Ik vond je vorige beter.quote:
Een visual novel is natuurlijk geen game. Het is zo ongelooflijk traag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff, zo is het door fans getekend
De echte game is wel wat serieuzer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fate/stay_night
Wie is Lucas?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Goed zo Robin.
Nou hoop ik dat Lucas ook even zijn UI verandert.
NOOOO!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een visual novel is natuurlijk geen game. Het is zo ongelooflijk traag.
Yume Miru Kusuri schijnt wel leuk te zijn, maar ik heb er het geduld niet voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NOOOO!
Hier ligt het tempo best hoog hoor. Het is ook een steengoed verhaal met meerdere scenario's.
En ja, ik moet toegeven dat het meer een interactief verhaal is dan een game
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Yume Miru Kusuri schijnt wel leuk te zijn, maar ik heb er het geduld niet voor.
Helaas geen tijd. Mijn games backlog staat momenteel op ongeveer 50 games of iets. Ik kan het wel toevoegen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Faye/Stay Night heeft best een redelijk tempo, vind ik. Misschien die een kans geven?![]()
Gurren Lagann was vet trouwens
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Helaas geen tijd. Mijn games backlog staat momenteel op ongeveer 50 games of iets. Ik kan het wel toevoegen.![]()
Ik ben eigenlijk verrassend dat je de tip volgde.Als je tijd heb zou ik ook Karas kijken. Het is een miniserie van maar 6 afleveringen, dus dat kan in een paar uurtjes. Daar was toen die uitkwam zo'n ophef over vanwege de special effects destijds.
Normalfagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee fagboys, het japanofieltopic is ergens anders, net onder het pedotopic.
Ziet er goed uit man, die komt zeker op m'n lijstje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |