Deze zag ik zojuist langs komen op Twitter.quote:geertwilderspvv Geert Wilders
Zo kennen we PvdA weer. "Het volk weet niets. Luister niet naar de burgers" aldus PvdA-er Maarten v Rossum in de VK. Kan hij geen Vz worden?
In tegendeel tot de ideale situatie van nu waarin we het volk compleet genegeerd hebben en daarom geen enkel probleem hebben. Niet met de banken, niet met de EU, en niet met de Euro.quote:Op maandag 7 november 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze zag ik zojuist langs komen op Twitter.
Maar Van Rossum heeft toch gewoon gelijk? Als je alleen maar doet wat de burgers willen, ben je binnen no time failliet.
En zoals wel vaker ligt de waarheid ergens in het (politieke) midden!quote:Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Viajero het volgende:
In tegendeel tot de ideale situatie van nu waarin we het volk compleet genegeerd hebben en daarom geen enkel probleem hebben. Niet met de banken, niet met de EU, en niet met de Euro.
De politici, die zijn pas slim!
En Rutte is het levende bewijs dat politici slim zijn?quote:Op maandag 7 november 2011 14:27 schreef spoor4 het volgende:
Geert Wilders is het levende bewijs dat het gewone volk dom is.
De domheid van de politici los je niet op door de domheid van het volk er op los te laten gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Viajero het volgende:
[..]
In tegendeel tot de ideale situatie van nu waarin we het volk compleet genegeerd hebben en daarom geen enkel probleem hebben. Niet met de banken, niet met de EU, en niet met de Euro.
De politici, die zijn pas slim!
Nee? Juist als politici aansprakelijk zijn tov het volk gedragen ze zich meestal beter.quote:Op maandag 7 november 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De domheid van de politici los je niet op door de domheid van het volk er op los te laten gaan.
Aansprakelijk, dat is iets anders als luisteren naar het volk.quote:Op maandag 7 november 2011 14:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee? Juist als politici aansprakelijk zijn tov het volk gedragen ze zich meestal beter.
Maar goed, wat is jouw oplossing dan?
Huh? Ik bedoel echt aansprakelijk, niet de farce die we nu hebben waarbij elke politicus zijn beloftes verbreekt, alles zoveel mogelijk uit handen geeft aan de EU en de banken, en zich na de politiek lekker in Brussel/Straatsburg of als commissaris bij een bank de persoonlijke winst daarvan gaat opstrijken.quote:Op maandag 7 november 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aansprakelijk, dat is iets anders als luisteren naar het volk.
ALs de gevestigde partijen naar die mensen zouden luisteren ipv ze dom te noemen terwijl de politici en de banken ze leegstelen, dan zouden ze niet op calimero stemmen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:37 schreef trancethrust het volgende:
Politiek staat de boel nu scherp en elke partij is krampachtig bezig zijn imago bij de kiezer op peil te houden, omdat ze anders misschien allemaal op Calimero gaan stemmen. Is dat de aansprakelijkheid waar je het over hebt? Want daardoor gaat nu alles naar de klote.
Ja, en we zouden ook geen belasting hoeven te betalen en toch overal 6-baans snelwegen hebben. Met een maximumsnelheid van 160km/h natuurlijk.quote:ALs de gevestigde partijen naar die mensen zouden luisteren ipv ze dom te noemen terwijl de politici en de banken ze leegstelen, dan zouden ze niet op calimero stemmen.
Want Zwitsers betalen geen belasting natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 14:56 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ja, en we zouden ook geen belasting hoeven te betalen en toch overal 6-baans snelwegen hebben. Met een maximumsnelheid van 160km/h natuurlijk.
En zorg, scholing, kinderopvang en bier zouden gratis zijn!quote:Op maandag 7 november 2011 14:56 schreef trancethrust het volgende:
Ja, en we zouden ook geen belasting hoeven te betalen en toch overal 6-baans snelwegen hebben. Met een maximumsnelheid van 160km/h natuurlijk.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
En de partijen:
GSBB (Geen Schutting Bij de Buren)
WESBB (Wel Een Schutting Bij de Buren)
zouden de twee grootste van Nederland zijn. En continu met elkaar in de clinch liggen!
Ik vind het nog een vrij beperkte scope. Zelf ga ik voor de Gratis Geld Partij!quote:Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Gratis bier...
Op die partij zou ik stemmen
Het volk mag elke vier jaar stemmen. Kan je me aub uitleggen waarom jouw scenario nog niet werkelijkheid is?quote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
En de partijen:
GSBB (Geen Schutting Bij de Buren)
WESBB (Wel Een Schutting Bij de Buren)
zouden de twee grootste van Nederland zijn. En continu met elkaar in de clinch liggen!
Omdat er nu voornamelijk partijen zijn die doen wat zij het beste achten voor het volk, niet wat het volk wil.quote:Op maandag 7 november 2011 15:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het volk mag elke vier jaar stemmen. Kan je me aub uitleggen waarom jouw scenario nog niet werkelijkheid is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |