Wat verpulverde plastabletten tussen de suiker, succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Geniaal! En vooraf je medereizigers heel vriendelijk koffie aanbieden uit je zelf meegebrachte thermoskannetje.
Onze rechtse vrienden zullen trots op ons zijn....niet denken in problemen, maar in mogelijkheden!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat verpulverde plastabletten tussen de suiker, succes gegarandeerd.![]()
Jouw rechtse vriendenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onze rechtse vrienden zullen trots op ons zijn....niet denken in problemen, maar in mogelijkheden!
Bij een trein ook zelden, jij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat mensen 3 uur in een bus zaten opgesloten, jij ?
Nee, die dingen worden aan beide kanten gebruikt om te rijden. En deze zakjes zijn voor noodsituaties, totdat de echte wc's zijn ingebouwd. Die plannen worden nu besproken, maar tot die tijd, en voor hoge nood tijdens stilvallende treinen etc, zijn er dus deze dingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:05 schreef macca728 het volgende:
je hebt dus een lege conducteursruimte ??
maak daar dan een toilet van, probleem opgelost.
We zijn weer het lachertje van Europa
Nee, niet waar. Inbouwen van toiletten is te duur, dus wordt dit als alternatief gebracht. Er is geen sprake van alsnog inbouwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, die dingen worden aan beide kanten gebruikt om te rijden. En deze zakjes zijn voor noodsituaties, totdat de echte wc's zijn ingebouwd. Die plannen worden nu besproken, maar tot die tijd, en voor hoge nood tijdens stilvallende treinen etc, zijn er dus deze dingen.
Nee, druiven. Als je ergens van gaat piesen is het van witte druivenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Geniaal! En vooraf je medereizigers heel vriendelijk koffie aanbieden uit je zelf meegebrachte thermoskannetje.
Is er dan sprake van een noodsituatie? Nee....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NS denkt onlogisch. Hoe zou dat gaan met al die zatlappen van supporters snachts?
Dan beter gewoon meteen wijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, druiven. Als je ergens van gaat piesen is het van witte druiven
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zouden die vrouwen kunnen plassen?
Och, ik vond dure Koplopers kopen, zodat mensen door de hele trein kunnen lopen en dan de kopdeuren afsluiten ook wel geniaal hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef RabbitHeart het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-15220297
Dit is toch het stomste idee ooit.
Zelfs in Hongarije was het vanmorgen op het nieuws, werd nogal lacherig gebracht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:51 schreef Copycat het volgende:
De hele wereld piest in de broek van het lachen.
Doen ze niet. Is te duur. Kost wel 90 miljoen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Poppenkastpop het volgende:
Door die plaszakken te introduceren geven ze nu aan dat het inderdaad een fout was geweest om geen wc te monteren in de treinen. Nu moeten ze wel nieuwe wc's inbouwen.
Toen ik als student een paar keer per maand de trein nam is me dat toch meerdere keren overkomen. Laat staan als je dagelijks heen en weer reist.quote:
Dat kunnen ze dus buiten de bus doen, aangezien ze niet opgesloten zitten zoals treinreizigers.quote:
Ik zou het echt super vinden om als machinist in een ondergezeken werkruimte te zitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, die dingen worden aan beide kanten gebruikt om te rijden. En deze zakjes zijn voor noodsituaties, totdat de echte wc's zijn ingebouwd. Die plannen worden nu besproken, maar tot die tijd, en voor hoge nood tijdens stilvallende treinen etc, zijn er dus deze dingen.
Als de kamer Schultz die ruimte geeft, laat ze die dingen echt wel inbouwen hoor. Maar als zij zegt dat de ruimte er niet is op haar begroting, zullen ze in de kamer ook door de bocht moeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doen ze niet. Is te duur. Kost wel 90 miljoen.
Zo vaak zijn er nou ook weer niet noodgevallen met die dingen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik zou het echt super vinden om als machinist in een ondergezeken werkruimte te zitten.
Die arme conducteurs....die moeten elke dag met tig reizigers in discussie over of iets wel of niet een noodgeval is....en hoe wil je dat in hemelsnaam definiëren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zo vaak zijn er nou ook weer niet noodgevallen met die dingen?
Ze moeten wel - als ze in 2015 nog steeds zonder toilet rijden verliezen ze de concessie voor het spoor. En dat kost ze aanzienlijk meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daarom, Schultz doet iets wat veel politici doen, het gewoon een paar jaar rekken, en dan moet de NS wel door de bocht. Hoeft zij geen politiek kapitaal te verkwanselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ze moeten wel - als ze in 2015 nog steeds zonder toilet rijden verliezen ze de concessie voor het spoor. En dat kost ze aanzienlijk meer.
Bron?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ze moeten wel - als ze in 2015 nog steeds zonder toilet rijden verliezen ze de concessie voor het spoor. En dat kost ze aanzienlijk meer.
Al is de NS nog steeds een de facto staatsbedrijf; dus de belastingbetaler betaalt nog steedsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daarom, Schultz doet iets wat veel politici doen, het gewoon een paar jaar rekken, en dan moet de NS wel door de bocht. Hoeft zij geen politiek kapitaal te verkwanselen.
http://nos.nl/artikel/203(...)in-iedere-trein.htmlquote:
10 miljard Euro van ons moet naar Griekenland dit jaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zouden de 400 tanks die de Grieken gaan kopen wel toiletten hebben ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
10 miljard Euro van ons moet naar Griekenland dit jaar.
Leuker kunnen we het niet maken, wel belachelijker.
ik doe het dagelijks. Zelden ergens last van. Dat jij regelmatig uren hebt vastgestaan spreekt alle NS gemiddelde tegen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Toen ik als student een paar keer per maand de trein nam is me dat toch meerdere keren overkomen. Laat staan als je dagelijks heen en weer reist.
jij maakt het niet mee, dus het probleem bestaat niet, leker kortzichtig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik doe het dagelijks. Zelden ergens last van. Dat jij regelmatig uren hebt vastgestaan spreekt alle NS gemiddelde tegen...
Lekker invullen wat je doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij maakt het niet mee, dus het probleem bestaat niet, leker kortzichtig.
Er zijn trajecten waar wel regelmatig vertraging is.
Hou het eens 1,5 uur op als je al nodig moet, in de zin van 'de trein komt zo kan ik eindelijk ff pissen'.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lekker invullen wat je doet![]()
Er is regelmatig vertraging maar uren zoals de user aangeeft?
Dat lost wel het plasprobleem op....1 grote plasgoot en klaar is Kees.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ja, kost teveel staanplaatsen.. Nog even en we worden als vee vervoerd. Tegen een nog hogere prijs, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |