Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
was dat niet 10k? of waren dat gold if's?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef Cara het volgende:
Voor hoeveel kan je silver IF's discarden?
Gold voor 10k sowieso, maar ik weet niet hoe dat met silvers zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
was dat niet 10k? of waren dat gold if's?
Iets rond de 5. Kan het me even niet meer herinneren en kan het nu niet checken want ik kan niet op de webappquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Gold voor 10k sowieso, maar ik weet niet hoe dat met silvers zit.
Ehhh, wie moet ik gelovenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is een beest en veel beter dan in Fifa 11. Gebruik m maar in 442 naast Saviola.
Echt zonde dat daar veel spelers heen gaan. Want je zal ze nu minder zien in competitieverband.quote:
vanaf 1kquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Vanaf hoeveel coins kun je beginnen met traden en heeft er iemand tips, naast die in de OP?
vanaf 250 coins. kun je proberen een shiney contract te kopen en te verkopen voor 400quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Vanaf hoeveel coins kun je beginnen met traden en heeft er iemand tips, naast die in de OP?
Waarop zou ik moeten bieden dan? Ik probeerde goedkoop CF -> ST kaartjes te krijgen, maar het lukt nog niet echt. Misschien is het te druk. Zag net dat iemand die over mijn coins heen bood een kaartje kreeg voor 1600, terwijl ik ze al meerdere malen voor 5k zag gaan.quote:
Buiten FUT om heel veel, speel bijna alles met AC Milan. Ibrahimovic vind ik de beste spits in het spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vanaf 250 coins. kun je proberen een shiney contract te kopen en te verkopen voor 400
Een Huntelaartje gekocht voor 850 zojuist. Kijken of dat wat is.
Iemand ervaringen met Pato en/of Ibrahimovic?
Dan neem ik aan een shiny gold contract?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vanaf 250 coins. kun je proberen een shiney contract te kopen en te verkopen voor 400
Een Huntelaartje gekocht voor 850 zojuist. Kijken of dat wat is.
Iemand ervaringen met Pato en/of Ibrahimovic?
Now you started it again.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Consolepeasents met hun gelimiteerde AA en resolutie![]()
Mijn spurs team in FUT![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie het verschil toch nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Now you started it again.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog gebeuren, budgetproblemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zie het verschil toch niet
leuk teampje hoor, zou alleen die LB en RB vervangen voor CB's![]()
Gelukkig, want hij is zowel in FIFA11 en in het echt overrated. Wat een slechte speler is dat zeg..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Is geen schim meer van hoe hij in FIFA 11 was.
Niet haten op Milito jongenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Gelukkig, want hij is zowel in FIFA11 en in het echt overrated. Wat een slechte speler is dat zeg..
Crouch op LWquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso Crouch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Crouch op LW3-4-3, standaard pacehoer formatie
![]()
PC
![]()
![]()
Ik zie geen v/d Vaart en Modrić.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
zie ik ook nu pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Crouch op LW3-4-3, standaard pacehoer formatie
![]()
PC
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
zo dat was weer genoeg haat voor vandaag.
als we zo doorgaan pesten we die pc spelers wegquote:
Bijvoorbeeld. Wat ik ook vaak doe: formatiekaarten.. 4-5-1 kun je regelmatig voor 350 oppikken, voor 750 weer kwijtraken. Je kunt vrij snel van niets iets maken met FUT.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan neem ik aan een shiny gold contract?
jij begint me ook te vervelen, maar daar zeur ik toch ook niet over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Inderdaad, begint wel een beetje te vervelen nu.
Aanrader trouwens: Wallyson. Zieke CA. 91 pace en 5* skills.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |