Ik ben nu wel benieuwd wie. Maar dat lees ik morgen ochtend wel, welterusten allemaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:21 schreef vosss het volgende:
Wat Dimens (die me altijd aan een andere user van de oude garde doet denken maar ik weet even niet meer aan wie) zegt
PRquote:
Is het al, voor vannachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit moet natuurlijk wel even een reeks worden
Nee heb dus in een lege halve liter blik amstel gepist en wou toen een nipje uit mijn volle blik nemen maar nam een mondjevol pisquote:
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:26 schreef BBQSausage het volgende:
Of met tieten, ik ben niet zo helder meer.
Hoeveel ml is een nipje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee heb dus in een lege halve liter blik amstel gepist en wou toen een nipje uit mijn volle blik nemen maar nam een mondjevol pis
Waarom niet gewoon eeen PM naar yvonne?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:26 schreef vosss het volgende:
de groeten en een vraagje aan de mods of ze die TR van mij even naar yvonne kunnen doortrappen aub bedankt en de groeten
Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eeen PM naar yvonne?
Tr is het nieuwe pm systeemquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eeen PM naar yvonne?
Slok pis was wel veel opzichquote:
Ik heb geen notesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je daar een stapel notes aan wilt overhouden wel ja![]()
Jazekersquote:
Dit is geen naamtopic dwaasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:30 schreef Jellereppe het volgende:
AH!!! Een eigen topic voor Jellereppe. Ik ben gevleid.
Game on Jellereppe. Ik ben er helemaal voor jou. Let start. Zet je eerste stap.
Grinnikquote:
Gewoon blijven proberen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:29 schreef remlof het volgende:
Ja kut, nu zit ik met een topicreport dat ik niet kan weghalen.
Bedankt vosss
En hoe tegen echte mannen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo lach ik altijd tegen malle jongens.
Ik moest wel lachen om gekki andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Echte mannen neem ik serieus. Daar lach ik niet tegen.
Dan is hij geen echte man.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om gekki anders
Je had die eerste al niet moeten weghalenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:36 schreef Oerbeer het volgende:
Ja kut nu zit ik met een topicreport die ik echt niet ga weghalen
Dankje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, leuk fobo heb je. Ik schrok van je gifs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekki. Ja, ik mocht haar wel. Ook al ken ik haar niet. Jammer, dat jullie Fokkers nooit iets organiseren. Zou mij vet lijken om te kijken met wie je op Fok zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om gekki anders
Want ik ben niet serieus?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat?
Zijn vaak genoeg fok meetsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gekki. Ja, ik mocht haar wel. Ook al ken ik haar niet. Jammer, dat jullie Fokkers nooit iets organiseren. Zou mij vet lijken om te kijken met wie je op Fok zit.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]Oh, ik werd ingelicht dat tieten niet mochten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat?![]()
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh, ik werd ingelicht dat tieten niet mochten ofzo
Wel in het fobo en in mijn pmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh, ik werd ingelicht dat tieten niet mochten ofzo
Magnie van Google, die van die ads, want dat zouden de adverteerders wel eens niet leuk kunnen vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat geen tieten op fok? Wat heb ik gemist
Kijk. Nu vertel je mij wat. Staat er dit jaar nog een meeting op de planning? En komenquote:
Morgen in Arnhem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kijk. Nu vertel je mij wat. Staat er dit jaar nog een meeting op de planning? En komen
daar veel Fokkers op af?
Pa Dam Tishhhh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahah whoopwhoop, boom diggy doom diggyty giggety giggeti GOO.
Ah, nee dat is iets te vroeg. Morgen kan ik niet.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Magnie van Google, die van die ads, want dat zouden de adverteerders wel eens niet leuk kunnen vinden.
Hypocriet Amerikaans gezeik.
Op de klb meet in cafe stairway in utrecht komen de meeste af!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, nee dat is iets te vroeg. Morgen kan ik niet.
Wanneer is de volgende keer? Komen er veel Fokkers op af?
Een ban? Wat heb je toen uitgespookt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wtf!!!!!
Ik heb dus echt wat gemist tijdens mn ban
Wanner is dat? Ik kom undercover cola bestellen en dan ga ik weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de klb meet in cafe stairway in utrecht komen de meeste af!
Ja ik weet niet of ik kan blijven slapen dan hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:45 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb ook een Fokmeet binnenkort, maar dat is een besloten feestje.
Ja, Utrecht zou ideaal zijn. Woon daar 40 minuten met de trein van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de klb meet in cafe stairway in utrecht komen de meeste af!
Was onterechtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een ban? Wat heb je toen uitgespookt?
Klaagbaak in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, Utrecht zou ideaal zijn. Woon daar ik 40 minuten met de trein van.
Waar kan ik de datums van die meetings vinden?
Klb in de gaten houden dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wanner is dat? Ik kom undercover cola bestellen en dan ga ik weer.
Geeft niet is al geregeld ik slaap op je zusje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik kan blijven slapen dan hoor
3 maanden en.ik had prive gegevens door gegeven, misbruik van adminfunctie gemaakt, onterecht was hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké. Maar waarom was de ban onterecht? En voor hoelang had je de ban?
Succes, die is echt lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft niet is al geregeld ik slaap op je zusje.
3 maanden? Oh, dat is te doen. Genoeg andere fora's op het internet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 maanden en.ik had prive gegevens door gegeven, misbruik van adminfunctie gemaakt, onterecht was het
Altijd in stairway, topcafe en toffe users als paul,lamon en juicyhillquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja. Dat zullen we dan maar doen. Als het in Utrecht is. Dan helemaal perfect.
Ja want je zou maar zonder fora moeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
3 maanden? Oh, dat is te doen. Genoeg andere fora's op het internet.
Je had een adminfunctie. Netjes.
Ja, ik ga er zeker een keer na toe. Leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Altijd in stairway, topcafe en toffe users als paul,lamon en juicyhill
Ja was een leuke tijd als admin maar wel druk met die etters op fokquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
3 maanden? Oh, dat is te doen. Genoeg andere fora's op het internet.
Je had een adminfunctie. Netjes.
Moet ik je hierop aanvallen? Nee, ik heb een zwak voor dames.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja want je zou maar zonder fora moeten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet ik je hierop aanvallen? Nee, ik heb een zwak voor dames.
Daarom zeg ik: tuurlijk.
Emo's?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
's nachts ben ik nogal hinderlijk.
Stairway to heaven dat zit bij postkantoor in de buurt toch? Met dat kutlicht op de toiletten en al die emo's enzo.
Gewoon over het algemeen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Emo's?
Niet op de klb meets hoor
HAHA. Ja, etters genoeg. Dat had ik snel gemerkt. Maar des te beter. Dan kun je er een beetje mee spelen. Altijd lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was een leuke tijd als admin maar wel druk met die etters op fok
Voorheen kon ik ze bannen maarjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ja, etters genoeg. Dat had ik snel gemerkt. Maar des te beter. Dan kun je er een beetje mee spelen. Altijd lachen.
Noem is een paar namen van de allergrootste etters?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voorheen kon ik ze bannen maarja
Nachtdieren enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En dan tot 4 uur in de nacht opblijven?
Ik was van mijn aprepo door die slok pisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En dan tot 4 uur in de nacht opblijven?
En ditquote:
Danny, yvonne, swarmahoer, biogarde en smegmanus zijn het,ergstquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Noem is een paar namen van de allergrootste etters?
Ah, dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was van mijn aprepo door die slok pis
Loop dan ook gewoon naar de wcquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was van mijn aprepo door die slok pis
Zeg is. Kun je admins en mods een beetje uit hun tent lokken zonder dat ze hun rechten tegen je gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Danny, yvonne, swarmahoer, biogarde en smegmanus zijn het,ergst
Wc is beneden en uit het raam was beter jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Loop dan ook gewoon naar de wcop desnoods uit het raam ofzo
Hoe smaakte het. Naar bier?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wc is beneden en uit het raam was beter ja
Ja!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeg is. Kun je admins en mods een beetje uit hun tent lokken zonder dat ze hun rechten tegen je gaan gebruiken?
Aprepo is van slag zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart veel.
Wat is aprepo? Of is dat de gein van het verhaal?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:02 schreef Phantomesse het volgende:
Echt de Bear Grills (ofzo) der FokkersSurvivallen op zolder.
HAHA. Daarom hou ik van dames. Ze hebben altijd van die originele invalshoeken. 4 uur in de nacht en net zo scherp als de daglicht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:02 schreef Phantomesse het volgende:
Echt de Bear Grills (ofzo) der FokkersSurvivallen op zolder.
Truste jongen. Gelijk heb je. Negen uur eruit. Pff. Als ik nu ga slapen kom ik er voor twaalfen niet uit. Veels te warm en knus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet nu echt slapen, truste allemaal
Ah. dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:05 schreef Phantomesse het volgende:
Slaap lekker mac!
En jelle, overdags sta ik op de automatische piloot, in de nacht denk ik ook na.
* Phantomesse doet tent maken met deken. Game on!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah. dat verklaart een hoop.
Waar zullen we het over hebben? Ik ben meer iemand die mensen op Fok uit hun tentje lokt. Dat vind ik leuk.
Nee, niet tegen jou. Toen ik vertelde dat ik een zwak heb voor dames, meende ik dat. Dus laten we ergens over praten? Wat is je hobby?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
* Phantomesse doet tent maken met deken. Game on!
Mijn hobby is FoBo hosselenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, niet tegen jou. Toen ik vertelde dat ik een zwak heb voor dames, meende ik dat. Dus laten we ergens over praten? Wat is je hobby?
Ah, weet je wat mijn interesse is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn hobby is FoBo hosselenMet hosselen bedoel ik... algemene interesse tonen
Ja die film is aardig delta ja. Grote bezweette en besmeurde strijders die ter voet de woesternij bevechten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, weet je wat mijn interesse is?
Digitale strips lezen. Muziek en films kijken. Vooral 300 vind ik een dijk van een film.
Kijk. Er zijn vrouwen die tegen een beetje bloed kunnen. Mooi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja die film is aardig delta ja.
Zeer zekers te weten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kijk. Er zijn vrouwen die tegen een beetje bloed kunnen. Mooi.
Ja, vooral die visuele stijl vind ik echt tof om te zien. Hoe die Spartanen vechten tegen die Perzen. Die slowmotions tijdens de gevechten. Echt mooi in beeld gebracht.
Ja, dat lijkt mij niet fijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zeer zekers te weten!
Ze moeten wel, immers bloeden zij maandelijks.
Ieder huisje kent zijn kruisje. Maarja, wij lopen 24/7 met bobbels waar mannen naar starenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij niet fijn.
Maar maak je geen zorgen. Wij mannen hebben ook onze problemen. Verkeerd scheren waardoor je bloedt. Een stijve in het openbaar, waardoor je een knobbel in je spijkerbroek krijgt. Terwijl vrouwen er na staren. En ga zo maar door.
Bobbels. Ja, als je strakke truitjes aantrekt dan gebeurt dat zeker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ieder huisje kent zijn kruisje. Maarja, wij lopen 24/7 met bobbels waar mannen naar staren
Ook met lossere truitjes zijn ze zichtbaar. Echter draag ik die weinig omdat ik dan op een dwerg lijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bobbels. Ja, als je strakke truitjes aantrekt dan gebeurt dat zeker.
Ja, daar zeg je mij wat. Maar dat is natuurlijk. Ik kijk er allang niet meer na op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:29 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ook met lossere truitjes zijn ze zichtbaar. Echter draag ik die weinig omdat ik dan op een dwerg lijk
Ja ben klein 1.64 en mijn bil evenals mijn voorgevel zijn redelijk vol dus ik moet mijn slanke taille benadrukken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je mij wat. Maar dat is natuurlijk. Ik kijk er allang niet meer na op.
Ben je klein? Mag ik je lengte weten?
Ah, ben ook niet de grootste. Ben 1,79 meter. Kort vergeleken met Nederlandse mannen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ben klein 1.64 en mijn bil en bovenbenen evenals mijn voorgevel zijn vol dus ik moet mijn slanke taille benadrukken.
Dat is zo, maar hoezeer ik het ook amusant vind om met u te babbelen roepen mijn ogen en plichten mij een halt toe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, ben ook niet de grootste. Ben 1,79 meter. Kort vergeleken met Nederlandse mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |