Mijn vader vertelt op verjaardagen steevast het verhaal over de antieke kast die hij van zijn schoonvader heeft gekregen. "Het enige antieke aan die kast was een oud seksboekje dat in een van de lades lag," zegt hij dan.quote:
De strip van deep throat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mijn vader vertelt op verjaardagen steevast het verhaal over de antieke kast die hij van zijn schoonvader heeft gekregen. "Het enige antieke aan die kast was een oud seksboekje dat in een van de lades lag," zegt hij dan.
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jouw vader een onuitstaanbare geinponem is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mijn vader vertelt op verjaardagen steevast het verhaal over de antieke kast die hij van zijn schoonvader heeft gekregen. "Het enige antieke aan die kast was een oud seksboekje dat in een van de lades lag," zegt hij dan.
quote:
Je houdt van mij.quote:
Die heb ik lang niet meer gehoordquote:
sjoerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
Overigens is een vriend van mij ooit Jakhals geweest bij DWDD.
Toch lijk ik niet echt op hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jouw vader een onuitstaanbare geinponem is.
Heeft-i geen snor?quote:
Nautilius is een soort Ivo Niehe. Wie wil nu niet Ivo aanraken?........quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Nautilus mag aanraken.
Ik, bah.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Nautilius is een soort Ivo Niehe. Wie wil nu niet Ivo aanraken?........
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef De_Nuance het volgende:
Oorverdovend geschreeuw, kunnen niet met drank omgaanVoetbal
Mooi man, dat subsidiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef De_Nuance het volgende:
Oorverdovend geschreeuw, kunnen niet met drank omgaanVoetbal
Kan het me helemaal voorstellen jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
Van mij mogen ze op de rails vallen trouwens
Nou ik zie in het LAK theater dit niet doenquote:
Dat is in Leidenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ik zie in het LAK theater dit niet doen
Jup !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is in LeidenStudeer je daar?
Klopt, maar er is geen enkel onderdeel van voetbal wat niet door publieke middelen is (mede)gefinancierd. Dus HOERA, jouw vreugde is van ons allemaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ik zie in het LAK theater dit niet doen
Vandaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |