Haha, ik ben nu bezig met etikettering en om dan even een paper van een kleine 80 pagina's over een ander rechtssysteem erdoorheen te baggeren, nee danku. Dan neem ik wel een readers digest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Nautilus. het volgende:
Als je nou braaf die paper gedownload had, maar ik kan begrijpen dat je liever tv kijkt, dan had je van Jensen en Meckling kunnen lezen dat rente onder het regime van het Amerikaanse vennootschaps- c.q. fiscale recht, nog niet zo lang aftrekbaar is, en nog wat interessante analyses over de financieringsstructuur van bedrijven.
Ik zal jou even in je semi-publieke sector graaien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Nautilus. het volgende:
Maar we dwalen af, en overigens hadden we het over gegraai in de semi-publieke sector.
De caribieën, of zo'n nederlands nep vleermuisje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef TitusPullo het volgende:
Eerst een ongeluk bij de parkeergarage, nu weer een vleermuis in huis.
Waarschijnlijk een dwergvleermuis. Wij vermoeden dit omdat er geregeld een vleermuisachtig geluid klinkt. Het klinkt echter dermate mechanisch dat het ook een oplader kan zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
De caribieën, of zo'n nederlands nep vleermuisje?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dwergvleermuis. Wij vermoeden dit omdat er geregeld een vleermuisachtig geluid klinkt. Het klinkt echter dermate mechanisch dat het ook een oplader kan zijn.
Volgens de agency-theorie hebben aandeelhouders en management verschillende belangen. In de aandelenkoers zijn die verschillende belangen, en het risico dat ze veroorzaken, verdisconteerd. Ik vind het voorbeeld dat betyar noemt, dat van managers die zichzelf (opties op) aandelen toekennen (dat doen ze niet, dat doet de remuneratiecommissie van de Raad van Commissarissen), in dat licht bezien, onjuist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
Nautilus, het antwoord is toch vrij simpel? De leverage op vreemd vermogen, me dunkt.
Als ik het te lang laat staan met mijn kale harses hoef ik alleenmaar een jurk aan te trekken enzo tada, ik ben zo de beste vriend van Mutant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben ronduit lelijk met gezichtsbeharing, daarom scheer ik me dagelijks. Wel laat ik soms een snorretje staan.
Ik kan niet zoveel met die subsidie-zinnige teksten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ik weet het niet. Ik las in een boek van Jonathan Franzen een zin die volgens mij zo ging: "Er waren krijsende zeemeeuwen, het bovennatuurlijke dat hen riep."
Wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met die subsidie-zinnige teksten.
Ik ken maar twee boeken van hem, Libra en Onderwereld. Het eerste vond ik slecht, het tweede goed. Zelfs bij zijn beste zinswendingen heb ik het gevoel: het is erg gewild.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef Nautilus. het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van de schrijfstijl van Don DeLillo, Apropos? Nu serieus.
Jonathan Franzen is geen dichter, maar een romancier. Die zin vond ik niet bijzonder fraai, maar ik heb geen idee welke bedoeling de schrijver ermee had. Een woord als ''Doomageddon'', dat is pas slap gelul.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dichten is mijn kunstvorm niet. Ik kan er niets mee, het is slap gelul.
Is het ook, maar Full Blown Chaos is ook gewoon vermaak, net als chocolade, of alcohol. Dichten is geen vermaeck, althans, niet volgens de volgers ervan, dat verheven enzo. Rot op man.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jonathan Franzen is geen dichter, maar een romancier. Die zin vond ik niet bijzonder fraai, maar ik heb geen idee welke bedoeling de schrijver ermee had. Een woord als ''Doomageddon'', dat is pas slap gelul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |