Even nieuw account aangemaakt i.v.m. degene waarover het gaat ook op fok zit. Nou mannelijke fokkers, graag jullie mening hierover en wat ik met deze vent aan moet! En wat hij nou wil..
Ik heb een relatie gehad van ongeveer 2 jaar, we kenden elkaar pas 3 maanden toen we wat kregen. In die tijd hebben we altijd behoorlijk wat gedoe gehad over contact met anderen, ik ben jaloers aangelegd en zocht overal wat achter. Hij is een leuke jongen die makkelijk met meisjes omgaat en meisjes vinden hem snel leuk. We kregen veel ruzies m.b.t. andere meisjes omdat hij steeds weer een ander meisje leek te willen versieren. Hij gaf de reden daarvoor dat hij zijn verhaal kwijt wilde en dat niet aan mij kon omdat het over mij ging, het was alleen niet even praten maar gewoon heftig flirten en zeggen het uit te willen maken met mij voor dat meisje. Dat is denk ik 3x gebeurt, en nog 2x bijna. Het is in deze twee jaar aan en uit gegaan maar we kwamen altijd bij elkaar omdat we niet zonder elkaar leken te kunnen.
Afgelopen zomer was het uit, maar we hadden nog wel contact en ik had het idee dat het dit het goed ging komen we hadden veel contact en misten elkaar etc, leken net een stel maar dan onofficieel. Alleen was daar nog een ander, waar hij blijkbaar het een en ander mee gedaan heeft wat hij mij niet verteld heeft. Ik kwam er per toeval achter omdat ik zag wat voor mailtjes ze elkaar stuurden (schatje ik mis je, ik wil je voelen etc.) toen heeft hij mij verteld wat er allemaal gebeurd is op vakantie maar dat hij het contact zou stoppen. Het stoppen van contact is tot nu toe niet gelukt, omdat hij het niet zegt te kunnen. Desondanks al dit gedoe met dat meisje van vakantie hebben we nog geweldige momenten gehad. En leek hij erg veel om mij te geven, nog steeds zitten er meisjes achter hem aan maar ik dacht dat hij er niet meer op inging.
Nu is het afgelopen weekend helemaal misgegaan, we zouden wat afspreken maar ik kreeg een sms van hem dat het niet lukte, hij moe was en naar huis ging. Dat was vrijdagavond. Vervolgens wilde we zaterdagavond wat doen, wederom weer een sms met dat hij niet kon en me miste en bij me wilde zijn. Daarna belde ik een vriendin van me op die zich op dat moment in de stad bevond om te vragen of het beetje leuk was in de stad en dat ik er aan kwam. Ze zei toen dat ze X (mijn ex) zag staan met een meisje innig omhelzend. Ik was natuurlijk geschokt en hoopte dat het niet waar was, eenmaal in de stad aangekomen zag ik hem staan. Ik tikte hem aan en vroeg wat hij in de stad deed als hij moe was en thuis ging slapen. Vervolgens werd hij boos op mij dat ik zijn avond verpestte, en dat ik hem met rust moest laten en niet achter hem aan moest gaan. En dat hij niet verder met me wilde (tot afgelopen zaterdagnacht hebben we het geprobeerd). Ik accepteerde het en we zouden verder praten wanneer ik naar huis ging, ik ging naar mijn vrienden toe en probeerde er nog een leuke avond van te maken.
Toen was het moment aangebroken dat ik naar huis ging, en we dus zouden praten. Hij deed al moeilijk door niet alleen met mij te willen zijn. Hij was dronken en stoned en werd weer boos dat ik zijn avond verpest had. Ook zei hij dat hij de afgelopen twee jaar niks voor me heeft gevoelt en dat alles tussen ons nep was. Hij had me puur gebruikt zei hij. Ik ben toen overstuur naar huis gegaan. Hij heeft daarna met een ander meisje gezoend, waarmee hij blijkbaar die avond daarvoor (vrijdag) ook mee heeft gezoend, terwijl hij zei thuis te zitten... Maar dus eigenlijk naar een verjaardag ging, zoals vaker is gebeurt heeft hij me verteld.
De volgende ochtend stuurde ik hem een sms of alles wat hij zei waar was, en dat bevestigde hij. Hij heeft inderdaad niks voor me gevoelt, misschien af en toe en had geen zin in me en wilde niet praten. Nou prima, zondagavond zocht hij contact en toen ik niet binnen een halfuurtje antwoorde was het meteen van 'waarom negeer je me?' We hebben toen even gepraat en toen ik vroeg waarom hij die opmerking maakte over negeren zei hij dat hij me even wilde afzeiken. Ook ging hij vertellen wat hij allemaal met anderen heeft gedaan, ik deed alsof het me niks uitmaakte en het me niet boeide. Vervolgens kreeg ik de opmerking 'waarom doe je alsof het je allemaal niets boeit?' Mijn antwoord was waarom zou ik dat doen, nou meneer zei te willen dat ik boos werd zodat hij me makkelijker zou vergeten.
Maar als ik hem niks boei, hoezo zou hij me dan moeten vergeten?
Met mijn vader gaat het niet goed, daar wilde hij vandaag over praten. Ik vond dat prima, alleen raar. Want ja ik interesseerde hem toch niet? Maar nee, mijn vader interesseert hem wel maar ik hem niet. We hebben het onwijs gezellig en leuk gehad, en ik heb hem in bed gekregen. (Geen goede actie maar wat lusten en verlangens met iemand kunnen doen..) Daarna zei hij het even te moeten verwerken dat hij weer met me naar bed was geweest, want hij zei dat het 99% lust was en misschien 1% liefde. (Terwijl hij op 'het moment' alleen maar zei hoe erg hij dit miste en naar verlangde).
Nu zit hij steeds te hameren dat hij niks voor me voelt, hij me gebruikt heeft en hij twee jaar van zijn leven heeft gemist. Hij wil nu feesten en uitgaan en geen relatie. Hij doet er alles aan om me jaloers te maken lijkt wel, maar houdt vol niks om te geven nu.
Alleen ik geloof gewoon echt niet, dat deze twee jaar nep waren. Waarom bleef hij anders steeds bij mij? In plaats van het uit te maken en naar anderen te gaan? Het is al vaker uitgeweest, maar nu lijkt het echt. Hij wrijft er maar in hoe blij hij is van me bevrijd te zijn maar hij zoekt toch nog wel contact en wil nog wel afspreken. Terwijl hij ook weer zegt geen contact te willen en me te vergeten?!
Ik weet gewoon echt niet wat ik van die klojo moet denken, en ik hoop dat jullie wel wat zinnigs te zeggen hebben over deze situatie! Want ik ben hem zo zat, maar wil hem ook niet kwijt.
Samenvatting: Ex is gestoord in z'n hoofd en ziet niet wat hij heeft. Gaat achter anderen aan, blijft wel steeds bij mij. Maar is er nu klaar mee en wil feesten, zegt me gebruikt te hebben en me zat te zijn. Maar blijft flirten, aandachtzoeken en me jaloers proberen te krijgen.
[ Bericht 1% gewijzigd door xxadorable op 07-10-2011 18:15:14 ]