Ontvangertje? Voor TV?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn ontvangertje doet het ook.
Techniek is mij lief deze week.
Ja zo'n dvb-c ontvanger.quote:
Ik vind het eerste hoofdstuk geweldig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef Nautilus. het volgende:
Ik was nogal onder de indruk van Point Omega, misschien omdat zijn techniek voor mij nieuw was. Ik heb door Onderwereld gebladerd.
Dit is mijn favoriet.quote:The handicapped man
was suddenly able to walk again
he felt
let's try
a few steps
No
alas
he had it
wrong
quote:Consequences
Bitch, you slashed my tires
I will hang your ass with a telephone wire
Mooi man!quote:
Erg blij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi man!![]()
Ik ben iemand die altijd heel erg let op compressie en dergelijke, dus ik snap dat je er heel blij mee bent
Bij video is dat inderdaad anders dan bij audioquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Erg blij.
Hij hangt nog aan een beeldbuis TV, ik had niet gedacht dat het verschil tussen analoog en digitaal zo manifest zou zijn.
Tja, soms zit het mee?
Normaal ben ik niet zo voor digitaal. Het liefst heb ik voor audio een mooie buizenbak aan een platenspeler
Aan Kefjes uiteraard.
Waar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Er was toch een PvdA beraad aan de gang
Daar kan je wel eens groot gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij video is dat inderdaad anders dan bij audio
Ik genoot ook zo toen ik mijn nieuwe beeldscherm had gekocht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar kan je wel eens groot gelijk in hebben.
Ik ben normaal gesproken voor zo kort mogelijk signaalwegen en zo min mogelijk bewerkingen.
Hij hangt nu even aan een klein beeldbuis TV-tje, zelfs dan zie je dat de contouren gewoon veel strakker/scherper zijn.
Mijn dag is dus goed.
Ja, vast wel.... Ik moet ook voor mijn computer nog een nieuw scherm regelen. Als het kan idd full HD.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik genoot ook zo toen ik mijn nieuwe beeldscherm had gekocht.
Het verschil tussen een hele oude monitor en deze full hd monitor is echt heel groot
Piraat!quote:
Naar het voorbeeld van Michiel de Ruyter.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Piraat!
Ik heb Fate/Stay Night uitgespeeld, maar jullie zullen dat wel een obscuur raar spel vinden
Pff, zo is het door fans getekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |