Ik denk (en hoop!) dat deze een stuk verder komtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik zie in mijn glazen bol een zelfde soort Voice-carriere.
Nee inderdaad. Dat was me een faal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:45 schreef MeloD het volgende:
Ik ben fan!
En Ray Klaassen komt hierbij niet eens in de buurt man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde nog graag zijn auditie in de herhaling bekijken, maar kan hem niet zo snel meer vinden
Thanks Joooo-piquote:
Ja, hij heeft genoeg ervaring. Hij kan dus echt een show neerzetten.quote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat hij een live-show zou kunnen gaan doen
Bruce heeft een album of 20, dus keus genoegquote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Muziekkeus zal een belangrijke factor zijn, denk ik.
ha, ja! Maar serieus: als ie dat doet, is hij snel weg.quote:Op zondag 13 november 2011 19:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Bruce heeft een album of 20, dus keus genoeg
Dat hij minder was komt denk ik ook omdat ze het nummer zo moesten uitvoeren zodat het met haar stem ook mogelijk was.quote:Op zondag 13 november 2011 21:31 schreef juxtaposition het volgende:
Het is een van mijn favorieten, maar ik vind het zwaar oneerlijk dat ze dat meisje niet door lieten gaan. Die heeft echt veel meer vooruitgang geboekt, en Erwin was al in het voordeel door de keuze van het nummer. Ik vond hem ook niet veel beter dan de vorige keer, eerder minder. Ik ben benieuwd wat hij nog meer kan en of hij nog wel meer kan.
Als je op youtube op zijn naam zoekt krijg je lang niet alleen Springsteen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, hij heeft genoeg ervaring. Hij kan dus echt een show neerzetten.
Muziekkeus zal een belangrijke factor zijn, denk ik.
Zó dom zal Ansj toch niet zijn?quote:Op maandag 14 november 2011 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Zijn coach is Angela dus ik denk dat we alleen maar Springsteen gaan horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |