Ja, Utrecht zou ideaal zijn. Woon daar 40 minuten met de trein van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de klb meet in cafe stairway in utrecht komen de meeste af!
Was onterechtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een ban? Wat heb je toen uitgespookt?
Klaagbaak in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, Utrecht zou ideaal zijn. Woon daar ik 40 minuten met de trein van.
Waar kan ik de datums van die meetings vinden?
Klb in de gaten houden dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wanner is dat? Ik kom undercover cola bestellen en dan ga ik weer.
Geeft niet is al geregeld ik slaap op je zusje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik kan blijven slapen dan hoor
3 maanden en.ik had prive gegevens door gegeven, misbruik van adminfunctie gemaakt, onterecht was hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké. Maar waarom was de ban onterecht? En voor hoelang had je de ban?
Succes, die is echt lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft niet is al geregeld ik slaap op je zusje.
3 maanden? Oh, dat is te doen. Genoeg andere fora's op het internet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 maanden en.ik had prive gegevens door gegeven, misbruik van adminfunctie gemaakt, onterecht was het
Altijd in stairway, topcafe en toffe users als paul,lamon en juicyhillquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja. Dat zullen we dan maar doen. Als het in Utrecht is. Dan helemaal perfect.
Ja want je zou maar zonder fora moeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
3 maanden? Oh, dat is te doen. Genoeg andere fora's op het internet.
Je had een adminfunctie. Netjes.
Ja, ik ga er zeker een keer na toe. Leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Altijd in stairway, topcafe en toffe users als paul,lamon en juicyhill
Ja was een leuke tijd als admin maar wel druk met die etters op fokquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
3 maanden? Oh, dat is te doen. Genoeg andere fora's op het internet.
Je had een adminfunctie. Netjes.
Moet ik je hierop aanvallen? Nee, ik heb een zwak voor dames.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja want je zou maar zonder fora moeten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet ik je hierop aanvallen? Nee, ik heb een zwak voor dames.
Daarom zeg ik: tuurlijk.
Emo's?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
's nachts ben ik nogal hinderlijk.
Stairway to heaven dat zit bij postkantoor in de buurt toch? Met dat kutlicht op de toiletten en al die emo's enzo.
Gewoon over het algemeen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Emo's?
Niet op de klb meets hoor
HAHA. Ja, etters genoeg. Dat had ik snel gemerkt. Maar des te beter. Dan kun je er een beetje mee spelen. Altijd lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was een leuke tijd als admin maar wel druk met die etters op fok
Voorheen kon ik ze bannen maarjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ja, etters genoeg. Dat had ik snel gemerkt. Maar des te beter. Dan kun je er een beetje mee spelen. Altijd lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |