quote:
quote:
Oh jaquote:
Maar zo lekker. We doen het hier nog steeds. Maar nu nog niet. Het moet buiten knetteren van het ijs. En dan met slagroom op de chocomelkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat echt erg is?
Ik stond net in de keuken en ik dacht hmmm, best wel zin in warme chocomel eigenlijk.
OW neeeeeeeeeej, toch maar niet doen![]()
Ik zou wel kunnen maken hoor, oldschool, met cacao en warme melluk en suiker.
Maar das zoveel werk
Ik ben de hele dag natgeregend op de fiets, en koud dat het was met die wind en een zomerjas. Echt tijd voor een bakkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:41 schreef Pheno het volgende:
Maar nu nog niet. Het moet buiten knetteren van het ijs.
Ik had vanmiddag een truitje extra gedaan en toen was het nog wel te doen. Maar hij kan wel van stal gehaald worden ja. Lekker weer een nieuwe garderobequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
De zomerjassentijd is nu dan ook echt voorbij Pisje
Vriendin had vandaag ook een zomerjas aan, ze was zooooo doorweektquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
De zomerjassentijd is nu dan ook echt voorbij Pisje
Met dit weer was je met een winterjas ook doorweektquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin had vandaag ook een zomerjas aan, ze was zooooo doorweekt
Ja echt niet normaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dit weer was je met een winterjas ook doorweektWat een buien
Tja zo noemt mijn pa altijd joggingbroeken en als een echte zoon nam ik dat maar over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
yOGHURTBROEK
Ik heb dikke lol op fb met mn bff en de Voice
Die Engelsman vond ik op zich wel leuk, al gedroeg hij zich wel erg overdreven (gay) op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
VOH wordt elke week kutterGeen moer aan vanavond
Sowieso elke week een Amerikaan of Engelse, dat begint ook een beetje flauwekul te wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die Engelsman vond ik op zich wel leuk, al gedroeg hij zich wel erg overdreven (gay) op een gegeven moment.
Ja okee, dat misschien weer wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso elke week een Amerikaan of Engelse, dat begint ook een beetje flauwekul te wordenen dat gekrijs van hem inclusief overdreven dans... daar hebben we Mika al voor.
Nee ik vond het niks.
Alleen die Nijhoff vond ik tof
Ik volg het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
VOH wordt elke week kutterGeen moer aan vanavond
Ik miste je al gisteravond!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik volg het helemaal niet meer
Vind het niet echt leuk meer
Gisteravond had psycholoog Lutte een digitaal inloopspreekuur leek het wel, dus heb echt helemaal niks meegekregen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik miste je al gisteravond!
Ik haak ook af voor de live-uitzendingen beginnen, denk ik
Hoe leuk is dat!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:08 schreef Lutte het volgende:
Verstandig, anders moet je dalijk ook nog Winston gaan overleven!
Van de voorpret heb ik ook al geneautuhquote:
Wat jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goodmorning! Die minder good begon. Auto van m'n voetbalmaatje kapot, nu gaat Montfoort uit waarschijnlijk niet door.
Oja natuurlijk.. Maar ik lees dat het opgelost is, tof!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dan is het qua kosten niet grappig meer.
Snij in je tieten en eet het opquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trek in bloedborst of balkenbrij!
Uiteraartstaartjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:59 schreef Lutte het volgende:
Leuk Bos, ben benieuwd! Je post tegen die tijd vast wel een linkje hè?
Tof Bos, ik ben onwijs benieuwd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag is mijn eerste boek wat ik voor de FP mag reviewen binnen gekomen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe vinden jullie m'n nieuwe herfstkuikentje?
Inderdaad, die is echt weer van het Fok toneel verdwenenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
Och ja Miauw is vandaag jarig!!
Iemand hier nog iets van haar gehoord?
Leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe vinden jullie m'n nieuwe herfstkuikentje?
Ik ken haar niet, maar dat zoiets nog zendtijd krijgt, mijn hemel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Is dat niet gewoon Britt.
De winnares van meisjes in de Jungle.
Dat laatste dus. Mien is dom en gaat nog dommer doen. En de week ervoor heb je dan het blondje uit oh-oh cherso. Ze weten ook echt alleen de bagger aan te slepen daar als gasten, jammer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
Britt ja.. Helaas geen act, alleen ze vergroot haar domheid nu wel uit nu ze weet dat de daarmee 'scoort'.
Bedoel je de omgebouwde Kelly? Daar zat dan iig nog een verhaal achter en was dan nog best een knap type om te zien. Deze 2 blondjes zijn gewoon verdomd lelijk en nog achterlijker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Tja de nieuwe Kelly's
Maar dan is Kelly nog "leuk"
Ja dat was ook vreselijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
En daarom vond ik Echt Slim een vreselijk programma? Maar erger was de aandacht ervoor bij andere programma's
Ja die Kelly, die men nog al belachelijk maakte door sommige domme opmerkingen vanuit haar kant..quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je de omgebouwde Kelly? Daar zat dan iig nog een verhaal achter en was dan nog best een knap type om te zien. Deze 2 blondjes zijn gewoon verdomd lelijk en nog achterlijker.
Ik heb het idee dat het IQ van dit blondje op 4 de helft van dat van Kelly isquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die Kelly, die men nog al belachelijk maakte door sommige domme opmerkingen vanuit haar kant..
Improba is volgens mij wel een goede.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vashoerme, welk merk chili-saus moet ik kopen (bij de Appie)?
Die heb ik sinds Glee zo doodgeluisterdquote:
Jaquote:
Wat een heerlijke dag!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz, hebbie een leuke dag?
Pis ieg van een aziatisch merk, niet van Calve of zo, die met die wit met rode labels is lekker, en je hebt ook wit met blauwe labels geloof ik. Ik eet geen chili saus, ik eet alleen die zoete sambal van de Vietnamese Loempiakraam, zelfgemaakte is dat , heerlijk!
Ik had een heerlijke zondag.
Wakker gebeld door de Griek, twee uur met kind en honden weer op het losloopgebied geweest, voor de buien binnen, daar liggen tukken, hij verzorgde het eten, helemaal zoals een zondag moet zijn
Net thuis nog ff de honden gewassen en gedweild, helemaal klaar om morgen te gaan werken!
Ja heerlijk, ik heb laatst voor 6 euro Blue van haar gekocht. Is ook erg goed gewaardeerd op www.rateyourmusic.com. Daar kijk ik vaak op voordat ik iets koop. Maar dat had ik hier niet gedaan. Maar hij is erg lekker. Ik moest de eerste keer luisteren wel even wennen aan haar stem, maar het is zooquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Joni Mitchell, dat is pas echt echt echt fijne muziek Bos
Pisje, mn pics staan op fb
Het was Genieten !
Chico vindt het zoooooooo leuk daar op dat losloopgebied, al die grote honden en zo , hij leeft echt helemaal op.
Vandaag waren er een hond of 30 minstens, en alleen Kees hoorde je af en toe keffen, kutje...
Wat leuk met Thessa in allemaal donkere kleertjes!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Joni Mitchell, dat is pas echt echt echt fijne muziek Bos
Pisje, mn pics staan op fb
Het was Genieten !
Chico vindt het zoooooooo leuk daar op dat losloopgebied, al die grote honden en zo , hij leeft echt helemaal op.
Vandaag waren er een hond of 30 minstens, en alleen Kees hoorde je af en toe keffen, kutje...
Ik heb haar nog echt in een felle zomerjurk in m'n hoofd zitten!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Thessa draagt al haar hele leven veel zwart hoor , staat haar ook onwijs stoer, die skinny jeans en die laarzen vind ik zo gaaf, en dat jackje heeft een panterprint, maar donker op donker, dus je ziet het amper
"Ik had toen 2 cd's van mij in haar hand "quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie hem niet eens...
Pis idd in de zomer heeft ze wel van die kekke jurkjes idd, maar soms ook zwarte legging zwart hemdje hoor
En die fish eye, je had dr moeten horen lachen, ze kwam echt niet meer bij om dr eigen foto;s![]()
Het lijkt wel een zin uit een mooi boekquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Ik had toen 2 cd's van mij in haar hand "
Ik heb ff opnieuw zitten kijken, nu zie ik idd de panterprint!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Thessa draagt al haar hele leven veel zwart hoor , staat haar ook onwijs stoer, die skinny jeans en die laarzen vind ik zo gaaf, en dat jackje heeft een panterprint, maar donker op donker, dus je ziet het amper
En Bos, heb je alleen Blue?
Ik heb ze allemaal, dankzij Prince.
Die refereert naar haar in een nummer, en daardoor ben ik de cd waar dat nummer op staat gaan kopen, en dat is nog steeds mn favo Joni cd, Court & Spark
Ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zeer ik Brabants ook leuk vind om te horen, als ik die nieuwe Mac reclame hoor "doe mij maar 2 satekes, en ma wat wilde gij ook alweer" dan moet ik toch een beetje huilen
Lolquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ookZet een provincie even weg als een stel gekken ofzo
Ik ben er blij mee, heeft iemand weer mooi gemaakt in het icon-topicquote:
Mijn oogjes knipperen ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, heeft iemand weer mooi gemaakt in het icon-topicZelfs de oogjes knipperen
Ik zit net te blazen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef Miniem het volgende:
Brrr.
En warme kop sjoco gaat er nu wel in![]()
Maar doe maar niet
Whehequote:
Geniet ervanquote:
Het beginnetje maken is misschien het moeilijkst? Daarna zit je er eenmaal in.quote:
Ja, dat klopt eigenlijk wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het beginnetje maken is misschien het moeilijkst? Daarna zit je er eenmaal in.![]()
Moeten we je aanmoedigen?
Slaap lekker Bosquote:
We zullen de peper aangeven morgenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt eigenlijk wel.
Doe maar
Wel morgen dan![]()
Het is nogal belangrijk.
Whehequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net zowaar alle was nog weggevouwen, soms verbaas ik mezelf
Goeiemorgen, je mag je komen melden, vandaag is de dag voor je actieve start!quote:
Dan gaat ie dus een flinke doorreis maken, aangezien Bangladesh en Botswana niet echt naast elkaar liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verheug me al op de verjaardagskaarten die nog binnenkomen.
En ik heb een leuke rubriek geregeld voor vandaag! Een man zocht reisboeken over o.a. Botswana, Bangladesh. Ik bellen, blijkt hij voor 6 maand weg te gaan en een reisliefhebber te zijn. Vanmiddag alles over vragen dus.
Belize, Botswana, Belarus, Bulgarije, Belgie, Bangladesh, Brazilie, Benezuela,quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Hij wil gewoon de B landen compleet hebben denk ik.
Oh wat blijft No Diggety toch een lekker nr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mijn zaad is mislukt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Very nice!
Ik moet nog steeds turf hebben om mn happertjeszaad in te planten
Benezuelaquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Belize, Botswana, Belarus, Bulgarije, Belgie, Bangladesh, Brazilie, Benezuela,
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:58 schreef Miniem het volgende:
Vleesetende planten:Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Tja even een klein grapje er tussendoor, maar daar zeggen ze toch ook Benezuela? of niet?quote:
Brank schop die bal naar borenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja even een klein grapje er tussendoor, maar daar zeggen ze toch ook Benezuela? of niet?
Ik had zaad gekregen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Is dat eigen zaad of gekocht zaad?
Ik krijg zaad van mn eigen planten ook echt nooit fatsoenlijk gedroogd, fucking annoying...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!
Nee, nog niet begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Konijnenhok verschoont, vleesetende planten verzorgd.
En ik moet nu het gras maaien![]()
Hoest qua eten, gaat het er al weer een beetje in of nog misselijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Is dat eigen zaad of gekocht zaad?
Ik krijg zaad van mn eigen planten ook echt nooit fatsoenlijk gedroogd, fucking annoying...
Ohquote:
Tuurlijk joh. Ik ga niet naar het tankstation! Ik heb haar gewoon naar het werk gebracht en we hebben dit weekend al wat gedaan. Doordeweekse dagen en dan nog uit eten terwijl we beiden zo slaperig zijn als ex-vakantiegangersquote:
Voorzichtig aan wel wat durven. Je moet toch opknappen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks gegeten vandaag, ook nog niks gedronken, ik durf niet zo goed...
Dat slaapt wel zo lekker, frisse kamer, warm dekbed en dan ook nog de wind horen waaien. Lekker knorrenquote:
Klein biscuitje als begin?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks gegeten vandaag, ook nog niks gedronken, ik durf niet zo goed...
Hop hop! Aan de schlag!quote:
Hallotjes!quote:
quote:
Hop hopquote:
quote:
Nog iemand iets te zeggen ofwaaaquote:
Wat leuk dat je dat doet Lut. Is dat echt een cursus/training op zichzelf of doe je zoiets met gym?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:50 schreef Lutte het volgende:
Zelfverdediging voor meisjes is zo mijn ding
Helemaal kapot nu maar zo lekker
Met de gym, maar het is een cursus op zich die we dus vanuit school hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat doet Lut. Is dat echt een cursus/training op zichzelf of doe je zoiets met gym?
Nee hoor, ik denk dat jij je verkijkt op de constructiequote:
Ik stel me ook echt gewoon een schroefje in het plafond voor waar je dat ding aan knooptquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat jij je verkijkt op de constructieVoordat je er écht fanatiek mee kunt gaan sporten. Zoiets in een woonruimte, ik zou er niet aan beginnen. Ook niet omdat je veel ruimte eromheen nodig hebt.
50 kilo bokszak met een schroefjequote:Op maandag 10 oktober 2011 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stel me ook echt gewoon een schroefje in het plafond voor waar je dat ding aan knoopt![]()
Voor iemand met N&T ben ik zeldzaam atechnisch
50 kilo wuut?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
50 kilo bokszak met een schroefje
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
50 kilo wuut?Ik ken alleen die kinderdingen met een Amerikaanse vlag erop
Daar kun je ook op los gaan met je benenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
Maar de eerste die hang je inderdaad beter niet in de huiskamer
Je hebt ook van die kneedpoppetjes, die hebben zo'n lekkere vulling om in te knedenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Oh geniaalHeb al een keer een stressbal gegeven hahaha.
Mijn neefje heeft er een keer de schaar ingestoken, op mijn kamer, boven de bankquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook van die kneedpoppetjes, die hebben zo'n lekkere vulling om in te kneden
Wat kwam er uit?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft er een keer de schaar ingestoken, op mijn kamer, boven de bank
Wit poeder, en het plakte helemaal aan elkaar en als je het dan aanraakte viel het helemaal uit één. En het stinkt, niet normaal!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kwam er uit?![]()
![]()
Ik moet ineens aan al dat 50ct/1euro gulden spul van de speelgoedwinkel denken.
Slijmhandjes, bakjes met slijm, kneedpoppetjes... jeugdsentiment![]()
En al die namen voor knikkers vroegah, en dat het dan ook per regio weer anders was.
Lodders, piraatjes, smurfjes, gewoontjes... ohhhhhh
Oh huu en dan ook nog boven een bankquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wit poeder, en het plakte helemaal aan elkaar en als je het dan aanraakte viel het helemaal uit één. En het stinkt, niet normaal!
Je bent een echtquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:50 schreef Lutte het volgende:
Zelfverdediging voor meisjes is zo mijn ding
Helemaal kapot nu maar zo lekker
Hoe was je dag?quote:
Okeetjes!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uhm..![]()
Opzich wel aardig, goed beginnetje gemaakt.
Maar niet superproductief
Wat jammer Vaduschk, ik hoor soms dat bepaalde mensen nooit iets op Maandag ontvangen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De postbode is niet eens geweest.Dat terwijl ik nog meer post verwacht.
Volgens mij krijgen grote bedrijven en instanties sowieso wel vaste prik hun post op maandag.quote:
Zijn programma heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
En waar ik werk nu helemaal, danzij ALberto Stegeman
Hij heeft dus ontdekt dat de TBS-kliniek beveiliging van die instelling waar ik op de Financien werk erg lek is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn programma heb ik nog nooit gezien
Nee, nog niet over een paar dagen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Bos, ik vroeg me ineens af, die boekrecensie, is die al online?
Klopt, maar tussen het uitlezen, recentie schrijven en online zetten, zitten wel wat dagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Het was al uit en goed bevonden dacht ik
Yeah! Go Vavoetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wond onder voet is niet schijndicht, maar echt dicht! Echt een mooie stap dit.Nu m'n best doen om het zo te houden.
Aaaaah yes yes yes yes!!!!!! Je gaat dit zo houden!!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wond onder voet is niet schijndicht, maar echt dicht! Echt een mooie stap dit.Nu m'n best doen om het zo te houden.
Welnee, je kunt gratis laten verzenden en retourneren, doen ze bij weinig winkels nogquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:47 schreef Pheno het volgende:
Zalando moet je sowieso boycotten, met die-reclames
Heb je ze al ergens gevonden in je maat? Zo ja, kopenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik dub nog steeds over die panterschoenen
Nudistenreclamesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, je kunt gratis laten verzenden en retourneren, doen ze bij weinig winkels nog
Zappen!quote:
Brabants Dagblad heb ik niet. Eindhovens Dagblad zal er ook wel wat aan aandacht hebben besteed. Weet ik niet zeker, ik lees het soms op het werk of bij Paquote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:46 schreef Lutte het volgende:
In het Brabants Dagblad en op Omroep Brabant zijn in de aanloop naar de film allemaal specials geweest enzo, dus ben echt super benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |