunnen coveren...
Die middelste, wat een strotquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, wat een grappige bedoeling zo allemaal op een rijtjeEn tof
Die meest rechtse met zijn zwoele blikquote:
Ik wilde hem net gaan posten...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
mee eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:56 schreef Devz het volgende:
Waardeloze zanger en qua persoon ben ik hem nu ook wel aardig zat. Schande voor het programma dat hij een ronde door is, rechtstreeks nog wel. In de singoff had hij eruit gevlogen, want de jury vond het ook niets. Ik zie hem door zijn achterban nog wel de finale halen ook
mweh.. dit nummer moet je gewoon helemaal niet coveren. Het kan toch niet beter dan het origineel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Credits vanwege de weken ervoor. En hij is mega charmant en interessant. Ik kijk liever naar Paul (niet met deze verrotte stem na zijn ziekte) dan iets van Wouter. Paul is tenminste entertainment en anders moeten ze de voice maar alleen op de radio uitzendenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nu moet hij toch echt weg hoor. Zijn stemmers moeten zich schamen. Of in ieder geval hun oren uit laten spuiten.
Dat Wouter voor hem de sing off in moet.![]()
Alleen bij de audities zijn ze op zoek naar de voice. Daarna die achterlijke battle en het spelelement is de strijd tussen coaches. Dus neen, niet op zoek naar de voicequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:37 schreef martine1984 het volgende:
ik vind hem irritant, het is niet terrecht dat hij nog in de race is. We zijn op zoek naar de voice en niet naar de relnicht of dramaqueen..... Hopelijk valt hij vandaag dan toch echt af!
Feit is alleen dat dit programma niet om de entertainment, maar om de stem draait. Helaas is de grote massa te dom om dit te snappen en krijgt Paul enorm veel sympathy votes. Want eerlijk, met zijn laatste performance had hij de blind auditions niet eens doorgekomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Credits vanwege de weken ervoor. En hij is mega charmant en interessant. Ik kijk liever naar Paul (niet met deze verrotte stem na zijn ziekte) dan iets van Wouter. Paul is tenminste entertainment en anders moeten ze de voice maar alleen op de radio uitzenden
Wat doe je hier dan? Hou je van poep?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef Maanvis het volgende:
het stinkt hier naar poep, volgens mij begint TVOH weer.
nee, maar Paul Turner stinkt naar poep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Hou je van poep?
Knap dat je dat zo kan ruiken in een topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, maar Paul Turner stinkt naar poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |