Mm, wie weet. Maar zo dom is hij wel om dit niet te kunnen begrijpen en ik zie hem zelfs nog reageren zonder enig idee te hebben dat dit over hem gaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:05 schreef coban het volgende:
En hij begrijpt niet dat dittopic door jou is aangemaakt en dit over hem gaat?
Samenvatten, dat kun je wel! Zelf bepalen wat je wilt, daar schort het nog aan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:59 schreef xxadorable het volgende:
Samenvatting: Ex is gestoord in z'n hoofd en ziet niet wat hij heeft. Gaat achter anderen aan, blijft wel steeds bij mij. Maar is er nu klaar mee en wil feesten, zegt me gebruikt te hebben en me zat te zijn. Maar blijft flirten, aandachtzoeken en me jaloers proberen te krijgen.
Jij bent niet goed genoeg voor hem in zijn ogen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:18 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Als iemand zijn debiele gedrag verklaard komen er pics.
WHY????? wat zou je daarmee opschieten? Volgens mij is de rede van het gedrag niet het probleem, het gedrag is het probleem. een aangezien hij impliciet aangeeft dit iig voor jou niet te gaan veranderen...... (de rest kun je heel goed zelf invullen)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:18 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Als iemand zijn debiele gedrag verklaard komen er pics.
Vandaar dat elk ander er niet uitziet en echt lelijk is? Hij zegt zelfs nu nog nu hij me niet meer lijkt te willen dat ze niet aan mij kunnen tippen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent niet goed genoeg voor hem in zijn ogen.
Ja... reallyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Vandaar dat elk ander er niet uitziet en echt lelijk is? Hij zegt zelfs nu nog nu hij me niet meer lijkt te willen dat ze niet aan mij kunnen tippen?
Niks, doel is hem begrijpen. Maar mannen vallen niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
WHY????? wat zou je daarmee opschieten? Volgens mij is de rede van het gedrag niet het probleem, het gedrag is het probleem. een aangezien hij impliciet aangeeft dit iig voor jou niet te gaan veranderen...... (de rest kun je heel goed zelf invullen)
Uitgaande van je username kan dit nooit kloppen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil je onze privedingen niet zomaar hier neerzetten
Ja echt he' tis wat ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Niks, doel is hem begrijpen. Maar mannen vallen niet te begrijpen.
Jij bent een beetje goedgelovig naar mijn smaak. Mensen kunnen iets zeggen met gevoel zodat je erin trapt. Dat is kinderspel. Zelf maak ik daar ook gebruik van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Vandaar dat elk ander er niet uitziet en echt lelijk is? Hij zegt zelfs nu nog nu hij me niet meer lijkt te willen dat ze niet aan mij kunnen tippen?
Omdat jij er, met je vrouwenbrein, maar van uitgaat dat er héél wat achter zal zitten. Je was gewoon leuk voor een tijdje, toen sleepte dat een tijdje na, toen kreeg hij er genoeg van. End of fuckin' story.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef xxadorable het volgende:
Niks, doel is hem begrijpen. Maar mannen vallen niet te begrijpen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Is wel erg dom nu ik het teruglees
Niet meer, volgens hem gebruikte ik hem woensdag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
de enige die hier dom is ben jij TS.Je laat je gewoon lekker gebruiken.
Hoezo? Omdat jullie geslachtgemeenschap hebben gehad? Dat zal hij ook lekker hebben gevonden. Als hij vond dat je hem gebruikte had je het wel heel anders gemerkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Niet meer, volgens hem gebruikte ik hem woensdag.
Hij praat je een schuldgevoel aan, zodat de focus niet meer op hem ligt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef xxadorable het volgende:
Niet meer, volgens hem gebruikte ik hem woensdag.
Puike antwoord, Garisson. Je was mij voor!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij praat je een schuldgevoel aan, zodat de focus niet meer op hem ligt.
Blijft toch een geil woord hè.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Jellereppe het volgende:
Omdat jullie geslachtgemeenschap hebben gehad?
Jep. Zijn woorden: Ik moet dit even verwerken, ik had me voorgenomen nooit wat met je te doen en nu heb je me net verleid en heb ik seks met je gehad. Ik voel me gewoon echt vies, niet van jou maar van mezelf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat jullie geslachtgemeenschap hebben gehad? Dat zal hij ook lekker hebben gevonden. Als hij vond dat je hem gebruikte had je het wel heel anders gemerkt.
Ja, het is een sterke woord om sexuele contact tussen vagina en het lid van een man te benadrukken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Blijft toch een geil woord hè..
Jij is goedgelovig hè.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Jep. Zijn woorden: Ik moet dit even verwerken, ik had me voorgenomen nooit wat met je te doen en nu heb je me net verleid en heb ik seks met je gehad. Ik voel me gewoon echt vies, niet van jou maar van mezelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is een vriendje een homoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Jep. Zijn woorden: Ik moet dit even verwerken, ik had me voorgenomen nooit wat met je te doen en nu heb je me net verleid en heb ik seks met je gehad. Ik voel me gewoon echt vies, niet van jou maar van mezelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een player. Als je mijn zusje was had ik een hartig woordje met hem gesproken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef xxadorable het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hetgene wat ik niet leuk vind, hij bleek me achteraf twee jaar lang te gebruiken. Maar had het tentijde van de relatie wel over samenwonen etc. En zit nu nog aandacht te zoeken en me jaloers proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:36 schreef Mercer het volgende:
Volgens mij is het aantrekkelijkste in het hele verhaal dat hij je niet ziet staan. Wat vind je daar zo leuk aan TS?
Kijk. Dat bedoel ik nou met players. Zie mijn voorgaande post.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:39 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Dat is hetgene wat ik niet leuk vind, hij bleek me achteraf twee jaar lang te gebruiken. Maar had het tentijde van de relatie wel over samenwonen etc. En zit nu nog aandacht te zoeken en me jaloers proberen te krijgen.
Als hij zegt dat hij je twee jaar lang gebruikt heeft, dan zou ik dat maar aannemen hè. Vervolgens ga je aan ons vragen wat je met hem moet? Heb je enig zelfrespect? Kan je zelf niet aanvoelen wat je met hem "moet"? Ik kan me niet voorstellen dat je je hier gelukkig bij voelt, of wel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:39 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Dat is hetgene wat ik niet leuk vind, hij bleek me achteraf twee jaar lang te gebruiken. Maar had het tentijde van de relatie wel over samenwonen etc. En zit nu nog aandacht te zoeken en me jaloers proberen te krijgen.
Maar ja ze houd nog wel van hem en dat zal wel weer die befaamde dealbreaker zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:44 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij je twee jaar lang gebruikt heeft, dan zou ik dat maar aannemen hè. Vervolgens ga je aan ons vragen wat je met hem moet? Heb je enig zelfrespect? Kan je zelf niet aanvoelen wat je met hem "moet"? Ik kan me niet voorstellen dat je je hier gelukkig bij voelt, of wel?
Dit, en het liefst wil ik dus weer die goede tijd samen terug. Maar dat was allemaal nep? Kan een man echt samen zijn 2 jaar met iemand waar hij niks voor voelt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Maar ja ze houd nog wel van hem en dat zal wel weer die befaamde dealbreaker zijn.
Ja, dat kan. Hij heeft meer vrouwen waar hij van kan smullen. Dat is geen enkele probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Dit, en het liefst wil ik dus weer die goede tijd samen terug. Maar dat was allemaal nep? Kan een man echt samen zijn 2 jaar met iemand waar hij niks voor voelt?
TS zit nog in de fase waarin ze denkt dat deze situatie somehow nog zodanig is te draaien dat er voor haar nog genoegdoening komt. Daar is ze naar op zoek. Binnen afzienbare tijd zal ze moeten accepteren dat dat niet gaat gebeuren, maar dat is nog niet nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:44 schreef Mercer het volgende:
Vervolgens ga je aan ons vragen wat je met hem moet? Heb je enig zelfrespect? Kan je zelf niet aanvoelen wat je met hem "moet"? Ik kan me niet voorstellen dat je je hier gelukkig bij voelt, of wel?
Klopt, ik weet dat er beter volk is. Maar die twee jaar zijn moeilijk uit m'n hoofd te krijgen. En de hoop dat hij echt gevoelens voor me krijgt en gaat missen wil maar niet weg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS zit nog in de fase waarin ze denkt dat deze situatie somehow nog zodanig is te draaien dat er voor haar nog genoegdoening komt. Daar is ze naar op zoek. Binnen afzienbare tijd zal ze moeten accepteren dat dat niet gaat gebeuren, maar dat is nog niet nu.
Bullshit. Er zijn zeker mannen die niet alleen denken aan sex. Maar ook andere dingen zoeken in een relatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Klopt, ik weet dat er beter volk is. Maar die twee jaar zijn moeilijk uit m'n hoofd te krijgen. En de hoop dat hij echt gevoelens voor me krijgt en gaat missen wil maar niet weg.
Een van zijn uitspraken is ook; bullshit dat mannen zeggen dat dit niet normaal is, die zeggen het alleen maar om je het bed in te krijgen. Ligt het aan mij, of is er gewoon echt iets mis met hem? Of ben ik te goed gelovig?
Pfoe, dat wordt nog wat vanavond tijdens het stappen, zelfde stamkroeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn zeker mannen die niet alleen denken aan sex. Maar ook andere dingen zoeken in een relatie.
Deze gozer is niet monogaam. Hij wil meer vrouwen tegelijkertijd. Zoek iemand anders die echt om je geeft. Zal moeilijk worden maar dit werkt ook niet.
Ja dat zal best.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat vind ik héél zacht uitgedrukt. Je bent gewoon makkelijk manipuleerbaar.
Het is wel een Fok!ker natuurlijk he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef xxadorable het volgende:
Een van zijn uitspraken is ook; bullshit dat mannen zeggen dat dit niet normaal is, die zeggen het alleen maar om je het bed in te krijgen. Ligt het aan mij, of is er gewoon echt iets mis met hem? Of ben ik te goed gelovig?
Ja, ga iets leuks doen vanavond. En vergeet hem. Hoe moeilijk ook. Probeer hem te vergeten hoeveel je ook van hem houd. Makkelijk praten dat wel!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Pfoe, dat wordt nog wat vanavond tijdens het stappen, zelfde stamkroeg.
Een rasechte FOK!erquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is wel een Fok!ker natuurlijk he.
Ja, ik zou ook wel willen weten welke Fokkerloser het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
Benieuwd waneer die eens zelf reageert dan
Hij heeft het nu te druk met z'n lelijke hossel. Maar hoop dat als hij dit leest er wel een knop omgaat, zal wel niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
Benieuwd waneer die eens zelf reageert dan
Ga je wat drinken met hem?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:09 schreef xxadorable het volgende:
Oh wat leuk krijg net een sms of ik volgende vrijdag met hem wat wil gaan drinken, maar geen contact tot die tijd?!
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS vast wel, die is zo labiel als wat.
Is de lelijke hossel ook een Fok!ster?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Hij heeft het nu te druk met z'n lelijke hossel. Maar hoop dat als hij dit leest er wel een knop omgaat, zal wel niet.
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is de lelijke hossel ook een Fok!ster?
Jammer, had een mooi bitchfight kunnen zijn.quote:
Eerste keer dat ik het met je eens ben Scorpiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hmm, nu ik dit allemaal heb teruggelezen. Kan ik je niet anders dan gelijk geven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks met hem gaan drinken. Hij is je niet waard. Lelijke figuren die er rondlopen op deze aardkloot.quote:
Zeg eens xxadorable. Wat ga je doen nu je dit topic hebt geopend. Ben je van gedachten veranderd? Ga je nog steeds wat met hem drinken? Ga je het uitmaken? Ga je vanavond de kroeg in of een bezoekje met vrienden aan de bioscoop brengen?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een player. Als je mijn zusje was had ik een hartig woordje met hem gesproken.
Maak het uit!! Er zijn mannen die echt voor je zullen gaan. Je moet alleen goed kijken waar je ze kunt vinden. Meestal vind je ze bij de wat serieuzere aangelegenheden. Een carrierebeurs waar ze wat drinken bijvoorbeeld.
Hmm zeker van gedachte veranderd. Ik heb nooit het plan gehad wat te gaan drinken, uit is het al. En hem terug hoef ik niet, hopen dat ik niet weer een labiele bui krijg waarin ik hem terug wil. Vanavond lekker de kroeg in ja, en hij zal zien wat hij mist!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeg eens xxadorable. Wat ga je doen nu je dit topic hebt geopend. Ben je van gedachten veranderd? Ga je nog steeds wat met hem drinken? Ga je het uitmaken? Ga je vanavond de kroeg in of een bezoekje met vrienden aan de bioscoop brengen?
Kijk. Goed zo. Dat wou ik van je horen. Ga de kroeg in. Maak er wat leuks van. En probeer niet aan hem te denken. Hoe moeilijk dat ook mag zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Hmm zeker van gedachte veranderd. Ik heb nooit het plan gehad wat te gaan drinken, uit is het al. En hem terug hoef ik niet, hopen dat ik niet weer een labiele bui krijg waarin ik hem terug wil. Vanavond lekker de kroeg in ja, en hij zal zien wat hij mist!
Ik zou het niet weten, krijg hem echt niet uit mijn leven. Als hij zich nou naar zijn woorden gedroeg.. Prima, maar hij is nog zo met mij bezig waardoor ik hem niet los laat. Maarja vanavond even niet aan denken hoop ik!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:32 schreef Xeanor het volgende:
Waarom praat je in termen als "wat hij mist!"?
Jij moet van hem af. Dit gaat nooit goed komen.
Move on. Ik weet dat het waarschijnlijk moeilijk is, maar toch.
Jij weet niet wat je mist, in een leven zonder hem!
Ik zal je eens wat vertellen. Waardoor je het meer in de breedte gaat bekijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef xxadorable het volgende:
Pff.. Maakt uiterlijk dan toch niks voor mannen uit?!
Wat raar dan dat elke vrouw waarmee hij mij bedroog er gewoon echt niet uitzag. Geen jaloezie, maar gewoon lachwekkend eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat vertellen. Waardoor je het meer in de breedte gaat bekijken.
Ik ken een gozer die praat over vrouwen als een stukje vlees. Hij heeft het over dat je dingen moet zeggen die vrouwen leuk vinden. Schatje zus en schatje zo. Vrouwen zijn daar gevoelig voor. Heeft te maken met geborgenheid.
Hij vroeg mij waarom ik niet meer vrouwen er op na houd in plaats van één iemand. Mijn antwoord tegen hem was: dat ik mij voor de volle honderd procent op mijn vriendin concentreer en teveel van haar houd om haar te bedriegen.
Uiterlijk maakt voor mannen heel veel uit. Anders stapt 99% van de mannen niet eens op je af. Waarschijnlijk vond hij je wel mooi, maar meer voor tussen de lakens. Dat moet je niet verwarren met liefde. Wat je wel doet. Gezien je vorige reactie.
Maar er zijn mannen die alle knappe vrouwen willen palen. Dat zijn mannen die voor meerdere vrouwen gaan. En daar moet je geen langdurige relatie mee beginnen. Want dan loopt het een keer verkeerd af.
Hmm, dan vond hij ze waarschijnlijk toch oké.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:03 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Wat raar dan dat elke vrouw waarmee hij mij bedroog er gewoon echt niet uitzag. Geen jaloezie, maar gewoon lachwekkend eigenlijk.
Maarja ik ben er over uit, goed komt het niet. Ik wil hem niet als hij zo is én ik denk dat ik toch meer het hebben van een relatie mis dan daadwerkelijk met hem zijn.
Ik heb nog nooit een man horen zeggen dat ze door een vrouw zijn gebruikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef xxadorable het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn zeker mannen die niet alleen denken aan sex.
Jezus met zo iemand wil je toch niet ongaan,hou de eer aan jezelf en reageer nooit meer op wat voor manier dan ook en ga verder met je levenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:58 schreef xxadorable het volgende:
Nou lekker avondje stappen gehad, krijg ik midden in de nacht sms van mijn ex. 'Jij bent ook lekker bezopen, kon je niet met een knapper wijf gaan? Ik hoef niks meer met je te maken hebben.' Zonder enige aanleiding! En ook nog op twitter de tweet: sommige mensen wil je gewoon niet tegen komen in de stad?! Nu krijg ik ook smsjes met hoe gelukkig hij zonder me is, hoe heerlijk hij het vindt zonder contact en hoe erg ik zijn avond verpest heb. Nou ik heb hem vriendelijk gedag gezegd en that's it. Hij doet weer onwijs jaloers? Kinderachtig? En onaardig, hij stampt me weer compleet de grond in. Waarom?!
ja dat is ook wat ik doe, maar ik vraag me wel af waarom hij nu zo kinderachtig, afzeikend en jaloers doet. En tegelijkertijd er maar inwrijft hoe gelukkig hij is, ik gun hem nog het beste maar hij mij duidelijk niet. En als hij compleet doordraait onthul ik zijn username met liefde!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
NEGEER hem, dat is het enige wat je kan doen, duurt misschien even maar dan houdt het op. Gewoon helemaal links laten liggen.
En geef zijn username eensmag ook per pm/dm
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef xxadorable het volgende:
[..]
Dit, en het liefst wil ik dus weer die goede tijd samen terug. Maar dat was allemaal nep? Kan een man echt samen zijn 2 jaar met iemand waar hij niks voor voelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |