abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104074521
quote:
geertwilderspvv Geert Wilders
Zo kennen we PvdA weer. "Het volk weet niets. Luister niet naar de burgers" aldus PvdA-er Maarten v Rossum in de VK. Kan hij geen Vz worden?
Deze zag ik zojuist langs komen op Twitter.

Maar Van Rossum heeft toch gewoon gelijk? Als je alleen maar doet wat de burgers willen, ben je binnen no time failliet.
  maandag 7 november 2011 @ 14:24:03 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104074602
Van Rossum is een baas! ^O^

Het is alleen niet iets wat (de PVV) kiezer wil horen. Dus zal Geert er nog eens extra aandacht voor vragen. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 november 2011 @ 14:26:15 #3
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104074679
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar Van Rossum heeft toch gewoon gelijk? Als je alleen maar doet wat de burgers willen, ben je binnen no time failliet.
In tegendeel tot de ideale situatie van nu waarin we het volk compleet genegeerd hebben en daarom geen enkel probleem hebben. Niet met de banken, niet met de EU, en niet met de Euro.

De politici, die zijn pas slim!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104074708
Geert Wilders is het levende bewijs dat het gewone volk dom is.
  maandag 7 november 2011 @ 14:28:43 #5
116015 SicSicSics
pi_104074759
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Viajero het volgende:
In tegendeel tot de ideale situatie van nu waarin we het volk compleet genegeerd hebben en daarom geen enkel probleem hebben. Niet met de banken, niet met de EU, en niet met de Euro.

En zoals wel vaker ligt de waarheid ergens in het (politieke) midden! O+

Laat je het de burgers voor 100% zeggen = niet goed.
Geef je de politieke macht 100% carte blanche = niet goed.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 november 2011 @ 14:28:45 #6
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104074763
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:27 schreef spoor4 het volgende:
En Rutte is het levende bewijs dat politici slim zijn?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104074772
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Viajero het volgende:

[..]

De domheid van de politici los je niet op door de domheid van het volk er op los te laten gaan.
  maandag 7 november 2011 @ 14:33:59 #8
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104074938
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De domheid van de politici los je niet op door de domheid van het volk er op los te laten gaan.
Nee? Juist als politici aansprakelijk zijn tov het volk gedragen ze zich meestal beter.

Maar goed, wat is jouw oplossing dan?
pi_104074978
Van Rossem is een zeikerd en een zemel die alleen maar onzin uitkraamt.
pi_104075033
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:33 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee? Juist als politici aansprakelijk zijn tov het volk gedragen ze zich meestal beter.

Maar goed, wat is jouw oplossing dan?
Aansprakelijk, dat is iets anders als luisteren naar het volk.
  maandag 7 november 2011 @ 14:37:06 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104075046
Ik vraag me alleen af wat volgens Gekke Geert de PvdA eraan kan doen wat meneer Van Rossem meent te moeten schrijven in een opiniestuk en waarom hij van mening is dat wat Van Rossem schrijft pars pro toto is voor wat de PvdA denkt.

Maar dat zal ik wel weer verkeerd zien...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_104075068
Politiek staat de boel nu scherp en elke partij is krampachtig bezig zijn imago bij de kiezer op peil te houden, omdat ze anders misschien allemaal op Calimero gaan stemmen. Is dat de aansprakelijkheid waar je het over hebt? Want daardoor gaat nu alles naar de klote.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 7 november 2011 @ 14:42:30 #13
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104075210
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Aansprakelijk, dat is iets anders als luisteren naar het volk.
Huh? Ik bedoel echt aansprakelijk, niet de farce die we nu hebben waarbij elke politicus zijn beloftes verbreekt, alles zoveel mogelijk uit handen geeft aan de EU en de banken, en zich na de politiek lekker in Brussel/Straatsburg of als commissaris bij een bank de persoonlijke winst daarvan gaat opstrijken.
  maandag 7 november 2011 @ 14:43:38 #14
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104075243
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:37 schreef trancethrust het volgende:
Politiek staat de boel nu scherp en elke partij is krampachtig bezig zijn imago bij de kiezer op peil te houden, omdat ze anders misschien allemaal op Calimero gaan stemmen. Is dat de aansprakelijkheid waar je het over hebt? Want daardoor gaat nu alles naar de klote.
ALs de gevestigde partijen naar die mensen zouden luisteren ipv ze dom te noemen terwijl de politici en de banken ze leegstelen, dan zouden ze niet op calimero stemmen.
  maandag 7 november 2011 @ 14:44:56 #15
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_104075282
Het volk bestaat niet, net zoals de Nederlander niet bestaat
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 7 november 2011 @ 14:50:46 #16
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_104075483
Op zich heeft ie gelijk. Maar hij maakt toch ook deel uit van het volk?
pi_104075644
quote:
ALs de gevestigde partijen naar die mensen zouden luisteren ipv ze dom te noemen terwijl de politici en de banken ze leegstelen, dan zouden ze niet op calimero stemmen.
Ja, en we zouden ook geen belasting hoeven te betalen en toch overal 6-baans snelwegen hebben. Met een maximumsnelheid van 160km/h natuurlijk.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 7 november 2011 @ 14:58:04 #18
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104075720
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 14:56 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ja, en we zouden ook geen belasting hoeven te betalen en toch overal 6-baans snelwegen hebben. Met een maximumsnelheid van 160km/h natuurlijk.
Want Zwitsers betalen geen belasting natuurlijk.
  maandag 7 november 2011 @ 14:58:10 #19
116015 SicSicSics
pi_104075723
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 14:56 schreef trancethrust het volgende:
En zorg, scholing, kinderopvang en bier zouden gratis zijn! O+

Én de politie zou boeven vangen in plaats van de gewone burger pesten.
Fine, fuck you then!
  maandag 7 november 2011 @ 15:00:40 #20
116015 SicSicSics
pi_104075812
En de partijen:

GSBB (Geen Schutting Bij de Buren)
WESBB (Wel Een Schutting Bij de Buren)

zouden de twee grootste van Nederland zijn. En continu met elkaar in de clinch liggen! O+
Fine, fuck you then!
pi_104075836
Gratis bier...

Op die partij zou ik stemmen :Y
pi_104075847
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
En de partijen:

zouden de twee grootste van Nederland zijn. En continu met elkaar in de clinch liggen! O+
:D!

Geweldig! Nederland in een notendop idd...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104075883
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Gratis bier...

Op die partij zou ik stemmen :Y
Ik vind het nog een vrij beperkte scope. Zelf ga ik voor de Gratis Geld Partij! *O* .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 7 november 2011 @ 15:04:46 #24
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104075971
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
En de partijen:

Het volk mag elke vier jaar stemmen. Kan je me aub uitleggen waarom jouw scenario nog niet werkelijkheid is?
pi_104076049
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:04 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het volk mag elke vier jaar stemmen. Kan je me aub uitleggen waarom jouw scenario nog niet werkelijkheid is?
Omdat er nu voornamelijk partijen zijn die doen wat zij het beste achten voor het volk, niet wat het volk wil.
  maandag 7 november 2011 @ 15:08:15 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_104076105
Wat is het nieuws precies in dit topic?
Laffe huichelaar
pi_104076208
De verbazing van Geert Wilders over de uitspraak van Van Rossem bewijst nou juist de uitspraak van Van Rossem. Want Van Rossem vertelt echt niets wat hij niet al jaren roept.

Nog los van het feit dat hij inhoudelijk gewoon gelijk heeft en dat kiezers zich bar slecht in de politiek verdiepen, is de opmerking 'zo kennen we de PvdA weer' tekenend.

Overigens snap ik de paniekreactie van Wilders wel. Lekker afgeven op de PvdA en op de 'belachelijke' opmerking van Van Rossem. Want dat voorkomt dat mensen zich werkelijk in de politiek gaan verdiepen. Zouden ze dat namelijk doen, dan ontdekten ze al snel hoe veel beloftes van zowel de PVV als dit rechtse rampenkabinet inmiddels heeft gebroken.

Het volk zou snel klaar zijn met de PVV als het zich meer in de politiek zou verdiepen. Intelligentie en interesse voor politiek zijn de twee grootste natuurlijke vijanden van de PVV-populisten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2011 15:24:50 ]
pi_104076255
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:27 schreef spoor4 het volgende:
Dat icm de kijkcijfers van Boer zoekt Vrouw is inderdaad behoorlijk overtuigend bewijs dat de doorsnee Nederlander niet bijster intelligent is.
pi_104076282
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat icm de kijkcijfers van Boer zoekt Vrouw is inderdaad behoorlijk overtuigend bewijs dat de doorsnee Nederlander niet bijster intelligent is.
Of The Voice of Holland, of So You Thin You Can Dance... brood en spelen, een beproefd recept. Al eeuwen lang!
  maandag 7 november 2011 @ 15:14:00 #30
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104076311
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat er nu voornamelijk partijen zijn die doen wat zij het beste achten voor het volk, niet wat het volk wil.
Je begrijpt onze democratie niet volgens mij. Er zijn elke vier jaar weer partijen als de carnavalspartij die gratis bier als campagnepunt hebben, en toch stemmen de mensen er niet op. Het volk is slimmer dan je denkt.

En die partijen die doen wat ze het beste achten voor het volk (terwijl ze ondertussen diep op het volk neerkijken) verliezen keer op keer stemmen aan nieuwere partijen als de PVV, SP en PvdD.
Als de domme schapen van boven de 60 hun blinde loyaliteit zouden afleggen dan waren de CDA, PvdA en VVD allang verdwenen.
  maandag 7 november 2011 @ 15:18:28 #31
321876 Cherna
Fuck the System
pi_104076463
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dus is hij tegen de democratie? Een communist dus. Je kunt wel zeggen dat het volk niets weet.
Je hoeft inderdaad niet alles te doen wat burgers willen. Maar je zult het volk toch tevreden moeten houden. Wil je het volk niet tevreden houden zul je het met harde hand moeten onderdrukken. Daar is een communistisch systeem uitermate geschikt voor.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_104076501
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dus is hij tegen de democratie? Een communist dus. Je kunt wel zeggen dat het volk niets weet.
Je hoeft inderdaad niet alles te doen wat burgers willen. Maar je zult het volk toch tevreden moeten houden. Wil je het volk niet tevreden houden zul je het met harde hand moeten onderdrukken. Daar is een communistisch systeem uitermate geschikt voor.
Tegen democratie DUS een communist _O-
  maandag 7 november 2011 @ 15:21:29 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_104076556
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat is het nieuws precies in dit topic?
Geen nieuws dus? Alleen een tweet?
Laffe huichelaar
pi_104076591
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jamaar wel een tweet van Geert!!!! En die tweet gemiddeld 3x per jaar dus als zijne doorluchtigheid iets van zich laat horen moeten we dat wel ff lang en breed bespreken he?
pi_104076652
quote:

[..]

Waarom quote je jezelf?

Nee, ik heb niet het stuk uit de VK erbij, ik heb geen abo op de VK. Maar het lijkt me toch wel duidelijk waar het over gaat?
pi_104076776
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je begrijpt onze democratie niet volgens mij. Er zijn elke vier jaar weer partijen als de carnavalspartij die gratis bier als campagnepunt hebben, en toch stemmen de mensen er niet op. Het volk is slimmer dan je denkt.

En die partijen die doen wat ze het beste achten voor het volk (terwijl ze ondertussen diep op het volk neerkijken) verliezen keer op keer stemmen aan nieuwere partijen als de PVV, SP en PvdD.
Als de domme schapen van boven de 60 hun blinde loyaliteit zouden afleggen dan waren de CDA, PvdA en VVD allang verdwenen.
Die nieuwe partijen zijn nou net het probleem, het blindelings na blaten van het volk met de gedachte 'hoezee stemvolk!!' zonder ook maar een seconde na te denken over de gevolgen ervan (met als dieptepunt de PvdD die haar kamertoespraken maakt aan de hand van conspiracy-filmpjes op youtube).
  maandag 7 november 2011 @ 15:33:44 #37
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104076976
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Die nieuwe partijen zijn nou net het probleem, het blindelings na blaten van het volk met de gedachte 'hoezee stemvolk!!' zonder ook maar een seconde na te denken over de gevolgen ervan (met als dieptepunt de PvdD die haar kamertoespraken maakt aan de hand van conspiracy-filmpjes op youtube).
Die nieuwe partijen zijn er gekomen omdat de oude partijen te arrogant, inefficient en corrupt zijn geworden. Als de oude partijen naar de mensen zouden luisteren ipv de mensen dom te noemen dan zouden er nauwelijks nieuwe partijen zijn.

Zeg nou zelf, ga jij stemmen op een partij die niet doet wat ze belooft, en dan ook nog eens zegt dat je dom bent?
  Moderator maandag 7 november 2011 @ 15:35:15 #38
8781 crew  Frutsel
pi_104077020
quote:

[..]

Jep, geen nieuws, alleen een scheet :Y
pi_104077071
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Jep, geen nieuws, alleen een scheet :Y
Verplaats het dan maar naar een subforum waar het volgens jou wel hoort. Ik kon niet beter bedenken dan NWS.
  maandag 7 november 2011 @ 15:37:29 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_104077112
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom quote je jezelf?

Nee, ik heb niet het stuk uit de VK erbij, ik heb geen abo op de VK. Maar het lijkt me toch wel duidelijk waar het over gaat?
Als het geen nieuws is, maar alleen een tweet van de een naar de ander, is het geen nieuws hè. Normaal zou ik zeggen POL, maar die verwijzen het naar het centrale Wilderstopic. Dus ik zou daarheen gaan als ik jou was.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')