Geen problemen mee hoor, dus geen sorryquote:
Ok, dat wist ik niet. Ik vulde alleen fokker2012 aan.quote:Op zondag 6 november 2011 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over users kan je via PM gedachtes wisselen, daar kan ik in FB weinig mee
Waarvoor mijn dankquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, dus geen sorry
Ik zal timmmmm even DMen met een uitlegje
column is geen nieuws. Als je de mening van iemand wil bespreken, is daar best plek voor op FOK!, maar in NWS bespreken we nieuws. Alleen omdat 's mans mening toevallig over het nieuws gaat, maakt het dat nog geen NWS.quote:Op maandag 7 november 2011 12:25 schreef fokthesystem het volgende:
Ff door het nieuws van 7-11 crossen... heeft een slotje
reden: "doe maar niet" wellicht mag het wel in GC (welk forum deel gc is... geen idee)
Geweldige reden dus voor een totaal niet geweldig slotje, want topic is ONtopic.
Weer een moderator die zich iets te serieus neemt.
Hoe kom je daarbij? Wij modden alles kapot hier!!!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moet dit nou weer dicht?
Het volk weet niets
Dat ze op POL alles kapot modden en in het onoverzichtelijke keurslijf van 'centrale topics' dwingen, wil niet zeggen dat NWS dat voorbeeld moet volgen. Bovendien: is dit nou PVV, of is het PvdA?
Ik heb nog gekeken naar een nieuwsbericht, maar verder dan een column van iemand die er weer op reageert kwam ik niet. Laten we nou aub niet elke tweet als basis nemen voor een nws-topic, want twitter wordt toch al afgeschilderd als "quote:Als Van Rossem roept dat het volk dom is en Wilders reageert daarop, dan is er al sprake van nieuwswaarde. Geef het topic gewoon een kans; laat mensen reageren...
Ah, de aap komt uit de mouw.quote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf erbij dat meningen niet in NWS thuishoren,
Zie post hierboven.quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb nog gekeken naar een nieuwsbericht, maar verder dan een column van iemand die er weer op reageert kwam ik niet. Laten we nou aub niet elke tweet als basis nemen voor een nws-topic, want twitter wordt toch al afgeschilderd als ""
Als er nou een bijbehorend bericht is, waarbij je de tweet kan posten als extraatje zijn we een stuk verder. Zelfde doen we ook met video(dump)...
Ik zal voor je vragen of POL hem wil, oke?quote:Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Het gaat mij er totaal niet om of het wel of niet in NWS hoort, daar ben jij voor. Maar verplaatst het dan naar een plek waar het wel hoort. Gooi het niet gewoon dicht. Dat doe je met topics die nergens over gaan en alleen herp, derp bevatten.
Als je het direct had dichtgegooid, wederom, geen probleem. Dan kan hij ergens anders geopend worden.
Maar het is gewoon zonde om een goed lopend topic met niveau dicht te gooien.
Coolquote:Op maandag 7 november 2011 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal voor je vragen of POL hem wil, oke?
De tweet is naar aanleiding van een opinie stuk blijkbaar. Ik heb daar geen toegang tot. Het ging mij meer om de achterliggende gedachte van het punt van Van Rossem.quote:Op maandag 7 november 2011 16:00 schreef Frutsel het volgende:
Is er niets te vinden dan waar die tweet eventueel op aansluit?
Dan nog, er moet toch wel iets te vinden zijn waarbij dit kan aansluiten? Zelfde is met video's of GeenStijl... graag met een ander bericht. Ik vind het bericht opzich wel interessant voor discussie maar de bashes richting PVDA of Wilders liggen er al weer.quote:Op maandag 7 november 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tweet is naar aanleiding van een opinie stuk blijkbaar. Ik heb daar geen toegang tot. Het ging mij meer om de achterliggende gedachte van het punt van Van Rossem.
Het is meer dan zomaar een mening. Het is een stelling waar je een leuke discussie over kunt voeren. En eentje die nieuwswaarde heeft omdat Van Rossem het roept en Wilders toehapt.quote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf erbij dat meningen niet in NWS thuishoren, dan kunnen we over elke scheet wel een topic openen.
Het omgekeerde ligt dichter bij de waarheid, maar goed... daar gaat het nu niet om.quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef Frutsel het volgende:
Hoe kom je daarbij? Wij modden alles kapot hier!!!!!!
Zij modden daar zelden iets hoor![]()
Sorry maat, in POL willen ze je niet, ze verwijzen je door naar hun centrale topic.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Prima, maar verplaats het dan, een goed lopend topic met interessante punten dicht gooien is zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |