de persoon die opdracht kreeg zoveel mogelijk zitplekken te creeeren...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef remcoP het volgende:
Een 1e klas klapstoel. Welke idioot heeft dat bedacht?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
de persoon die opdracht kreeg zoveel mogelijk zitplekken te creeeren...
dat je dan klapstoeltjes krijgt verbaasd mij niets..
de toiletten zitten er nog wel in?
Wall of shame? Is dat serieus? Ik had mooi ontslag genomenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef greavy het volgende:
Klopt.. Volgens een HC die ik sprak zaten er per trein amper 10 man in
Ennuh. Ik ben 'm eerder bij de Railcatering gepeerd. De UM van vanmiddag/avond was een beetje pissig op mij steeds. Toen heb ik mijn spullen neergekwakt na de eerste run en mijn geld ingeleverd. Laat 'm dan ook maar de kaktyfus krijgen.
Oorzaak: De eerste run had ik te weinig geld binnen gehaald![]()
ALSOF ik mijn best zou doen op de laatste dienst(en). Heb dit weekend wel gelopen, maar steeds weinig omzet gehaald Ging niet echt mijn best erop doen![]()
Kon 2 van de 4x op de Wall of Shame. De andere 2 keren had ik een aardige score.
toiletten zitten er in, ze zijn vrij ruim, en hebben een schuifdeur, die met een drukknop opengaat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
de persoon die opdracht kreeg zoveel mogelijk zitplekken te creeeren...
dat je dan klapstoeltjes krijgt verbaasd mij niets..
de toiletten zitten er nog wel in?
Alleen bij calamiteiten hè. DDZ zal immers worden ingezet op korte trajecten waar is gebleken dat reizigers geen behoefte hebben aan wc's. Rotterdam - Leeuwarden, Amsterdam - Maastricht, Roosendaal - Zwolle, dat soort ritjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die dan weer kapot gaat, waardoor niemand het toilet in kan, en we dus allemaal aan de plaszak gaan.
mn koffie van morgen vroeg, nu al over mn beeldschermquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Alleen bij calamiteiten hè. DDZ zal immers worden ingezet op korte trajecten waar is gebleken dat reizigers geen behoefte hebben aan wc's. Rotterdam - Leeuwarden, Amsterdam - Maastricht, Roosendaal - Zwolle, dat soort ritjes.
Samen met iemand of...?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb trouwens vorige week opgesloten gezeten op een wc in een trein
Je hebt ook een "Wall of Fame"(Top 6 beste omzetten per dienst Eindhoven of Zwolle). Om daarop te komen moet je echt wonderlijke scores halen (op een dienst rond de 280-300 euroquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wall of shame? Is dat serieus? Ik had mooi ontslag genomen
Dat. En een waardeloze manier om je personeel te motiveren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat GlenSpey bedoelt dat het een beetje een lullige manier is van medewerkers te kakken zetten. Terwijl jij er ook niks aan kan doen dat die trein leeg is
Ach, in de fabriek waar ik heb gewerkt hadden we ook een wall of fame. De beste productielijn van de maand kwam daarop. Best geinig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daarom moet je die klote baantjes ook niet nemen. Schoonmakers krijgen al meer respect dan dat.
Volgens mij zegt de psychologie toch ook dat waardering veel beter werkt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ach, in de fabriek waar ik heb gewerkt hadden we ook een wall of fame. De beste productielijn van de maand kwam daarop. Best geinig.
En op mn huidige werk hebben we ook zoiets, taart voor de vestiging met de beste maandcijfers. Kan toch best motiveren.
Maar een wall of shame, nee, dat vind ik onzin.
De media heeft het dan ook aardig aangedikt. De plaszak komt alleen wanneer een SLT gestrand is, en er een NSR-calamiteitenteam heen moet. Aldus een intern NSR-berichtquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:24 schreef James1988 het volgende:
NS betreurt ophef over plaszak
Compleet van de wereld daar
Misschien alleen bij de. railcatering, bij ons hebben we dat soort meuk gelukkig niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:35 schreef Duvel het volgende:
Ik heb niet het idee dat Stervex management zodanig is opgeleid dat ze het verschil snappen.
Dan moeten ze zo'n opleiding maar eens gaan volgen. Het negatieve benadrukken is niet bruikbaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:35 schreef Duvel het volgende:
Ik heb niet het idee dat Stervex management zodanig is opgeleid dat ze het verschil snappen.
Klopt, het is behoorlijk uit de hand gelopen. Maar het is ook een onderwerp waarover je niet moet communiceren, en zeker niet op een "kijk eens hoe goed wij voor de reizigers zijn"-manier. Er is al genoeg gedoe geweest over toiletten in SLT, zulke berichten wakkeren het alleen maar aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:38 schreef greavy het volgende:
[..]
De media heeft het dan ook aardig aangedikt. De plaszak komt alleen wanneer een SLT gestrand is, en er een NSR-calamiteitenteam heen moet. Aldus een intern NSR-bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |