quote:
FUCK YEAH!!quote:
Ik wilde nog even iets afmaken op het werk. Was ik uiteindelijk pas kwart over vijf klaar, terwijl ik eigenlijk uiterlijk vijf uur weg wilde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
FUCK YEAH!!
Had vanmiddag nog even een spoedje, dus anderhalf uur later thuis dan anders, maar ach
Stiekem dus best blij dat ik niet met de personeelsvereniging mee ben gegaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een kut-weer trouwens in de Badkuip.
hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stiekem dus best blij dat ik niet met de personeelsvereniging mee ben gegaan
Je mist niets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:53 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen lekker warm in huis, naar de wedstrijd kijkenHoewel deze wedstrijd al begonnen is
Damnit.. De helft al gemist.. nou ja, komt nog wel vaker langs op Film1quote:
Geef Dean maar de schuld, hij wist het van te voren, maar had het niet gemeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Damnit.. De helft al gemist.. nou ja, komt nog wel vaker langs op Film1
Huh?quote:
Het is weekend man, live a little.quote:
Het was vroegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is weekend man, live a little.
Deed ie ook. Het was toch een half uur later?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is weekend man, live a little.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Deed ie ook. Het was toch een half uur later?
WAAR?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef Lithia het volgende:
iew, een apple docu.
* Lithia gaat slapen
Is Liens's dwergkonijntje. Was voor het vorige dierendagtopic, maar ze te lui hem nu uit de OP te halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:40 schreef Isdatzo het volgende:
Maar wat doet die wortelvreter in de OP?
Te koud?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:40 schreef Isdatzo het volgende:
En dit zijn geen temperaturen meer voor een blanke.
Ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al half tien, maar heb absoluut niet het idee dat ik heb geslapen.
Klinkquote:
Maar je herkende dr omdat ze constant ditquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik zag gister een Fok!ster. Maar geen idee hoe ze heet
Ja, ze rende naar de pinautomaat en toen ze daar als eerste aankwam riep ze inderdaad hard FIPO!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
Maar je herkende dr omdat ze constant ditgezicht trok en dingen zei zoals: FIPO!!! ?
En daarna zei ze "opgelost, slotje!"? Ja dan is het er vast 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ze rende naar de pinautomaat en toen ze daar als eerste aankwam riep ze inderdaad hard FIPO!!!En ze gaf een zwerver 50 cent en begon vervolgens op hem te stampen.
Zie je wel, I knew itquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
En daarna zei ze "opgelost, slotje!"? Ja dan is het er vast 1
Is mijn killerbunny.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:40 schreef Isdatzo het volgende:
Maar wat doet die wortelvreter in de OP?
Volgens die dierenwinkelgast is het een wijfje. Als ik ooit nog een konijntje ga kopen, dan komen we wel achter of hij gelijk heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij of is het een zij ?ziet er lief
uit. Jammer alleen dat het over een paar maandjes al kerst is.
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens die dierenwinkelgast is het een wijfje. Als ik ooit nog een konijntje ga kopen, dan komen we wel achter of hij gelijk heeft.
Mijn Nederlands gaat wel achteruit vandaag zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef Lithia het volgende:
JA, SERIEUS, MAAKTE JE NOU ZOJUIST EEN 'IK WIL HAAR ETEN'-GRAP GEMAAKT?!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:10 schreef jna het volgende:
Lien! PM je emailadres eens. Ik heb wat voor je!
Ja, maar je woont zo verquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Lithia het volgende:
Why?!
Je kon net zo goed schijt in mijn brievenbus stoppen.
Ziet er ook nog een beetje mager uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij of is het een zij ?ziet er lief
uit. Jammer alleen dat het over een paar maandjes al kerst is.
1 keer zie ik Ipod ipv iPod. Weet ook niet meer of dit de eindversie was die ik toen heb ingeleverd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:27 schreef Lithia het volgende:
Check je verslag nog een paar keer na. Soms staat er Ipod ipv iPod.
Jij wilt toch nooit hier in Friesland komen, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er ook nog een beetje mager uit.
Joa, zal vast een keer geweest zijn. Ik heb niet zo geweldig opgelet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef jna het volgende:
[..]
1 keer zie ik Ipod ipv iPod. Weet ook niet meer of dit de eindversie was die ik toen heb ingeleverd.
kende je hem persoonlijk ja?quote:
Heeft Johnny Cash ooit met Waylon gezongen? VET!quote:
Ja, HAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:28 schreef Lithia het volgende:
Superprovincie komt er toch Hebben jullie dit al gehoord?
Nee, dat helaas nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kende je hem persoonlijk ja?
Tik 'm aan ouwe!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, HAHAHAHAHAHA!
Is er eindelijk nog maar 1 Holland over
Ja man, volgens mij heel album opgenomen. Sowieso ook met de Highwaymen met Johnny, Waylon, Willie Nelson en Kris Kristofferson.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft Johnny Cash ooit met Waylon gezongen? VET!
BÈM!quote:
Gewoon Zuid Holland er ook bij trekken. En Zeeland. En België.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:55 schreef Bravebart het volgende:
Wordt ook heel duidelijk allemaal, een Randstadprovincie die niet de volledige Randstad bevat en zelfs delen bevat die helemaal niet tot de Randstad behoren. Maar de naam impliceert van wel. Neeeee, dat wordt wel wat
Woord omhoog!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef jna het volgende:
Als Zeeland bij Zuid-Holland wordt getrokken emigreer ik
Ja, naar Friesland bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Je bent welkom in een echte provincie, Friesland
Ik wil helemaal niet met Feyenoord in één provincie zitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon Zuid Holland er ook bij trekken. En Zeeland. En België.
Noord-Zuid Fluutrechtlandië.
Gast, weet je hoe ver fietsen dat isquote:
Er zit heul geen dak op...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef The_Dean het volgende:
Jullie mogen tot jullie een huis vinden gerust kamperen in de tuin
Of onder mijn nieuwe carport
[ afbeelding ]
Ja, en als je dan naar de stad wil moet je elke keer hier overheen met je fiets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, weet je hoe ver fietsen dat is
Hij is ook nog niet klaarquote:
Awesome tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, en als je dan naar de stad wil moet je elke keer hier overheen met je fiets. [ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:55 schreef Bravebart het volgende:
Wordt ook heel duidelijk allemaal, een Randstadprovincie die niet de volledige Randstad bevat en zelfs delen bevat die helemaal niet tot de Randstad behoren. Maar de naam impliceert van wel. Neeeee, dat wordt wel wat
Dat is wel een mooie trouwauto eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:45 schreef The_Dean het volgende:
Als ik binnenkort beroemd ben rij ik er ook zo bij
[ afbeelding ]
Link link link link link!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef The_Dean het volgende:
De nieuwe Mastodon
Ook wel wat voor jou Bart!
Torrentsquote:
Ik slinger Spotify ff aanquote:
Absoluut!! Nieuwe Machine al gehoord dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef Bravebart het volgende:
spotify.com
Maar klinkt best wel episch zo die eerste paar nummers
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Absoluut!! Nieuwe Machine al gehoord dan?
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:38 schreef The_Dean het volgende:
Bij deze. En met Machine bedoel ik uiteraard Machine Head
Dan heb je vast ook de 'nieuwe' Madball en Agnostic Front gemist?
Machine Head - Unto The Locustquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uiteraard
JaMaak maar ff een lijstje
Ohnee, even gemist! Dacht dat Black Rock de laatste wasquote:
Thanksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Machine Head - Unto The Locust
Blink 182 - Neighborhoods
Mastodon - The Hunter
Madball - Empire
Agnostic Front - My Life My Way
Limp Bizkit - Golden Cobra
Disturbed - Asylum
Korn - Korn III: Remember Who You Are
De nieuwe Korn - The Path of Totality word ook wel interessant. Op die plaat gaan ze werken met dubstep artiesten en producers: due to the band's desire to fuse their traditional sound with dubstep elements.
De lead single Get Up is een van de drie tracks die ze met Skrillex maken. Ben verder geen fan van dubstep, maar dat fusen met nu-metal lijkt me best interessant
Oordeel zelf:
Je gebruikt vast een apple product, dan is het logisch dat je oren beschadigd zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef jna het volgende:
Omdat het allebei kutmuziek is gaat het zo goed samen
Ik had Bartje al eerder hierover gevraagd.. even die post terugvinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik luister echt nooit dubstep... paar voorbeelden van klassiekers?
quote:Op zondag 18 september 2011 18:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan het hele UKF kanaal even aflopenIk zal ff spitten in mijn zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon beetje Nero, Caspa, Skrillex ([ afbeelding ]) enzoOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Nee, want de oordopjes van appel zijn kut, die heb ik dus meteen ingeruild voor kwaliteitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je gebruikt vast een apple product, dan is het logisch dat je oren beschadigd zijn.
Volgens mij kwam de schade al nadat je het gebruikt hebt. Inruilen heeft geen nut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, want de oordopjes van appel zijn kut, die heb ik dus meteen ingeruild voor kwaliteit
Is even wennen, zeg maarquote:
Had je niet beter die Passat van je aan de kant kunnen rijden voordat je begon met bouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef The_Dean het volgende:
Jullie mogen tot jullie een huis vinden gerust kamperen in de tuin
Of onder mijn nieuwe carport
[ afbeelding ]
als je dat dat snij ik jou in 4en en dan dump ik alle delen ergens andersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef Lithia het volgende:
Anders snij ik m in tweeën en dump ik m ergens anders.
It's a deal then.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je dat dat snij ik jou in 4en en dan dump ik alle delen ergens anders
ik zie het al gebeuren dat het niet gaat passenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef The_Dean het volgende:
Nee, hij past er net langs als het goed is. Hebben we al naar gekeken
afgesprokenquote:
Volgens mij weet je het toch al?quote:
Dan duwen we buurvrouw's gammele schuttingdinges wel ff aan de kant, die carport geeft niet echt mee straks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie het al gebeuren dat het niet gaat passen
Wacht maar tot we samen kunnen cruizen, dan wil je elke dag en smeek je mij om je te vergeven voor al die haat.quote:
Ik haat dat ding juist omdat momenteel een waardeloos stuk onkruidblik is wat mijn tuin vernielt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wacht maar tot we samen kunnen cruizen, dan wil je elke dag en smeek je mij om je te vergeven voor al die haat.
jouw tuin? wtf dean? wat gaat hier mis?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik haat dat ding juist omdat momenteel een waardeloos stuk onkruidblik is wat mijn tuin vernielt.
Ik heb geen hekel aan de auto zelf als hij kan rijden. Ik juich juist toe als dat ding kan rijden.
"Mijn" toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:06 schreef Lithia het volgende:
![]()
Serieus, ga je echt vallen en struikelen op het woordje 'jouw'?
Dat maakt niet uit in dit geval.quote:
Appeltaartquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
door mijn vader zelfgemaakte appeltaart
Pardon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Pardon.Haha geeft niks. Enige wat ik doe is er een carport neerzetten, volgend jaar een schutting, en voor de rest heb ik er geen verstand van. Ik maai zo nu en dan, voor de rest doe je maar wat je wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Juh, je oren ff ingewobbt wordenquote:
I knowquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha geeft niks. Enige wat ik doe is er een carport neerzetten, volgend jaar een schutting, en voor de rest heb ik er geen verstand van. Ik maai zo nu en dan, voor de rest doe je maar wat je wil
Het is net als koffie drinken, alleen lekkerder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, je oren ff ingewobbt worden
Kijk, dat ze zegt "mijn keuken".. dat kan nog. Maar je kan ook te furrr gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jouw tuin? wtf dean? wat gaat hier mis?!
Dan stop ik jou ook in de ' mannen met aanstelleritus'-lijstje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, dat ze zegt "mijn keuken".. dat kan nog. Maar je kan ook te furrr gaan.
Dean, ik zou die tuin gewoon asfalteren als ik jou was.
Haha ja, dat idee had ik eerst ook. Paar parkeervakken erop markeren enzo... maar nadeel is dat je dan alles uit moet breken als de volgende huurder het niet over wil nemen... en dat is heel veel gedoequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, dat ze zegt "mijn keuken".. dat kan nog. Maar je kan ook te furrr gaan.
Dean, ik zou die tuin gewoon asfalteren als ik jou was.
Ironischquote:
FICK JAAAHHHH!!!quote:
Nee, van 'ons'. Het zit in 'onze tuin'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:58 schreef jna het volgende:
Als ze maar wel van Dean z'n carport afblijven!
Is het een koophuis of huurhuis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, van 'ons'. Het zit in 'onze tuin'.
Huurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het een koophuis of huurhuis?
Daar heb je veel aan. Die luctort 'm toch zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:08 schreef Lithia het volgende:
Nou mooi, we hebben Luc zijn bevestiging.
Je bedoelde: Anders had Dean het gekocht dus was het Dean zijn tuin?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja.. dan is het jullie tuin.
Haha.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan. Die luctort 'm toch zo
Appelmoes!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:17 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond kipfilet uit de oven, met sla en zelfgemaakte patatten
Iemand tips voor een lekker iets erbij?
Ja? Serieus jus over de patat?quote:
FUCK YEAH APPELMOESquote:
Why not?quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bedoelde: Anders had Dean het gekocht dus was het Dean zijn tuin?
Dan nog is het van ons, althans, zo zie ik het.
frites erbij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:17 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond kipfilet uit de oven, met sla en zelfgemaakte patatten
Iemand tips voor een lekker iets erbij?
Ehm, jus kan zonder vet hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef The_Dean het volgende:
Omdat het dan patat is en vet genoeg, en ik dat gewoon overbodig vind dan. Gewoon wat mayo, en klaar
Aardappels uit de oven zijn gewoon aardappels, en dan is het wel lekker
Had dit dan eerder gezegd. Misschien had Kuno dit gelezen.quote:
Jonge, er staat toch patattenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
frites erbij.
Je hebt al kip
Sowiesoquote:
WAT IEEEWWW!quote:
Het ziet uit als een hoopje kots.quote:
Appelmoes?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het ziet uit als een hoopje kots.[/klein kind]
joaquote:
Maar jij bent dan ook een neger. Die snappen dat ook niet volgens mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef jna het volgende:
Ik heb die hele liefde voor appelmoes ook nooit gesnapt
Ik wil bijna een huwelijksaanzoek doen nu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef jna het volgende:
Geef ons maar peperquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een neger. Die snappen dat ook niet volgens mij.
Het is bruut lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef jna het volgende:
Combineren kun je leren!quote:
Lien niet... heel apart. Ik ben er gek opquote:
Gebruikt jouw familie weleens maggi op jullie patat?quote:
Nee, wij hebben een snackbar met de lekkerste patat van Nederland om de hoek zitten. Daar ga ik geen maggi op doen. Op vieze patat overigens ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gebruikt jouw familie weleens maggi op jullie patat?
Ook niet op zelfgemaakte patat (dus geschilde aardappels)?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een snackbar met de lekkerste patat van Nederland om de hoek zitten. Daar ga ik geen maggi op doen. Op vieze patat overigens ook niet
Nope.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ook niet op zelfgemaakte patat (dus geschilde aardappels)?Helemaal niemand?
Nope! Waarom zou je je patat daar zompig mee makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ook niet op zelfgemaakte patat (dus geschilde aardappels)?Helemaal niemand?
okequote:
Volgens mij stond nergens in mijn post dat ik mijn friet erin verdrink.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope! Waarom zou je je patat daar zompig mee maken
Ja maar maggi is toch nat, dan wordt je patat toch niet knapperig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij stond nergens in mijn post dat ik mijn friet erin verdrink.![]()
Het is een smaaktoevoeging.
Enige reden waarom patat een beetje zompig zou mogen zijn, is als het in een kapsalon zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope! Waarom zou je je patat daar zompig mee maken
Oh, die ken ik nog niet. Als ik in de buurt ben ga ik er even langsquote:
Doen! Alleen de mayo is niet zo lekker. De hamburgers dan weer wel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, die ken ik nog niet. Als ik in de buurt ben ga ik er even langs
Geen last van. Met mayo/ketchup/whatever wordt friet zompiger dan maggi lijkt me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar maggi is toch nat, dan wordt je patat toch niet knapperig?
Nooit mayo vragen in Dtuisland/Oostenrijk. Daar is het pas kut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Doen! Alleen de mayo is niet zo lekker. De hamburgers dan weer wel!
Nee in Duitsland hebben ze meer met mosterdgasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nooit mayo vragen in Dtuisland/Oostenrijk. Daar is het pas kut.
Mwa, het is wat zuurder, maar dat is wel zoals mayo ooit bedoeld wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nooit mayo vragen in Dtuisland/Oostenrijk. Daar is het pas kut.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef jna het volgende:
[..]
Nee in Duitsland hebben ze meer met mosterdgas
Slagroom.quote:
Dat argument gebruik je vaker hè? Dat iets oorspronkelijk zo was, wilt niet zeggen dat het beter of lekker is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is wat zuurder, maar dat is wel zoals mayo ooit bedoeld was
Jawel, vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat argument gebruik je vaker hè? Dat iets oorspronkelijk zo was, wilt niet zeggen dat het beter of lekker is.
THE MUMMY!! !!!O+quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
quote:
Nah, ik heb m op blu-ray.quote:
Jouw smaak keur ik goed, trouwens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
Dat maakt niet uit. Het is verdomd vermakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Kapsalon is inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:12 schreef The_Dean het volgende:
Die Duitse mayo is wel lekker. En Kapsalon
Ach, mijn geheugen is niet perfect, helaas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
MAar dat wist je toch al.
Ik ook, laten we het samen doen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:18 schreef Lithia het volgende:
Ik moet nog kapsalon eten. [/cultuurbarbaar]
Oeh, een verkapte meet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook, laten we het samen doen!
Ik vind het wel eng hoor, zo'n grote bak met voedsel erin en omg al die onbekekendnekede fokkers alles omgomgo g volgens mij stik ik in mn voedsel dan omdat ik het zo spannend vind dit dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Lithia het volgende:
JONGENS, EEN KAPSALON-MEETING!!!
Meedoen of niet?
Ga je nu al Luctorren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng hoor, zo'n grote bak met voedsel erin en omg al die onbekekendnekede fokkers alles omgomgo g volgens mij stik ik in mn voedsel dan omdat ik het zo spannend vind dit dat.
quote:Een Luctortje: Een meisje hosselen totdat ze je echt wil zien en dan smoesjes verzinnen om haar maar niet te hoeven zien.
I'm inquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Lithia het volgende:
JONGENS, EEN KAPSALON-MEETING!!!
Meedoen of niet?
quote:
Oh, ik schrok al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neenee, ik ben nu een ervaren met FOK!meeter dus moet goedkomen.
Ik hoop het, ik hoop het.quote:
Maar wel een beetje spannend toch.quote:
Het zou naar zijn als ik drie uur moet reizen voor zo'n sullig bakje.quote:
Ik volg je niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel een beetje spannend toch.
Waar woon je?quote:Het zou naar zijn als ik drie uur moet reizen voor zo'n sullig bakje.
Mag wel buiten Zeelandquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Lithia het volgende:
[..]!!!
Wat zijn jouw eisen? Mag het buiten Zeeland?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag wel buiten Zeeland![]()
Heb nu een zuinige auto, dus dat moet lukken.
Waarom volg je me niet meer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer.
[..]
Waar woon je?
Hier hebben we geen kapsalon denk ik... of kfc... of iets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan valt Friesland ook af.
Ik snapte je opmerking niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom volg je me niet meer?
Ik woon in zo'n vissersdorp.
Amsterdam dus?! Ja ? Ja? Ja?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hier hebben we geen kapsalon denk ik... of kfc... of iets.
Nee mallerd! Woon in Edam-Volendam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik snapte je opmerking niet.
Flevoland?
Joa, iets centraals kan prima.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam dus?! Ja ? Ja? Ja?!Of Utrecht.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hier hebben we geen kapsalon denk ik... of kfc... of iets.
volendam....daar komen toch al die verschrikkelijke artiesten toch vandaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam dus?! Ja ? Ja? Ja?!Of Utrecht.
[..]
Nee mallerd! Woon in Edam-Volendam.
Middelburg..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]In Middelburg zit een goede. En ook KFC. Weet alleen niet of ie alweer open is intussen.
KFC heeft geen kapsalon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]In Middelburg zit een goede. En ook KFC. Weet alleen niet of ie alweer open is intussen.
Oh, okquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Lithia het volgende:
JONGENS HET WORDT EEN KFC ÉN EEN KAPSALON-MEET
Heul niet!quote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
volendam....daar komen toch al die verschrikkelijke artiesten toch vandaan?
Sterkte meid, ik heb oprecht medelijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Ja.![]()
IK HEB ER NIKS MEE TE MAKEN IK ZEG JE! KUTDORP.
Gelukkig zit ik er niet meer op school en studeer ik nu in Amsterdam, tussen de normale mensen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sterkte meid, ik heb oprecht medelijden.
Dat is toch gratis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEY ik heb een vraagje he. Op 12 november heb ik één jaar Whatsapp, maar waar kan ik betalen daarvoor? Ik snap het niet,
ik heb m niet, maar ik dacht dat het gratis wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEY ik heb een vraagje he. Op 12 november heb ik één jaar Whatsapp, maar waar kan ik betalen daarvoor? Ik snap het niet,
Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik er niet meer op school en studeer ik nu in Amsterdam, tussen de normale mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |