Dat zou vrij onhandig zijn in geval van een bovenleidingsbreuk...quote:
Oh okee, en dat heet een "praktische oplossing"?quote:
De discussie dwaalt gewoon af Dennis. Een toilet in een trein is een basisvoorziening, bedoeld voor gebruik onder normaal functionerende omstandigheden. Nu wordt er iets gepresenteerd wat nergens op lijkt, en dan wordt het verhaal afgezwakt met "ja maar het is ook eigenlijk alleen maar voor als de trein strandt".quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat zou vrij onhandig zijn in geval van een bovenleidingsbreuk...
ja.. ..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:40 schreef Yreal het volgende:
dag noord nederland. Ik weet dat je in groningen een snelbus naar emmen hebt..
klopt, dit is de 2e storing van vandaag. Zit inmiddels al in de ns bus. Die stonden er al gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:43 schreef Zug-Chef het volgende:
Je zou toch denken dat er ondertussen wel NS-bussen geregeld zijn... Die storing was er vanmorgen om 8:00 ook al. Maar goed dat ik me verslapen heb, want het plan was om naar Houten te gaan vandaag...
Over Leer - Rheine is de rest van Nederland ook bereikbaar, misschien niet eens zo'n heel slechte optie voor sommige bestemmingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:40 schreef Yreal het volgende:
dag noord nederland. Ik weet dat je in groningen een snelbus naar emmen hebt..
Dat valt ook wel mee. Als het busvervoer een beetje geregeld is, kost het je hooguit +30.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over Leer - Rheine is de rest van Nederland ook bereikbaar, misschien niet eens zo'n heel slechte optie voor sommige bestemmingen
als je richting noordholland moet kan je beter doorkachelen naar lelystadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:44 schreef Yreal het volgende:
Als je strand in heerveen kan je om .37 met de interliner 315 naar emmeloord en daar bus 141 naar zwolle
jou smiley geeft aan dat je er niet blij mee bent? Heeft het geen voordeel dan? Ten opzichte van de bus...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als je richting noordholland moet kan je beter doorkachelen naar lelystad
maar goed.. de Qliner 315 houd straks ook op te bestaan als de Hanzelijn 1 maal rijd
zullen vast wel wat dorpen worden overgeslagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:20 schreef kebabkever het volgende:
[..]
jou smiley geeft aan dat je er niet blij mee bent? Heeft het geen voordeel dan? Ten opzichte van de bus...
Ja, die heb ik 1 keer genomen, die reed zo de slagboom van de brug aan godbonkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders hebben we altijd de Afsluitdijkliner nog
Wait, whut?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:07 schreef James1988 het volgende:
De 29e VGR meldt dat minister Vervotte voor de 2e keer de NMBS de opdracht heeft gegeven om het 20e treinstel te bestellen, maar dat NMBS dit nog steeds niet heeft gedaan. Dit baart zorgen: de productielijn bij AnsaldoBreda wordt al afgebouwd.
waarom zouden ze ook echt alles in 1x bestellen.. ze gooien liever geld over de balk? :pquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:08 schreef James1988 het volgende:
Naar het schijnt staat Pistoia inmiddels vol met V250's, de serieproductie van het V250 raakt op z'n einde. En dat houdt in dat er dan weer capaciteit vrij wordt gemaakt voor andere orders (IC4+IC2 voor DSB, hogesnelheidstreinen voor Trenitalia i.s.m. Bombardier, stoptreinen voor Noord-Italië i.s.m. Stadler).
Dus als de NMBS te lang wacht kost het 20e treinstel 4x zoveel als de rest, omdat er een nieuwe productielijn moet worden opgezet voor één treinstel
Euh, omdat het oorspronkelijk ook de bedoeling was om in één keer een Fyra-'netwerk' weg te zetten, bestaande uit Amsterdam - Brussel, Den Haag - Breda - Brussel, Amsterdam - Breda en Amsterdam - Rotterdam?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zouden ze ook echt alles in 1x bestellen.. ze gooien liever geld over de balk? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |