Je kunt van die bejaardensteunen plaatsen die vastzitten met een soort van noppen, die je nog weer extra vast kunt zetten oid. Ik weet dat het bestaat, hoe het heet weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met de kennis van nu zou ik van die bejaardensteunen aan de wand hebben laten plaatsen.
Ja, ik had even zo'n ding van de tellsell reclame aan de muur zitten, die had m'n moeder bij de Blokker gescoord.... maar die laat uiteindelijk ook losquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met de kennis van nu zou ik van die bejaardensteunen aan de wand hebben laten plaatsen.
Bij ons is het juist andersom; N is degene met de bad-eis, hoewel het met Soneal ook beduidend makkerlijker is dan in een klein badje in de douche, dus ik ben wel blij met het bad, maar.... ik ben ook heel blij dat ik niet in bad hoef te douchen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
Voor het in bad stappen is de hoogte trouwens geen probleem. En ik wou juist een bad met een grote inhoud, want ik geniet er zo van.Het bad hebben we echt voor mij gekocht.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat is natuurlijk ook een verschil, wij zijn over 5 jaar 50, en ik ben sowieso fysiek al niet meer zo fit dat het lekker makkelijk in en uit een bad stappen is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |