Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
was dat niet 10k? of waren dat gold if's?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef Cara het volgende:
Voor hoeveel kan je silver IF's discarden?
Gold voor 10k sowieso, maar ik weet niet hoe dat met silvers zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
was dat niet 10k? of waren dat gold if's?
Iets rond de 5. Kan het me even niet meer herinneren en kan het nu niet checken want ik kan niet op de webappquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Gold voor 10k sowieso, maar ik weet niet hoe dat met silvers zit.
Ehhh, wie moet ik gelovenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is een beest en veel beter dan in Fifa 11. Gebruik m maar in 442 naast Saviola.
Echt zonde dat daar veel spelers heen gaan. Want je zal ze nu minder zien in competitieverband.quote:
vanaf 1kquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Vanaf hoeveel coins kun je beginnen met traden en heeft er iemand tips, naast die in de OP?
vanaf 250 coins. kun je proberen een shiney contract te kopen en te verkopen voor 400quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Vanaf hoeveel coins kun je beginnen met traden en heeft er iemand tips, naast die in de OP?
Waarop zou ik moeten bieden dan? Ik probeerde goedkoop CF -> ST kaartjes te krijgen, maar het lukt nog niet echt. Misschien is het te druk. Zag net dat iemand die over mijn coins heen bood een kaartje kreeg voor 1600, terwijl ik ze al meerdere malen voor 5k zag gaan.quote:
Buiten FUT om heel veel, speel bijna alles met AC Milan. Ibrahimovic vind ik de beste spits in het spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vanaf 250 coins. kun je proberen een shiney contract te kopen en te verkopen voor 400
Een Huntelaartje gekocht voor 850 zojuist. Kijken of dat wat is.
Iemand ervaringen met Pato en/of Ibrahimovic?
Dan neem ik aan een shiny gold contract?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vanaf 250 coins. kun je proberen een shiney contract te kopen en te verkopen voor 400
Een Huntelaartje gekocht voor 850 zojuist. Kijken of dat wat is.
Iemand ervaringen met Pato en/of Ibrahimovic?
Now you started it again.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Consolepeasents met hun gelimiteerde AA en resolutie![]()
Mijn spurs team in FUT![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie het verschil toch nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Now you started it again.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog gebeuren, budgetproblemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zie het verschil toch niet
leuk teampje hoor, zou alleen die LB en RB vervangen voor CB's![]()
Gelukkig, want hij is zowel in FIFA11 en in het echt overrated. Wat een slechte speler is dat zeg..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Is geen schim meer van hoe hij in FIFA 11 was.
Niet haten op Milito jongenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Gelukkig, want hij is zowel in FIFA11 en in het echt overrated. Wat een slechte speler is dat zeg..
Crouch op LWquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso Crouch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Crouch op LW3-4-3, standaard pacehoer formatie
![]()
PC
![]()
![]()
Ik zie geen v/d Vaart en Modrić.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
zie ik ook nu pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Crouch op LW3-4-3, standaard pacehoer formatie
![]()
PC
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
zo dat was weer genoeg haat voor vandaag.
als we zo doorgaan pesten we die pc spelers wegquote:
Bijvoorbeeld. Wat ik ook vaak doe: formatiekaarten.. 4-5-1 kun je regelmatig voor 350 oppikken, voor 750 weer kwijtraken. Je kunt vrij snel van niets iets maken met FUT.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan neem ik aan een shiny gold contract?
jij begint me ook te vervelen, maar daar zeur ik toch ook niet over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Inderdaad, begint wel een beetje te vervelen nu.
Aanrader trouwens: Wallyson. Zieke CA. 91 pace en 5* skills.
Wally is kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Inderdaad, begint wel een beetje te vervelen nu.
Aanrader trouwens: Wallyson. Zieke CA. 91 pace en 5* skills.
dat begint het wel te worden ja.quote:
sorry, ik hou al op, niet zo'n zin in nog een banquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef Cara het volgende:
Zijn er geen mods die wat aan dit kankerirritante getroll kunnen doen?
wel meer chem denk ik? Anders verkopen voor een hoop coinsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm ik haal net Ashley Young uit een pakje. Maar ik heb al Mata staan op de LM positie. Is het het waard om Mata te vervangen door Young?
nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Leonos het volgende:
Goedemiddag,
Ik wil mijn TV ophangen, hoe fix ik dat ?
Wil geen lelijke draaien !
Voor de chem maakt het niet veel uit maar dacht misschien weet iemand hier of het een completere speler is uit ervaring ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel meer chem denk ik? Anders verkopen voor een hoop coins
Net zo veel of zelfs minder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Sodeju het volgende:
Luis Fabiano opgepikt voor 1000 coins. Ben benieuwd wat ik daar voor krijg
Wie staat er linksvoor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Zit er iemand het Nederlands Elftal te kijken? Wat een drama is die Kuyt met zijn voorzetten zeg. Geen enkele voorzet komt aan
ik snap sowieso niet wat Kuyt op de flank doet, daar hoort ie helemaal nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Zit er iemand het Nederlands Elftal te kijken? Wat een drama is die Kuyt met zijn voorzetten zeg. Geen enkele voorzet komt aan
Doe het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:21 schreef Cara het volgende:
Ik wil weer allemaal pakjes kopen, maar de vorige 90k aan pakjes was allemaal dik kut.
Hou me tegen
Dushi, gewoon doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:21 schreef Cara het volgende:
Ik wil weer allemaal pakjes kopen, maar de vorige 90k aan pakjes was allemaal dik kut.
Hou me tegen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij begint me ook te vervelen, maar daar zeur ik toch ook niet over.
Niet-wetenden.quote:
In de vorige FIFA kon je dat wel zien als je een consumable wilde toepassen en ging scrollen naar chemistry, weet niet hoe dat in deze FIFA zit. Twee of drie felle linkjes (goei formatie/goeie pos) waren toen 11 chemistry, correct me if im wrong.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het waar dat je speler meer dan 9 chem kan krijgen, alleen dat kan je dan niet zien?
Nee, dat is niet meer zo. 9 chem is de max. 11 chem is een fabeltje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het waar dat je speler meer dan 9 chem kan krijgen, alleen dat kan je dan niet zien?
Voor mij werkt het om veel te pasen. Ook was ik dit toernooi constant geconcentreerd. Dat helpt vooral erg met verdedigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:30 schreef zerokil het volgende:
Dat heb ik dus ook nodig, '' het door hebben''
Ik speel als een natte krant.
Mijn dank heren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet meer zo. 9 chem is de max. 11 chem is een fabeltje.
die FUT ontgroening moet ik ook nog ondergaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef detennismaster het volgende:
Eerste Online toernooi ooit Gewonnen in alle FUT's!!![]()
![]()
Opeens heb ik Fifa door ofzo, ik speel geweldig. Mijn Eredivisie silvers zijn echt goed.
Ik heb Andersson ontdekt: Wat een baas. Ik kan alleen nog steeds niet kiezen tussen Sigi en Altidore
klinkt goed. Of het ook goed speelt is de vraagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe klinkt deze driehoek voorin: ST: Aguero - ST: Torres
CAM:van Persie
edit: Kut, krijg ze niet goed onder elkaar
Inderdaad het klinkt goed haha. Hmm moet nog wel wat sparen maar ik denk dat ik daarvoor ga.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klinkt goed. Of het ook goed speelt is de vraag
www.ultimatedb.nl squad creatorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inderdaad het klinkt goed haha. Hmm moet nog wel wat sparen maar ik denk dat ik daarvoor ga.
Tim86, jij had toch zo'n site waar je een voorbeeld van je opstelling kon invullen?
Ik zou Aguero niet halen. Slechte speler in FIFA.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe klinkt deze driehoek voorin: ST: Aguero - ST: Torres
CAM:van Persie
edit: Kut, krijg ze niet goed onder elkaar
Echt? Hmmm, dan maar even mijzelf oriënteren op goede ST's. Dank u.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik zou Aguero niet halen. Slechte speler in FIFA.
Rooney ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Echt? Hmmm, dan maar even mijzelf oriënteren op goede ST's. Dank u.
Nee joh, in deze FIFA zijn die kleine dribbelkonten heerlijk. Prima speler imoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ben jij een slechte kloon van dudeweiser ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al, Was te proberen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat red ik niet met mijn budget
Ja ik dacht misschien lukt dat hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kost ook maar een half miljoen ofzo.
wat haat je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben jij een slechte kloon van dudeweiser ofzo
Neen maar heb zojuist wel IF van Persie binnen gehaaldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien lukt dat hem.
Netjes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Neen maar heb zojuist wel IF van Persie binnen gehaald
Ik? Haten? Jullie twee haten en flamen alles en iedereen, maar vooral door gaan trollen pubersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat haat je?eigenlijk gewoon een belediging dit
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik? Haten? Jullie twee haten en flamen alles en iedereen, maar vooral door gaan trollen pubers
Is het weer die tijd van de maand? Dat gerucht duikt keer op keer op en steeds denkt er weer een of ander rioolkrantje de primeur te hebbenquote:
Op de PS3 echt niet hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:45 schreef Cara het volgende:
Is het nog wel waard een pakje te openen? Tegenwoordig kan je zelfs Pique voor 55k van de trade afkrijgen.
Ik durf te wedden dat hij na deze winter bij Real speelt. Anders krijg jij 2 Neymars van me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand? Dat gerucht duikt keer op keer op en steeds denkt er weer een of ander rioolkrantje de primeur te hebben
Okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij na deze winter bij Real speelt. Anders krijg jij 2 Neymars van me.
Geef mij er ook een dan. Want hij gaat niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij na deze winter bij Real speelt. Anders krijg jij 2 Neymars van me.
Ik wil mijn Filipe's ook snel de deur uit hebben, maar zit een weekend bij mijn moeder en kan uiteraard de webapp de hele dag weer niet opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:58 schreef psychedelicate het volgende:
De prijzen gaan inderdaad zwaar naar beneden. Gisteren kon ik een Agbonlahor nog voor 9.5k verkopen, nu krijg ik 'm nauwelijks voor 6.9k weg.
Gelukkig heb ik m'n trade pile bijna leeg kunnen maken. Ik zit nu op 623k met nog zo'n 40k op de trade pile. Nog even een dagje wachten voordat ik een team koop, hopelijk zijn de prijzen nog verder gezakt.
Heb je het afgelopen uur al geprobeerd? Ik ben er al drie keer opgekomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil mijn Filipe's ook snel de deur uit hebben, maar zit een weekend bij mijn moeder en kan uiteraard de webapp de hele dag weer niet op
Dan zal je eerst een console moeten kopen baby <3333quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Geef mij er ook een dan. Want hij gaat niet.
Hou nou toch eens op, ik ben helemaal geen wijf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zal je eerst een console moeten kopen baby <3333
Nu weer niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op, ik ben helemaal geen wijf.
Nee natuurlijk nietquote:
Nou ja, ik wil eigenlijk wel een hossel koning zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef zerokil het volgende:
@vandermar
Alles beter dan zo slecht zijn als mij in FIfa..
Ach zeikerds. Beetje terugtrollen na al dat anti-pc getroll de hele tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kneus? Jij bent degene die zich voordoet als een vrouw.
Ja, ik snap er echt niks van. Veel op f5 gedrukt vandaag, hielp niets. Net alsof bepaalde accounts niet mogen ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb je het afgelopen uur al geprobeerd? Ik ben er al drie keer opgekomen.
Is het geen relkloon van jou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
Cara.Ik dacht het al. Elke vrouwelijke FOK!ster is nep.
http://www.ggznederland.nl/quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach zeikerds. Beetje terugtrollen na al dat anti-pc getroll de hele tijd
You have DA FOREHEAD.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Zo. Dit is mijn team nu.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kFXy2Z6jbbBHd
Zit alleen nog te twijfelen of ik van Persie nou als CAM ga gebruiken of dat ik hem gewoon in de spits zet en een andere CAM koop..
Da forehead with da pace, da forehead with da skill. Da forehead has just scored against ya...WHATCHA GONNA DOOOO?!!quote:
Run? NO BECEAUSE YOU WOULD BE TO SLOW FOR HIMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Da forehead with da pace, da forehead with da skill. Da forehead has just scored against ya...WHATCHA GONNA DOOOO?!!
Ja ik weet het niet. RvP is niet kopsterk en ik wil wel graag een spits die kan koppen. Plus RvP kan wel lekker knallen en mijn ervaring is dat de CAM vaak rand zestien ballen voor de voeten krijgt. Dussss.....lastig lastig lastig...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef Rijst het volgende:
Ik zou Balotelli weglaten in je team en rvp daar gewoon zetten
Lukaku zou ik eens proberen ipv Balotelli, Lukaku is echt een beest, niet van de bal te krijgen, snel en lekker schot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. RvP is niet kopsterk en ik wil wel graag een spits die kan koppen. Plus RvP kan wel lekker knallen en mijn ervaring is dat de CAM vaak rand zestien ballen voor de voeten krijgt. Dussss.....lastig lastig lastig...
Dat was mijn voorkeur. Maar als jij het zo fijn vindt spelen dan gewoon laten staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. RvP is niet kopsterk en ik wil wel graag een spits die kan koppen. Plus RvP kan wel lekker knallen en mijn ervaring is dat de CAM vaak rand zestien ballen voor de voeten krijgt. Dussss.....lastig lastig lastig...
Dan wil ik Drogbaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lukaku zou ik eens proberen ipv Balotelli, Lukaku is echt een beest, niet van de bal te krijgen, snel en lekker schot.
Drogba is veel en veel duurder en een stuk minder snelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan wil ik Drogba
@Rijst; Ik weet nog niet hoe dit speelt hehe moet mijn eerste wedstrijd met RvP nog spelen
Ik weet nog steeds niet hoe de rabona gaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
Audio uit! Audioswap is nog niet klaar met verwerken.
En die kwaliteit.![]()
Nouja, in ieder geval een paar van mijn laatste uploads.
Toen ik ook nog die formatie speelde had ik altijd het gevoel dat ik te weinig stootkracht voorin had. Nu ik 4-1-2-1-2 speel en dus met 2 spitsen is het verschil heel groot, ik scoor nu veel meer dan met de 4-2-3-1 formatie. Verdedigend is het niet veel verschil alleen aanvallend vind ik het verschil erg groot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef psychedelicate het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met 4-2-3-1? Hoe centraal en aanvallend staan de CAMs en hoe verdedigend/aanvallend staan de CDMs?
rabona fake weet ik welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe de rabona gaat
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe de rabona gaat
LT, haaks op de manier van lopen > voorzet.quote:
Mooi team!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:55 schreef laucas het volgende:
Weer een DC direct na mijn 3e win0-0-3 nu dus en een DNF van een stuiver, tot ziens ultimate team. Wel een fijn team gemaakt, bijna af. Moet alleen El Kabir van Cagliari nog en Drenthe. Castaignos 3x en 2x Verhoek in de eerste game
[ afbeelding ]
Ja, ik. Ik heb maar 116k.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef Confetti het volgende:
Is er iemand hier die het écht niet breed heeft? Ik wil wat coins uitdelen...
Overtuig me maar
Xbox?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef vandermar het volgende:
2k ofzo heb ikIk zuig echt met traden, lijkt wel of niemand mijn spelers wil kopen ook al zijn het leuke spelers in goede formaties die ik te koop zet
ik heb 2k nu en 2 budgetteamsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef Confetti het volgende:
Overtuig me maar
yessir, ik verdien alleen wat met wedstrijden wanneer ik niet genaait wordt door EAquote:
Zet maar een bronze card van je op de markt voor 431k BINquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
yessir, ik verdien alleen wat met wedstrijden wanneer ik niet genaait wordt door EA
Ik kan niet op de web appquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zet maar een bronze card van je op de markt voor 431k BIN![]()
Dan doe ik je wel een leuke trade offer.
ik heb maar 600c.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef Confetti het volgende:
Overtuig me maar
moet ik een bronze kaart voor 431k op verkooplijst zetten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bronze card. 431k BIN. En je teamnaam![]()
Als je op de Xbox zit..
Ja, dan kan ik je een trade offer doen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
moet ik een bronze kaart voor 431k op verkooplijst zetten?
okee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik je een trade offer doen!
Wacht ff, doe ik even me console aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Team naam; SVF COTHENquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef Heskeysucks het volgende:
@Confetti
Klaar. De speler is Doelman en heet : Lembet.
1-2k dus niet zo heel veel. Hazard is volgens mij 15k dus dat wordt cashenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef Heskeysucks het volgende:
Wat is een normale prijs voor De Sanctis ?
Cheat engine doet niks behalve pagina-nummers veranderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef De-Hamster het volgende:
Welk land of welke competitie heeft snelle voorhoede spelers. Engeland met Bent en Agbonlahor of toch een ander?
Dat Cheat Engine kan niet voor mij elke speler weer automatisch opnieuw op de auction zetten voor de zelfde prijs he?
en Danny?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
1-2k dus niet zo heel veel. Hazard is volgens mij 15k dus dat wordt cashen![]()
Geen wonder dat je zo weinig coins hadquote:
Ja dat heb ik nu ook door.:Pquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zo weinig coins had![]()
Cesar gaat voor 15-16k. Danny 2-3k en Hazard 13k.
Altijd even op de markt kijken voor hoeveel de anderen hem verkopen..
Klaas, jij zit ook op de PS3 he? Ik heb nu 3 potjes FUT gedaan en na elk potje kreeg ik direct een disconnectquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:29 schreef Toefjes het volgende:
Vreselijk irritante tegenstander. die bleef maar rond de 16 meter kappen en draaien, kon er geen grip op krijgen. Gelukkig kon hij ook niet goed schieten op goal. 1 Countertje, en de lob gaat deze fifa formidabel
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96994309
Ik heb er geen last van eigenlijk..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Klaas, jij zit ook op de PS3 he? Ik heb nu 3 potjes FUT gedaan en na elk potje kreeg ik direct een disconnect
Ik niet, maar nu kom ik er niet meer op. Unable to load data from the server is de melding. PS3 klant hier inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Klaas, jij zit ook op de PS3 he? Ik heb nu 3 potjes FUT gedaan en na elk potje kreeg ik direct een disconnect
Nog geen enkele keer gehad? Ik had zowaar bijna een pino rage na mijn eerste potje met de Silversquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van eigenlijk..
Kan iemand mij eens uitleggen waar de rage om ging van Pino? Ik zie pino rage hier steeds voorbij komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog geen enkele keer gehad? Ik had zowaar bijna een pino rage na mijn eerste potje met de Silvers
Pino is een held, in de fifa 11 topics gooide hij veel berichten erin als hij weer eens onterecht verloren had. Met in elke zin minstens 1 kankerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:41 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens uitleggen waar de rage om ging van Pino? Ik zie pino rage hier steeds voorbij komen
en nu is tie er niet meer ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pino is een held, in de fifa 11 topics gooide hij veel berichten erin als hij weer eens onterecht verloren had. Met in elke zin minstens 1 kanker
Aha...juist! Dan heb ik hem denk ik gemist want ik postte ook in het fifa 11 FUT topic maar dat was rond Februari.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pino is een held, in de fifa 11 topics gooide hij veel berichten erin als hij weer eens onterecht verloren had. Met in elke zin minstens 1 kanker
Ik draai pas vanaf juni mee. Toen kwam hij ook net kijken volgens mij, maar dat zal de harde kern beter weten denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Aha...juist! Dan heb ik hem denk ik gemist want ik postte ook in het fifa 11 FUT topic maar dat was rond Februari.
ik dacht dat ie een of andere ziekte had waar ie ook pillen voor kreeg, en hij liep bij een psycholoog. En iedere keer dat ie onterecht verloor, zat ie hier te janken en te kankerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:41 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens uitleggen waar de rage om ging van Pino? Ik zie pino rage hier steeds voorbij komen
Ik ben zeer benieuwdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat ie een of andere ziekte had waar ie ook pillen voor kreeg, en hij liep bij een psycholoog. En iedere keer dat ie onterecht verloor, zat ie hier te janken en te kankerenzal morgen ns ff wat terug zoeken
Ja, best triest, volgens mij was die jongen aardig naar de kutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat ie een of andere ziekte had waar ie ook pillen voor kreeg, en hij liep bij een psycholoog. En iedere keer dat ie onterecht verloor, zat ie hier te janken en te kankerenzal morgen ns ff wat terug zoeken
Heb er eentje opgezetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Confetti het volgende:
Voor de die-hards op vrijdagavond nóg 1 giveaway![]()
Op de Xbox..431k bin bronze card..dit is een hele goede kaart
Ik heb er 1tje gemaakt: FC Leverworst. Alleen dat bericht maakt geen indruk als er 32 topics per dag doorheen gaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Hey Toefjes en Laucas, is het misschien een idee om ook een club op te zetten voor PS3 gebruikers?
Haha gaaf! Bedanktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gestuurd. Let wel goed op zijn waarde
Bah ik lust geen worst. Ik zal even kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje gemaakt: FC Leverworst. Alleen dat bericht maakt geen indruk als er 32 topics per dag doorheen gaan...
Heb nu meer dan genoeg coins/spelers om zo'n beetje iedereen te kopen dus dan maar wat uitdelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Haha gaaf! Bedankt!
Ja ik zal het wat beter onderzoeken dan Heskey.
Vanwaar deze liefdadigheid?![]()
Hoe kan ik daarbij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje gemaakt: FC Leverworst. Alleen dat bericht maakt geen indruk als er 32 topics per dag doorheen gaan...
zal wel een search functie zijn in clubs? zal ff kijken of ik je kan uitnodigen. misschien iets voor in de OP?quote:
Tweakersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:54 schreef laucas het volgende:
Ik zit bij het Tweakers clubje maar er is nog niks gespeeld. Denk dat ik weer naar me oude verhuis maar als er genoeg animo is voor een PS3 clubje dan vind ik dat ook wel prima
Relaxed. Je helpt me goed op weg want met zo'n startkapitaaltje kan ik eindelijk wat handeltjes beginnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb nu meer dan genoeg coins/spelers om zo'n beetje iedereen te kopen dus dan maar wat uitdelen
Ik vind van wel ja! Ik heb je toegevoegd als friend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zal wel een search functie zijn in clubs? zal ff kijken of ik je kan uitnodigen. misschien iets voor in de OP?
Is geregeld, transferverzoek naar de club is geregeld. Heb voor het tenue maar afgezaagd voor het Nederlands elftal gekozen. voordat Ajacieden kokhalzend in een Feyenoord shirt moeten spelen of andersomquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja! Ik heb je toegevoegd als friend.
Kun je mij ook uitnodigen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is geregeld, transferverzoek naar de club is geregeld. Heb voor het tenue maar afgezaagd voor het Nederlands elftal gekozen. voordat Ajacieden kokhalzend in een Feyenoord shirt moeten spelen of andersom
Cool! Invite ook meteen de rest, dan kunnen we een match doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is geregeld, transferverzoek naar de club is geregeld. Heb voor het tenue maar afgezaagd voor het Nederlands elftal gekozen. voordat Ajacieden kokhalzend in een Feyenoord shirt moeten spelen of andersom
Ga ik morgen eens doen, te slaperig om alle id's in te vullenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Cool! Invite ook meteen de rest, dan kunnen we een match doen
Mijn pro zit op 76 overall. Ach. het is voor de lulz. Weet niks van een hack..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik morgen eens doen, te slaperig om alle id's in te vullenAlleen mn pro is wel brak hoor, denk dat we weggetikt gaan worden. Maar hij is toch gehackt ofzo? Weet iemand hoe? kan ik een held van mezelf maken. Eigen kop erop geplakt, best lachen
Komt goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Mijn pro zit op 76 overall. Ach. het is voor de lulz. Weet niks van een hack..
Toffe teams maat. Maareh vraagje he, ik zit nu bij de club maar kan ik nog wel gewoon met random matches mee doen? Dat zie ik nu namelijk niet staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Om bij fut te blijven: dit is mijn team. Ben tevreden voor een spel dat 1,5 week uit is.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bWczkZ5bbbBJN
En de silvers zoals elke fokker ze wel heeft, dus wat afgezaagd..
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#c9YnXiOlbbBJU
Je eerste link doet het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Om bij fut te blijven: dit is mijn team. Ben tevreden voor een spel dat 1,5 week uit is.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bWczkZ5bbbBJN
En de silvers zoals elke fokker ze wel heeft, dus wat afgezaagd..
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#c9YnXiOlbbBJU
Ja hoor, dat kan volgens mij wel. Heb met fifa 11 een paar keer gedaan, dus zal nu ook nog wel kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Toffe teams maat. Maareh vraagje he, ik zit nu bij de club maar kan ik nog wel gewoon met random matches mee doen? Dat zie ik nu namelijk niet staan
nog een poging :quote:
Als ik op Pro Clubs druk kan ik alleen maar met onze club spelen en daar zijn minimaal twee spelers voor nodigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan volgens mij wel. Heb met fifa 11 een paar keer gedaan, dus zal nu ook nog wel kunnen
Bij virtual pro --> en dan pro ranked match, dan krijg je gewoon een random match toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als ik op Pro Clubs druk kan ik alleen maar met onze club spelen en daar zijn minimaal twee spelers voor nodig
Ahja kijk! Ik dank u!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij virtual pro --> en dan pro ranked match, dan krijg je gewoon een random match toch?
Vooruit, nog eventjes proberen of ik in FUT kom... gaat rampzalig. Ga t proberen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:18 schreef laucas het volgende:
Potje doen Toefjes? Moet een paar Silvers uittesten... zal wel een DC krijgen na de match
Hij is al 72 ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Lindgren als jij nou ff je Virtual Pro upgrade kunnen we clubben
Wou net slapen maar vooruitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Santello het volgende:
Confetti being nice![]()
Deel eens aan mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |