Ik ben nu wel benieuwd wie. Maar dat lees ik morgen ochtend wel, welterusten allemaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:21 schreef vosss het volgende:
Wat Dimens (die me altijd aan een andere user van de oude garde doet denken maar ik weet even niet meer aan wie) zegt
PRquote:
Is het al, voor vannachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit moet natuurlijk wel even een reeks worden
Nee heb dus in een lege halve liter blik amstel gepist en wou toen een nipje uit mijn volle blik nemen maar nam een mondjevol pisquote:
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:26 schreef BBQSausage het volgende:
Of met tieten, ik ben niet zo helder meer.
Hoeveel ml is een nipje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee heb dus in een lege halve liter blik amstel gepist en wou toen een nipje uit mijn volle blik nemen maar nam een mondjevol pis
Waarom niet gewoon eeen PM naar yvonne?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:26 schreef vosss het volgende:
de groeten en een vraagje aan de mods of ze die TR van mij even naar yvonne kunnen doortrappen aub bedankt en de groeten
Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eeen PM naar yvonne?
Tr is het nieuwe pm systeemquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eeen PM naar yvonne?
Slok pis was wel veel opzichquote:
Ik heb geen notesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je daar een stapel notes aan wilt overhouden wel ja![]()
Jazekersquote:
Dit is geen naamtopic dwaasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:30 schreef Jellereppe het volgende:
AH!!! Een eigen topic voor Jellereppe. Ik ben gevleid.
Game on Jellereppe. Ik ben er helemaal voor jou. Let start. Zet je eerste stap.
Grinnikquote:
Gewoon blijven proberen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:29 schreef remlof het volgende:
Ja kut, nu zit ik met een topicreport dat ik niet kan weghalen.
Bedankt vosss
En hoe tegen echte mannen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo lach ik altijd tegen malle jongens.
Ik moest wel lachen om gekki andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Echte mannen neem ik serieus. Daar lach ik niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |