Huh?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En aan geslaagde oproepen tot moord.
In de regio Haaglanden zijn de boedhisten een zeer grote gemeenschap (grootste van NL) maar vreemd genoeg worden hun gebedshuizen wel tegen gehouden waar de moskeeën uit de grond schieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 50 kerken zo te zien voor een plaats met die omvang niet heel veel maar een stuk meer dan er moskees zijn of komenhttp://gemeentegids.dekle(...)/kerkgenootschappen/
En tja de boedistische gemeenschap zal niet zo groot zijn maar ook een dergelijke tempel zou ik geen grootse bezwaren tegen zien.
nou zijn vlasbaardje heeft bv al nergens wat mee te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hypocriet sp3c. Laten we nou eens gewoon man en paard noemen en vragen waar die denkbeelden nou echt voor staan. Maar ja, dat zal wel te confronterend en te 'op de man' zijn.
http://vorige.nrc.nl/dossiers/moslimterreur/article1737669.ecequote:
Omdat vrijdag het middaggebed gezamelijk gedaan moet worden. De rest van alle andere gebeden kunnen zelfstandig gedaan worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niet direct hoop ik. Maar dergelijke instellingen krijgen een berg belastingvoordeel. Lijkt mij wel een af te wegen factor in deze tijden..
Zijns moslims niet in staat zelfstandig te bidden? Moet daar een speciaal gebouw voor komen? Ze kunnen wel aandragen dat ze recht tot godsdienst hebben maar niemand (helaas) verbied het ze om te bidden, daar hebben ze toch genoeg ruimte voor?
Die gulle achterban? Die giften die we daarna aftrekken van de belasting waardoor de overheid indirect meebetaald?
En je hebt het mis, dat mag, vooral met dit onderwerp. Het hier en daar neerplempen van gebouwen is simpelweg niet de normale gang van zaken, vooral wanneer het gebouw is kwestie niet gewenst is door de omgeving en de geschiedenis ons beter leert.
Allah rekent met jou af, daar heeft hij mij niet voor nodig. Maar dat vind ik voor deze discours eigenlijk niet zo relevant. Relevanter is het wel dat ik het Arabisch versta en nergens een oproep tot moord hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/dossiers/moslimterreur/article1737669.ece
En dat weet je best. Geef nou maar gewoon toe dat je een voorstander bent van de doodstraf voor mensen die allah beledigen. Zoals ik dus.
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Omdat vrijdag het middaggebed gezamelijk gedaan moet worden.
Whehehequote:
Welke van de 2.000?quote:
De God die aanbeden wordt door volgelingen van een Abrahamistische geloof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke van de 2.000?
Kali? Thor? Wodan?
nee de heilige shyngaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke van de 2.000?
Kali? Thor? Wodan?
Ik heb liever dat je dit niet doet. Kun je hier rekening mee houden? Ik reken er op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whehehe
Nee Thor rekent met allah af. Zijn magische hamer plet die varkenskop van allah met gemak. Dat staat in de heilige schriften dus het is waar!
Oh. Dus die is wel waar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef rakotto het volgende:
[..]
De God die aanbeden wordt door volgelingen van een Abrahamistische geloof.
Atheisting? Wat is dat? Het niet geloven in de Smurfen of Thor is ook 'kwetsend'?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef Santello het volgende:
Hofstad, je kan misschien wel bang zijn voor de zogenaamde ''islamisering'' maar jij bent net zo hard bezig met ''atheïsting''. Kwetsend ook, laat iedereen in zijn waarde, leef je leven en maak je niet druk om onzinnige dingen.
Er komen veel Nederlanders in moskeeën.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:36 schreef fruitt70 het volgende:
Man rot eens op met je moskee, we wonen in nederland ja, land van nederlanders en niet van marokkanen.
We hebben al heel veel moskeeen in Nederland. De boer heeft het al gevreten, hij blieft het niet, en nu heeft hij liever niet dat het hem nog langer door de strot geduwd wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik blijf er bij dat de komst van een moskee juist zou moeten worden toegejuicht. Natuurlijk gaat het gezegde "wat de boer niet kent lust hij niet." op, maar dan moeten de autochtonen ook maar wat meer hun best doen om uit die rol van de spreekwoordelijk boer te komen.²
We hebben nog heel veel buurten met deze boeren. Dus we zijn nog niet klaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben al heel veel moskeeen in Nederland. De boer heeft het al gevreten, hij blieft het niet, en nu heeft hij liever niet dat het hem nog langer door de strot geduwd wordt.
Ja verraders heb je altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er komen veel Nederlanders in moskeeën.²
Jawel, je kan het niet eindeloos blijven proberen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben nog heel veel buurten met deze boeren. Dus we zijn nog niet klaar.
Nou vriend, ten eerste gelooft iedereen waarin hij/zij wilt geloven. Dat de Joodse mensen Jezus niet erkennen wilt niet zeggen dat Joden en Christenen niet in dezelfde God geloven. Dat Christenen Mohammed niet erkennen, wilt niet zeggen dat niet in dezelfde God geloven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh. Dus die is wel waar?
Maar van die Abrahamtische gelovigen geloven de joden niet dan jezus een profeet danwel zoon van god was. En al helemaal niet dat die pedo van een mohammed een profeet was. En de christenen geloven ook dat verhaal van die anti-christ mohammed niet. Dus zo eensgezind zijn zij ook niet.
En wat te denken van de + miljard Hindoes met hun Kali en zo? Ook niet waar dus? Allemaal onzin? Maar die shit van jullie, die is wel waar he? Want eh.... eh... ja waarom eigenlijk?
Waarom zou je het nog willen proberen. Mensen willen die moskeeen niet, omdat ze er last van hebben, en er al heel veel zijn in Nederland. Waarom wil je dan toch per se je zin doordrijven als moslim zijnde? Pas je ook eens een beetje aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben nog heel veel buurten met deze boeren. Dus we zijn nog niet klaar.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |